HEYA Ard Schenk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:31 schreef popolon het volgende:
Gaan ze weer naar het schansspringen! HEY!
quote:
Mevrouw Paaij woont sinds een paar dagen in Amsterdamquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:46 schreef appelsientje het volgende:
Hello
En weer terug uit Italië.... nog wat gebeurd in Nederland?
Mooi niks gemist..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Mevrouw Paaij woont sinds een paar dagen in Amsterdam
[/ole]
Meer niet
Zo Sven Popolonquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:56 schreef popolon het volgende:
Nondefuckingju, nog steeds schansspringen.
Kan je niet online kijken via de NOS site??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef popolon het volgende:
Ik heb hier een flesje Sam Adams, die gaat zometeen richting de televisie als ze niet snel opbokken met dat schansspringen.
Zit je dan met je dikke HDTV.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan je niet online kijken via de NOS site??
Kijk maar uit dat je je tv niet raaktquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:04 schreef popolon het volgende:
Ik heb hier een flesje Sam Adams, die gaat zometeen richting de televisie als ze niet snel opbokken met dat schansspringen.
Ik hou 't in gedachten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je je tv niet raakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |