Is dat het Zweedse verkiezingsuitzendingsding?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:30 schreef Greys het volgende:
Als je naar dat Zweedse Melodifestivalen kijkt dan denk je echt 'wáárom hebben wij in Nederland niet zo'n grote show en serieuze inzendingen'
Ja, de tweede halve finale nu (live via de website te volgen).quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat het Zweedse verkiezingsuitzendingsding?
Ja, die heeft de elementen die het publiek aanspreken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de tweede halve finale nu (live via de website te volgen).
Dus twee grote halve finales en dan nog een finaleshow.
Die pakken het echt superprofessioneel aan.
Had je heel toevallig nog naar de Deense inzending geluisterd die ik hier gepost had vorig topic?
Da's echt een top songfestivalnummer
Klinkt goed ja, het is ook in het engels dat is echt handig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, de tweede halve finale nu (live via de website te volgen).
Dus twee grote halve finales en dan nog een finaleshow.
Die pakken het echt superprofessioneel aan.
Had je heel toevallig nog naar de Deense inzending geluisterd die ik hier gepost had vorig topic?
Da's echt een top songfestivalnummer
Je zingt het na één keer al mee en het blijft in je hoofd zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, die heeft de elementen die het publiek aanspreken.
Ik heb alleen het eerste stuk gehoord (Mr&vriend hebben een film op staan) maar kan dat al wel mee neuriënquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zingt het na één keer al mee en het blijft in je hoofd zitten.
Lekker hoor
Maar het haalt het nog net niet bij Fly on the wings of Love van de Olsen Brothers (of zegt dat je niets)
Die ken ik wel hoor!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zingt het na één keer al mee en het blijft in je hoofd zitten.
Lekker hoor
Maar het haalt het nog net niet bij Fly on the wings of Love van de Olsen Brothers (of zegt dat je niets)
Fijn dat de wondgenezing beter gaat, maar balen dat ze nog steeds zoveel pijn heeft. Doe haar maar heel veel groetjes van mij!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef Pagan het volgende:
*schaamteloze repost*
Strega zegt haai, zal wel van de morfine komen.
De wonden zijn minder onrustig op het moment, ze heeft wel veel pijn en krijgt nu ook 's middags een shotje
Buurvrouw takkewijf heeft haar ergste ontwenningsverschijnselen gehad en begint nu aardig te doen, een hele verbetering. Woensdag gaat de hele afdeling verhuizen naar een ander deel van het ZKH, hopelijk verlaagt dat de drempel net genoeg om haar te laten gaan.
Hier is bijna alles op orde om haar binnen te kunnen rollen. Vandaag de kamer omgegooid zodat een brede deur die we anders nooit gebruiken weer vrijgemaakt is voor een glorieuze entree, alleen nog een oprijplankje maken en dan zijn we er wel.
Dan mis je Kramerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ga lekker een badje vol laten lopen, met Lush
Thanxquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
Dan roep ik nogmaals dat ik heel hard zal duimen dat ze Strega laten gaan vóór de verhuizing!
Alle lush is op, al het lekkers is op, alle boekjes gelezen en alle puzzels ingevuld.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat de wondgenezing beter gaat, maar balen dat ze nog steeds zoveel pijn heeft. Doe haar maar heel veel groetjes van mij!![]()
Hoe staat het met de Lush en de snackjes en de boekjes? Is er aanvulling nodig?
Hoe laat moet die ongeveer dan?quote:
Nog zes ritten er tussen, dus minstens 40 minuten/3 kwartier (en een dweilpauze, dus wel een klein uurtje). Snel badderen dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe laat moet die ongeveer dan?
Ik dacht dat ie al geweest was en dat ik hem al gemist had
Hoi!
Is Sven al geweest?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nog zes ritten er tussen, dus minstens 40 minuten/3 kwartier (en een dweilpauze, dus wel een klein uurtje). Snel badderen dus
Dankjewel! Kan ik nog effe Boston Legal kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:08 schreef Pagan het volgende:
Nee, nu dweilpauze, dan de ritten 8-14. Swen rijdt in rit 11, ritten duren 7 1/2 minