Is dat het Zweedse verkiezingsuitzendingsding?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Als je naar dat Zweedse Melodifestivalen kijkt dan denk je echt 'wáárom hebben wij in Nederland niet zo'n grote show en serieuze inzendingen'
Ja, de tweede halve finale nu (live via de website te volgen).quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat het Zweedse verkiezingsuitzendingsding?
Ja, die heeft de elementen die het publiek aanspreken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de tweede halve finale nu (live via de website te volgen).
Dus twee grote halve finales en dan nog een finaleshow.
Die pakken het echt superprofessioneel aan.
Had je heel toevallig nog naar de Deense inzending geluisterd die ik hier gepost had vorig topic?
Da's echt een top songfestivalnummer
Klinkt goed ja, het is ook in het engels dat is echt handig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de tweede halve finale nu (live via de website te volgen).
Dus twee grote halve finales en dan nog een finaleshow.
Die pakken het echt superprofessioneel aan.
Had je heel toevallig nog naar de Deense inzending geluisterd die ik hier gepost had vorig topic?
Da's echt een top songfestivalnummer
Je zingt het na één keer al mee en het blijft in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die heeft de elementen die het publiek aanspreken.
Ik heb alleen het eerste stuk gehoord (Mr&vriend hebben een film op staan) maar kan dat al wel mee neuriënquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zingt het na één keer al mee en het blijft in je hoofd zitten.
Lekker hoor
Maar het haalt het nog net niet bij Fly on the wings of Love van de Olsen Brothers (of zegt dat je niets)
Die ken ik wel hoor!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zingt het na één keer al mee en het blijft in je hoofd zitten.
Lekker hoor
Maar het haalt het nog net niet bij Fly on the wings of Love van de Olsen Brothers (of zegt dat je niets)
Fijn dat de wondgenezing beter gaat, maar balen dat ze nog steeds zoveel pijn heeft. Doe haar maar heel veel groetjes van mij!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef Pagan het volgende:
*schaamteloze repost*
Strega zegt haai, zal wel van de morfine komen.
De wonden zijn minder onrustig op het moment, ze heeft wel veel pijn en krijgt nu ook 's middags een shotje
Buurvrouw takkewijf heeft haar ergste ontwenningsverschijnselen gehad en begint nu aardig te doen, een hele verbetering. Woensdag gaat de hele afdeling verhuizen naar een ander deel van het ZKH, hopelijk verlaagt dat de drempel net genoeg om haar te laten gaan.
Hier is bijna alles op orde om haar binnen te kunnen rollen. Vandaag de kamer omgegooid zodat een brede deur die we anders nooit gebruiken weer vrijgemaakt is voor een glorieuze entree, alleen nog een oprijplankje maken en dan zijn we er wel.
Dan mis je Kramerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ga lekker een badje vol laten lopen, met Lush
Thanxquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Dan roep ik nogmaals dat ik heel hard zal duimen dat ze Strega laten gaan vóór de verhuizing!
Alle lush is op, al het lekkers is op, alle boekjes gelezen en alle puzzels ingevuld.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat de wondgenezing beter gaat, maar balen dat ze nog steeds zoveel pijn heeft. Doe haar maar heel veel groetjes van mij!![]()
Hoe staat het met de Lush en de snackjes en de boekjes? Is er aanvulling nodig?
Hoe laat moet die ongeveer dan?quote:
Nog zes ritten er tussen, dus minstens 40 minuten/3 kwartier (en een dweilpauze, dus wel een klein uurtje). Snel badderen dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat moet die ongeveer dan?
Ik dacht dat ie al geweest was en dat ik hem al gemist had
Hoi!
Is Sven al geweest?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog zes ritten er tussen, dus minstens 40 minuten/3 kwartier (en een dweilpauze, dus wel een klein uurtje). Snel badderen dus
Dankjewel! Kan ik nog effe Boston Legal kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:08 schreef Pagan het volgende:
Nee, nu dweilpauze, dan de ritten 8-14. Swen rijdt in rit 11, ritten duren 7 1/2 minuut met 1 à 2 minuten tussenpauze.
Dus 27 minuten na de start van rit 8 mag Swen. IJs en weder dienende!
Gaan jullie over de uitslag van het Tournament fluisteren?quote:
Volgens mij ligt die nu in bad.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral over de nieuwe ronde (blijkbaar de halve finale!) Maar ik zit met dingen die ik wil overleggen. Maar ik ben Greys kwijt
. Heeft ze een leven ofzo
?!
Greys heeft een Lush-moment.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral over de nieuwe ronde (blijkbaar de halve finale!) Maar ik zit met dingen die ik wil overleggen. Maar ik ben Greys kwijt
. Heeft ze een leven ofzo
?!
Hee jij!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Greys heeft een Lush-moment.
Dat begrijp jij niet.
Als het over Lush gaat, zijn we overal, hé?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee jij!![]()
Hoest met de scrub en de fluff?
Cacahead!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als het over Lush gaat, zijn we overal, hé?
Ik heb vandaag weer heerlijk ge-caca'd.
Vriendje wil toch liever weer de roodharige shmoop terug, dus de volgende keer doe ik de noir en de marron door elkaar.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik was even afgeleid, maar hier issie dan, cadeautje voor Pagan:
[ afbeelding ]
quote:
Jij bent man?quote:
Oh Ing!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Kreeg net een mailtje van ex-collega.
Gisteren las ik dit bericht en zat al es te denken of het bekende was.
Blijkt het de man van een andere excollega te zijn.
Ik ben er echt naar van
Ik ben niet zo van mensen in hokjes plaatsen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar mod van ESF, misschien is dat een hint.
Behalve bij het passen van kledingquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van mensen in hokjes plaatsen.
Zwab heeft de andere emoticons ook gemaaktquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar mod van ESF, misschien is dat een hint.
Ik heb hem een paar keer gezien; leuke, spontane vent.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh Ing!Kan me voorstellen dat je er naar van bent. Kende je hem persoonlijk?
Wat een bizarre manier om om het leven te komen. Lijkt me heel naar.
Getver Ing! Wat enorm erg!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer gezien; leuke, spontane vent.
Met haar heb ik destijds de opleiding gedaan en toen ik in Zwolle kwam werken bleken we collega's.
Echt een hele leuke en gezellige meid die samen met hem 3 jonge dochters heeft.
Ik vind het zo erg voor haar en de meiden...
Dan mag het.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Behalve bij het passen van kleding.
Ook nog zo'n jong gezin achterlaten.... Echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met haar heb ik destijds de opleiding gedaan en toen ik in Zwolle kwam werken bleken we collega's.
en als het regent en je staat op de bus te wachten, dan ben ik toch blij als er een hokje is waar ik in kanquote:
Dan heb je meer gedaan dan ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Life sucks soms idd...
Maar goed....hoest hier?![]()
Hier zou het een rustig dagje worden, maar het werd uiteindelijk een "maak alle klusjes die er al tijden liggen af-dag".
En eindelijk al die ****-kabels weggewerkt!![]()
Dus nu moe, maar voldaan.
Aha, de derde musketier!quote:
Ja, maar toen ik opstond was jij net in dromenland na je olympische nachtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb je meer gedaan dan ik.![]()
Wel lekker he, als je echt dingen van lijstjes kan afstrepen.
Ja, topsport!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik opstond was jij net in dromenland na je olympische nacht
Ik multitask.quote:
Naar hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben de buttcrack gezien. Gezien, ja! En gehoord van de Mac met de sla en de beker en het gegooi.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:55 schreef Goodbye het volgende:
Ja, het was leuk gister! Ze hebben toch niet teveel verteld, hè? Het was soms een beetje erg![]()
Vandaag was ik de hele dag bij mijn oma, die was jarig!
Zie hem gaan!quote:
Hihihihihi, ja de buttcrack was echt goorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We hebben de buttcrack gezien. Gezien, ja! En gehoord van de Mac met de sla en de beker en het gegooi.
Dus vul jij de rest maar aan.
Feli met je oma! Hoe oud is ze geworden?
nee joh, Lee kan geeneens lopenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:09 schreef Barbaaf het volgende:
't Is wel spannend nu die Lee al zo dichtbij komt![]()
[ afbeelding ]
Het wisselt heel erg van dag tot dag. Maar nu is het zo dat er iedere keer als er hommeles is, op ons bed, en alleen an mijn kant, wordt gepiest en gepoept. En dat is niet omdat er geen kattenbak op een veilige plek staat. Die staat boven op de badkamer en daar voelen ze zich prettig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:18 schreef Barbaaf het volgende:
Aw Nok, da's balen, 't leek net goed te gaan
He wat vervelend Nok. Het leek zo goed te gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het wisselt heel erg van dag tot dag. Maar nu is het zo dat er iedere keer als er hommeles is, op ons bed, en alleen an mijn kant, wordt gepiest en gepoept. En dat is niet omdat er geen kattenbak op een veilige plek staat. Die staat boven op de badkamer en daar voelen ze zich prettig.
OMFG, gelukkig was ik net al naar de WC geweest, anders PIMP.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik was even afgeleid, maar hier issie dan, cadeautje voor Pagan:
[ afbeelding ]
Ik hoop het ook. Drie weken is natuurlijk ook heel weinig tijd. Het lijkt wel heel erg lang. En dat gepies is pas sinds eze week. Misschien was dat weekend weg toch aanleiding voor deze uitingen van ongenoegenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He wat vervelend Nok. Het leek zo goed te gaan.Maar blijkbaar is er toch volk niet blij met de verandering. Hopelijk weet de DA nog iets.
das wel een gevalletje van bizar slechte timing hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, het Wilhelmus was in het reclameblok. Ik wil gewoon de hele huldiging!
Gadverdamme wat naar en vervelend. En dan altijd aan jouw kant. Nu ik er bij stilsta, als hier een stoel af bank sneuvelt is het altijd, maar dan ook altijd, aan Strega's kant.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:16 schreef nokwanda het volgende:
net het bed maar weer verschoond
Ruzie boven en hoppa, bedje lag weer vol. En dat ondanks rescue en feliway. Wij weten het echt niet meer, even. Het leek gisteravond en vanochtend echt veel beter te gaan en nu is het vandaag weer helemaal mis met de poezen. Ze zijn nu 3 weken hier en het is heel moeizaam voor de oude garde. Maandag bel ik de DA op om te vragen of zij nog ideeën heeft. Ik zal Strega morgen ook nog eens vragen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
Nok, het is een faaaaaaaaaase, dat kan niet anders
Hang in there!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gadverdamme wat naar en vervelend. En dan altijd aan jouw kant. Nu ik er bij stilsta, als hier een stoel af bank sneuvelt is het altijd, maar dan ook altijd, aan Strega's kant.
Misschien helpt Catitude hiertegen. Wij hebben er goede ervaringen mee.
ja jij bent crew, ga lobbyen danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:49 schreef Greys het volgende:
Ing! Erik! Goodbye!
Die Kramert ging lekker hoor ik net!
(Ik wil een snelcode voor de wappersmiley)
Slaap lekker!quote:
I will!quote:Op zondag 14 februari 2010 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja jij bent crew, ga lobbyen dan
Hij heeft niet eens geblondeerd haar.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker!
[..]
I will!
Maar we doen een verbod op de Aanslag smiley in ESF
Ohhhhhhhh, stouterdquote:Op zondag 14 februari 2010 00:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hij heeft niet eens geblondeerd haar.![]()
NIET goed genoeg?quote:Op zondag 14 februari 2010 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
meh valt mee, ik ben nu een WK smiley aant maken voor Hara,
deze was weer niet goed genoeg ofzo...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 02:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ga jij hier een beetje lopen doen alsof ik een ondankbaar kreng ben
Haiquote:Op zondag 14 februari 2010 02:53 schreef Greys het volgende:
Ohja wacht... voetbal... Sven....
Het is al laat
Hoi ondankbaar kreng!
quote:Op zondag 14 februari 2010 03:05 schreef DeZwabber het volgende:
waar komt die nou ineens weer vandaan?
quote:Op zondag 14 februari 2010 03:08 schreef DeZwabber het volgende:
nou als ik die eerder had gezien, was het makkelijker geweest om de mijne te maken
[ afbeelding ]
LOLLLLquote:Op zondag 14 februari 2010 06:40 schreef DeZwabber het volgende:
ik zat zo even te kijken, de collectie van mijn levensloosheid begint zorgwekkende vormen aan te nemen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Hebben we voor we het weten HET woord van het jaar 2010quote:Op zondag 14 februari 2010 09:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Meestal wordt het vernoemd naar een user. Zullen we 'm dan maar The Zwab noemen?
quote:
Oh wat leukquote:Op zondag 14 februari 2010 09:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen
Net foto's gekregen van Fire en Rossi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohjaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:50 schreef Greys het volgende:
Goodbye, die sla was dat je nét aan Len vroeg of je mocht kruimelen in zijn auto en dat precies op dat moment de sla tussen je hamburger vandaan viel
En als ik aan die beker en het dichte raam terugdenk zit ik ook hardop te gillen van het lachen
quote:Op zondag 14 februari 2010 09:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh tradities. Ja ik ben hier niet zo bekend.
quote:Op zondag 14 februari 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hebben we voor we het weten HET woord van het jaar 2010
quote:Op zondag 14 februari 2010 09:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen
Net foto's gekregen van Fire en Rossi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, true, maar het moest er toch een keer van komen dat we daar een naam voor hadden toch?quote:Op zondag 14 februari 2010 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh! Wat zijn we er vroeg bij, de bedtijd in ogenschouw nemend
Overigens noemen we vier posts achter elkaar een JJHtje, omdat hij hier regelmatig zoveel te melden had dat hij dat in vier posts achter elkaar gooideDus als een ander dat dan deed werd het 'Ik deed een JJHtje'.
Dus vijf wordt een Zwabje?Maar vijf achter elkaar is ook niet zo moeilijk als er verder geen sterveling wakker is natuurlijk
![]()
@Zwab, ik heb in elk geval een snelcode voor de vlaggenwapper aangevraagd
Er viel ook een deel bij de handrem er tussenquote:Op zondag 14 februari 2010 09:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja![]()
Maar dat viel in het bakje toch?
Achjaaaa, maar ik lag al op bed rond twaalven ja! Was nogal moe
Oh, hihiquote:Op zondag 14 februari 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Er viel ook een deel bij de handrem er tussen
Oh echt waar joh? Waar waren jullie langs gegaan dan? Anders had je even bij mij moeten gaan!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:00 schreef Greys het volgende:
Oh GB, er waren echt héél weinig benzinepompen open om te kunnen plassen onderweg terug![]()
OMGquote:Op zondag 14 februari 2010 10:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, hihi![]()
Ach, ik gooi in ieder geval geen bekers sprite door de auto
Bij jou hoefde ik nog nietquote:Op zondag 14 februari 2010 10:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh echt waar joh? Waar waren jullie langs gegaan dan? Anders had je even bij mij moeten gaan!
Nou, ik moest eerst vooral heel hard lachenquote:Op zondag 14 februari 2010 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
Elke keer als ik daaraan denk (en dat is vrij vaak) zit ik hardop schaapachtig te lachen
Gewoon niet doorhebben dat dát raam nog dicht is.
Schrok je je niet te pletter?
Hihihihi, wat een avonturen zoquote:Op zondag 14 februari 2010 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij jou hoefde ik nog niet
En toen die weg die we inmiddels uit ons hoofd kennen binnendoor naar Woerden en ergens ter hoogte van Gouda moest ik nog wel vrij nodigMaar die bij Bodegraven was dus dicht en die bij Capelle a/d IJssel - we moesten nu eerst nog langs Ll om die thuis te brengen - had alleen van die enge buitenplees. Daar ga ik dus echt niet he, van die enge deurtjes buiten in het donker
Dus toen maar bij Len thuis. En die lift naar de negende ging me toch een partij langzaam
Ik zie het voor me, met de handjes omhoogquote:Op zondag 14 februari 2010 10:13 schreef nokwanda het volgende:
De poezjes liepen hier straks een polonaise over het bed, over de bulten mens heen. Allemaal met de handjes omhoog op het deuntje van: er staat een paard in de gang: er ligt een mens in ons bed, ja ja een mens in ons bed, o o een mens in ons bed. Het is ons Nooookje.
Dat maakt een beetje duidelijk hoe wij slapen.
Erik gaat voor de poesjes!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem lijken poezen die lief zijn me ook wel tof.
Nee maar vlak daarna kwam mijn meneer thuis die moest drummen, dus dan blijf je ook nog ff op. En toen was ik weer klaarwakker en ging hij slapen en ik een boek lezenquote:Op zondag 14 februari 2010 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb je echt niet tot 4 uur wakker gehouden op msn hoor.
hier halen ze ook nooit uit. Geen van allen. Poeska heeft vaak zin om te spelen. Dan wil ze je pakken en bijten. Dat doet ze ook, maar ze houdt zich bewust in en doet het dan zachtjesquote:Op zondag 14 februari 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik gaat voor de poesjes!
Nee, serieus... ik was ook nooit een kattenmens. Ik vind ze engig, omdat ik er een paar ken die onverwachts uit kunnen halen en dus dacht ik dat elke kat zo was. Als ik dan ergens op visite was waar een kat me vanaf de leuning van de bank aan zat te staren, dacht ik dat hij me elk moment in mijn haren kon vliegen
Maar je hebt ook heule lieve, ben ik inmiddels achter, waar geen spoortje kwaad in zit
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik gaat voor de poesjes!
Nee, serieus... ik was ook nooit een kattenmens. Ik vind ze engig, omdat ik er een paar ken die onverwachts uit kunnen halen en dus dacht ik dat elke kat zo was. Als ik dan ergens op visite was waar een kat me vanaf de leuning van de bank aan zat te staren, dacht ik dat hij me elk moment in mijn haren kon vliegen
Maar je hebt ook heule lieve, ben ik inmiddels achter, waar geen spoortje kwaad in zit
Dat kijken doen ze ook bij andere katten, als ze weten dat die hen eng vinden.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch vind ik katten eng. Ze hebben dat volgens mij ook altijd door en gaan dan expres ergens in mijn gezichtsveld geniepig liggen en naar me KIJKEN.!!!! Ik word geïntimideerd door katten
.
Dat liedje zit nu dus de heeeeele tijd in mijn hoofd, dankzij die smileyquote:
Morrrrning!quote:
Staring Contest is idd een favoriete bezigheid. Tips: als je knipoogt naar ze betekend dat voor hen 'sein veilig', en langzaam beide ogen dichtdoen betekend zoiets als 'relaxx'.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
En toch vind ik katten eng. Ze hebben dat volgens mij ook altijd door en gaan dan expres ergens in mijn gezichtsveld geniepig liggen en naar me KIJKEN.!!!! Ik word geïntimideerd door katten
.
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Staring Contest is idd een favoriete bezigheid. Tips: als je knipoogt naar ze betekend dat voor hen 'sein veilig', en langzaam beide ogen dichtdoen betekend zoiets als 'relaxx'.Meestal gaat het dan al beter. Maar ze kunnen idd lekker staren, die van mij ook. Zeker als ie eten wil. Dan gaat ie gewoon voor de bank zitten mauwen en doen alsof ie zielig is
Maar ze zijn ook lief, kijk maar naar Boorquote:Op zondag 14 februari 2010 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Whoeeeeeeeeeehoeehoeeequote:Op zondag 14 februari 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
En soms kijkt ie als Gerard Joling
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
Vrienden hebben op een festival een foto van mij gemaakt waar ik (aldus hen) op G.J. lijk
Nee toch? Ik wil hem wel graag zien, vandaar!quote:
Nee dan gaan jullie hem meteen opslaan en mij er later mee chanteren. Het is ook voornamelijk het haarquote:Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee toch? Ik wil hem wel graag zien, vandaar!
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
Ik zou het bijna vergeten, maar eh..... Happy Valentine jullie!
[ afbeelding ]
Doe nou niet alsof we nog niet genoeg chantagemateriaal hebbenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dan gaan jullie hem meteen opslaan en mij er later mee chanteren. Het is ook voornamelijk het haar![]()
![]()
Ik kwam toen zo uit de tent, en zo naar het festivalterrein. En schijnbaar zie ik er 's ochtends ongewassen nogal GJ uit![]()
Nou heel ff dan, niet kwooten want ik haal 'm zo weer wegquote:Op zondag 14 februari 2010 11:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof we nog niet genoeg chantagemateriaal hebbenDit kan er heus nog wel bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2010 11:37:22 ]
Oh gawd, ik ben jaloers!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Oh, raad eens naar welke film ik straks ga!Mits niet uitverkocht dan
quote:Op zondag 14 februari 2010 10:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vanochtend kreeg ik van Donna opeens beeeeergen liefde. Ze had honger.
Wij hoeven niet te weten dat je er 's morgens uit ziet als Gerard Joling.quote:
Wij moeten het doen met McShalaliequote:Op zondag 14 februari 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gawd, ik ben jaloers!
McDreamy, McSteamy....!
Dat was ook één keerquote:Op zondag 14 februari 2010 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hoeven niet te weten dat je er 's morgens uit ziet als Gerard Joling.
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wij moeten het doen met McShalalie[ afbeelding ] ...
Ik haat festivals?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was ook één keerOp een festival. Die haat je.
Ja ik bedoel Festivals met échte muziek, door échte artiesten. Niet dat jaarlijkse 'Hou de vrouwen en homo's van de straat'-feestjequote:Op zondag 14 februari 2010 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]!
[..]
Ik haat festivals?
SongFESTIVAL?????? Hmmmm????
Wat een kutslowchat is ditquote:Op zondag 14 februari 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel Festivals met échte muziek, door échte artiesten. Niet dat jaarlijkse 'Hou de vrouwen en homo's van de straat'-feestje
Eej!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel Festivals met échte muziek, door échte artiesten. Niet dat jaarlijkse 'Hou de vrouwen en homo's van de straat'-feestje
Het is alleen die Loveless.quote:
Dat denkt half FOK! volgens mijquote:Op zondag 14 februari 2010 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Op een of andere manier denk ik altijd dat Loveless een vrouw is. Maar dat is dus niet zo
.
Net fotoboek gecheckt. Valt ook niet tegen
Welk liedje? Ik vind die smiley gewoon leuk.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat liedje zit nu dus de heeeeele tijd in mijn hoofd, dankzij die smiley
Je hebt me vrijdag nog gezien, zag jij een vrouwelijk kantquote:Op zondag 14 februari 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denkt half FOK! volgens mij
Het was zijn vrouwelijke kant die de nick uitkoos denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze houdt mannen graag voor het lapje.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Op een of andere manier denk ik altijd dat Loveless een vrouw is. Maar dat is dus niet zo
.
Net fotoboek gecheckt. Valt ook niet tegen
Zelfs al haat je het songfestival, dit is toch gewoon tof?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Welk liedje? Ik vind die smiley gewoon leuk.
Nee, een joetjoeb filmpje hoeft echt niet!
Carnavalquote:Op zondag 14 februari 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
Cat, wat zal oh-oh blij met je zijn, met die confetti!
Mogguh!
Ik vind Carnaval en Valentijnsdag even afgrijselijk geloof ik.
Sprak zij vrolijk.
Ik zal volgende keer wat beter kijken!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt me vrijdag nog gezien, zag jij een vrouwelijk kant![]()
quote:Maar nee ik weet het, bij de volgende nickchange actie moet ik ook echt wat anders. Help es wat verzinnen!Geen Bekkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan Sprite!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb maar 1 keer genoten van een draaiorgel, dat was de scene uit Amsterdamned waar een politieauto er dwars doorheen rijdt.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs al haat je het songfestival, dit is toch gewoon tof?
Al die oude draaiorgels in Nederland gaan het spelen en op Youtube zetten
Draaiorgelversies Sha-la-lie
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
Ja sorry, ik zal proberen mijn Songfestivalhyper alleen in het ESF subforum te botvieren
Ja ja, berouw komt altijd achterafquote:
quote:
Nee joh, tuurlijk niet. Ik draaf ook wel eens door, moet kunnen.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
Ja sorry, ik zal proberen mijn Songfestivalhyper alleen in het ESF subforum te botvieren
Wat denk je zelfquote:Op zondag 14 februari 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ja, berouw komt altijd achteraf![]()
Maar hoe vond je het idee?
Sprite als nieuwe nick?
Waar is Zwabber? Die kan hier vast een heel mooie smiley van maken.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
Cat, wat zal oh-oh blij met je zijn, met die confetti!
quote:Mogguh!
Ik vind Carnaval en Valentijnsdag even afgrijselijk geloof ik.
Sprak zij vrolijk.
Moet je ookquote:Op zondag 14 februari 2010 12:04 schreef Enfermera het volgende:
Bah, ik haat competentiesMoet weer een nieuw POP en PAP in elkaar flansen. Gelukkig veel dingen op hoger niveau gehaald in vorige stages, zodat ik nu maar 3 competenties hoef te behalen!
![]()
quote:
Ik moest zoeken!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
De liefde van mijn leven neemt het er van zo op deze Valentijnsdag.
Mogguh Bink!
[ afbeelding ]
Hiermee ga ik ervanuit dat Bink de liefde van je leven isquote:Op zondag 14 februari 2010 12:06 schreef Greys het volgende:
De liefde van mijn leven neemt het er van zo op deze Valentijnsdag.
Mogguh Bink!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je ookreflectieverslagen
? De stagiaires hier krimpen als ze dat woord horen. Of het woord 'groepsopdrachten'.
Jup, dat is Bink iddquote:Op zondag 14 februari 2010 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hiermee ga ik ervanuit dat Bink de liefde van je leven is
Goeie keus.![]()
Wij gaan zo naar het Wereldmuseum (en misschien wel iets eten in hotel Europa of zo, dat weet ik nog niet)
En hij jou ook?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, dat is Bink idd
Die houdt het al haast veertien jaar met me uit en we hebben nooit ruzie en ik vind hem na al die jaren nog net zo aantrekkelijk![]()
Veel plezier vandaag!
Je bent natuurlijk net als goeie wijn, het moet even rijpen. Word alleen maar beter met de jarenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor 'm d'r nooit over, dus ik ga er van uit van wel
Zoiets jaquote:Op zondag 14 februari 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk net als goeie wijn, het moet even rijpen. Word alleen maar beter met de jaren
Net gestopt hier.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
En Binkie zoent zo lekker als je tipsy bent he![]()
Sneeuwt het bij jullie ook zo hard?
Bink is niet zo goed in zoenenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Niet hard, wel lang al een klein beetje!quote:Sneeuwt het bij jullie ook zo hard?
Volgens mij valt het wel mee met de gladheidquote:Op zondag 14 februari 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Net gestopt hier.
Zo maar es testen of het nou echt glad is
Nee écht ziek. Koorts enzoquote:Op zondag 14 februari 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee met de gladheid
Is Die Van Jou écht ziek of heeft ze gister gewoon teveel gedronken?
Ja. Sneeuw.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Sneeuwt het bij jullie ook zo hard?
En dan ga je d'r voor een middagje en avondje heen en weer slepen?quote:
Acherrum!quote:
Neuhquote:Op zondag 14 februari 2010 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan ga je d'r voor een middagje en avondje heen en weer slepen?
Wil ze dan niet gewoon liever lekker in d'r eigen bed blijven?
Wehehehe!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:43 schreef oh-oh het volgende:
No way in hell dat ik met dit weer naar die optocht zou gaan kijken.
Maar goed, ook niet als het 20 graden was![]()
quote:Er is hier echt weer een dik pak bij gevallen sinds gisteravond.
Ow ja Cat, de droogmachine is een hit, ik had kip en rund en banaan gedroogd, na 10 uur klaar, en de honden worden er helemaal wild van
Mipsquote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh![]()
Gewoon hup, heen en weer slepen. Hier kan ze ook even in bad (mocht ze dat willen met koorts), en ik had geen zin daar de hele middag te gaan zitten omdat ik al genoeg daar ben geweest en het sneu voor Mips vind dan. En als ze zich beter voelt blijft ze wel denk ik hoor, gaat ze gewoon morgen met de trein naar huis. Voelt ze zich niet beter dan breng ik haar vanavond even, dan ist niks om morgen met dit weer naar het station te gaan lopen en met het OV terug enzo
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef Cat22 het volgende:
In het kader van valentijn: Yoko en Naartjie met hun liefdesbaby.![]()
[ afbeelding ]
Precies, en dan kan ik gewoon beetje trutten en bakkie thee maken enzo...quote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mips
Maar als ze het zelf prima vindt, gewoon doen dan idd
Ik zou geen gesleep willen als ik ziek was (denk ik, ik ben nooit ziek) maar het is wel gezelliger ook natuurlijk.
Trutjequote:Op zondag 14 februari 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en dan kan ik gewoon beetje trutten en bakkie thee maken enzo...![]()
Komt wel goed joh![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef oh-oh het volgende:
Yoko en Naar
![]()
Ik maakte gisteren een lieve van Sjon met zo een witte van tante Greys, zal m zo ff uppen
Hun liefde is ook anders!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kijken er ook heel verliefd bij. Maar dan anders
Had je nou dat filmpje nog gekeken waar Thessa met die hele tros ratten rondrent en met Billy speelt???quote:
Nee?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Had je nou dat filmpje nog gekeken waar Thessa met die hele tros ratten rondrent en met Billy speelt???
Nee ik heb dat al twee keer geplaatst, een keer zelfs speciaal voor jou nog es toen we het over die ratten hadden, maar ik had al het idee dat het niet echt binnenkwamquote:Op zondag 14 februari 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee?
Was dat vrijdagavond dan dat je dat plaatste? Toen ik er niet was?
Het zegt me niets namelijk
Graagquote:Op zondag 14 februari 2010 13:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb dat al twee keer geplaatst, een keer zelfs speciaal voor jou nog es toen we het over die ratten hadden, maar ik had al het idee dat het niet echt binnenkwam![]()
Ik ga m nog es voor je zoeken
Oh dat vind ik ook heel zielig iddquote:Op zondag 14 februari 2010 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat sneu, ik hoor het dat er geen praalwagens mee mogen doen bij de optocht hier, vanwege de gladheid, ondanks dat ik een hekel heb aan carnaval is dat wel erg sneu voor die mensen die daar echt een jaar lang aan werken zeg
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:
Greys, nog een keer het trosje ratten voor je![]()
Supercute als het kind zo de mand in stuitert (letterlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:
Greys, nog een keer het trosje ratten voor je![]()
Daar zijn ook muizen bij en Bil zn wasbeer, alles met een staart bundelt ze en daar loopt ze dan de hele dag mee rond , met eten legt ze ze het liefst allemaal naast dr bord ookquote:Op zondag 14 februari 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel ratten kan je tegelijk vasthouden
Bill vindt de sjaal wel interessanter
Jaaaaaa, hij kijkt echt zo van damn, daar gaat mn mandquote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Supercute als het kind zo de mand in stuitert (letterlijk!) En dat het andere beest zo voor de camera staat
! Priceless.
Ik was nogal druk lately, heb idd niet alles meegekregen, al stond het voor mijn neusquote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Greys, de tweede keer dat ik m postte was je er gewoon bij hoor, eerste keer weet ik nie meer, maar dat doet dr ook niet toe
![]()
En de praalwagens mogen dus sowieso al niet?quote:De sneeuw lijkt hier trouwens een beetje over te gaan in regen nu, dat zou wel echt rampzalig zijn voor de optocht zometeen
Ik las het ook al! Echt zuur. Er gaat zoveel werk in zitten altijd.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat sneu, ik hoor het dat er geen praalwagens mee mogen doen bij de optocht hier, vanwege de gladheid, ondanks dat ik een hekel heb aan carnaval is dat wel erg sneu voor die mensen die daar echt een jaar lang aan werken zeg
Wie het weet, mag het zeggenquote:Om het beroep van verpleegkundige te ontwikkelen tot een professie die aansluit bij maatschappelijke ontwikkelingen van de eenentwintigste eeuw vervult de hbo-verpleegkundige een actieve rol in de vernieuwning van het beroep en het bevorderen van het beroepsbewustzijn
Hierbij gaat het erom dat de verpleegkundige
11.1 zich identificeert met de waarden van het beroep
11.2 de beroepswaarden in de dagelijkse praktijk uitdraagt
11.3 de situatie begrijpt waarin de verpleegkunde verkeert als zich professionaliserend beroep
11.4 concreet maakt van wet- en regelgeving in de beroepspraktijk en beroepsontwikkeling
11.5 deelneemt aan professionele verenigingen en hiervan afgeleide werkgroepen en vakgroepen
11.6 verpleegkundige adviesraden opzet en deelneemt
11.7 participeert in de ontwikkeling van nieuwe classificatiesystemen, standaarden en modellen en deze toepast in de praktijk
11.8 participeert in verplegingswetenschappelijk onderzoek
11.9 participeert in ethische commissies zodat de verpleegkundige beroepsgroep zich kan ontwikkelen tot een professioneel niveau dat past bij de maatschappelijke waarden en normen van de eenentwintigste eeuw.
Nee, helemaal geen wagens, want die trekkers en zo, die trekken het niet vanwege de gladheid.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was nogal druk lately, heb idd niet alles meegekregen, al stond het voor mijn neus
[..]
En de praalwagens mogen dus sowieso al niet?
Wat een ramp voor de mensen die er idd wel een heel jaar mee bezig zijn en naar uitkijken zeg
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:12 schreef Greys het volgende:
Ik gooi d'r weer even een Lush bad tegenaan
Ik zie ook wel zo zo een wagen doorsjievelen het publiek in ergens hoor, met die kinderkopjes en zoquote:Op zondag 14 februari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las het ook al! Echt zuur. Er gaat zoveel werk in zitten altijd.![]()
Hier mag alles volgens mij meetrekken.
Ik kies 11.10quote:Op zondag 14 februari 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
Zo, bijna klaar met mn PAP. Geen idee wat ik met competentie 11 aanmoet, dus dat ga ik dinsdag wel even vragen aan mn begeleiders. Wellicht gewoon iets met mn scriptie, maar die formulering luistert altijd zo nauw.
Om even te illustreren:
[..]
Wie het weet, mag het zeggen![]()
Ja!quote:
Welke bodycreme is dat dan???quote:Op zondag 14 februari 2010 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kies 11.10
[..]
Ja!![]()
Wat ruikt die Herbalism eng zeg, trouwens. Maar je krijgt er wel een lekker frips velletje van!
Gister ging ik met de French Kiss, nu met die paarse bruisbal waar zilveren glittersterretjes in zitten.
En oh, wat ziet die bodycreme er vies uit
Bruinig. En goor. Maar hij ruikt wel aardig en werkt goed!
Deze!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke bodycreme is dat dan???
herbalism, dat is die groene toch?
Ik heb de aqua marina![]()
En de Angels on Bare Skin heb ik ook wel es gehad
Nou HOP! Snel opgeven voor vakbonden, medezeggenschapsraden en op de barricaden jij!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:13 schreef Enfermera het volgende:
Zo, bijna klaar met mn PAP. Geen idee wat ik met competentie 11 aanmoet, dus dat ga ik dinsdag wel even vragen aan mn begeleiders. Wellicht gewoon iets met mn scriptie, maar die formulering luistert altijd zo nauw.
Om even te illustreren:
[..]
Wie het weet, mag het zeggen![]()
Bij jullie wel ja, met jullie rare straten.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie ook wel zo zo een wagen doorsjievelen het publiek in ergens hoor, met die kinderkopjes en zo![]()
Er is hier dan ook wel echt erg veel gevallen weer sinds gisteren...
quote:
Ik heb nu Dark Angels. Ruikt niet slecht en babyzacht velletje na afloop.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Welke bodycreme is dat dan???
herbalism, dat is die groene toch?
Ik heb de aqua marina![]()
En de Angels on Bare Skin heb ik ook wel es gehad
Wauw! Helemaal goed!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Cat, de droogmachine.
Zo leg je het erin:
[ afbeelding ]
en 12 uur of zo later heb je dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ding heeft 5 etages, je kunt ook ondertussen gewoon etages wegpakken als je de machine tussendoor even uit zet.
Dit was de complete buit van 5 etages:
[ afbeelding ]
En de honden eten zelfs de banaan![]()
Ze vinden het echt heerlijk en ze moeten er goed op kauwen.
Dus ik maak voortaan echt mn eigen hondensnacks![]()
Gewoon puur vlees zonder zooi!
Ja je hoort m wel, ik zou m niet in mn open keuken zetten.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw! Helemaal goed!![]()
Hondjes blij en baasje blij.Maakt dat ding veel herrie tijdens gebruik of valt dat mee?
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben bijna door Bleak House heen, iedereen gaat dood.
Zekers! Altijd mooie verhalen met leuke plot twists en mooie kostuums. Alles klopt.quote:
Ingepingelingding!quote:
Ik geloof ook daadwerkelijk alleen voor haarquote:
Dat gedroogde vlees?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Alaaf![]()
Wat ziet dat er goor uit oh oh
quote:
Ik heb al in alle medezeggenschapsraden van de school gezeten, telt dat ook?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou HOP! Snel opgeven voor vakbonden, medezeggenschapsraden en op de barricaden jij!
Afstuderen was in mijn tijd wel anders zeg.Dit lijkt me idd een heel lastige om tijdens je afstuderen vorm te geven. Is meer iets voor daarna, als je aan het werk bent.
[..]
Oh god, succes er meequote:Op zondag 14 februari 2010 13:48 schreef Ingetje79 het volgende:
En daar gaat het uiteindelijk om![]()
Tom en Luna mogen vanaf 19 uur geen eten meer hebben.
Dat gaat echt drama worden hier, die gillen het hele huis bij elkaar ben ik bang
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Cat, de droogmachine.
Zo leg je het erin:
[ afbeelding ]
en 12 uur of zo later heb je dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ding heeft 5 etages, je kunt ook ondertussen gewoon etages wegpakken als je de machine tussendoor even uit zet.
Dit was de complete buit van 5 etages:
[ afbeelding ]
En de honden eten zelfs de banaan![]()
Ze vinden het echt heerlijk en ze moeten er goed op kauwen.
Dus ik maak voortaan echt mn eigen hondensnacks![]()
Gewoon puur vlees zonder zooi!
Hier nuchteren de andere honden ook gewoon mee als dr een moet hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Sjonnie![]()
Leuke foto's!
Hier staan de hele dag brokjes en 2 x per dag krijgen ze een schepje blikvoer.
Hier houdt het dus in de alle katten gezellig mee "nuchteren".
Wish me luck
Ik was geloof ik 31 euro kwijt met verzenden.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:04 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg, gezellig eten bij vrienden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |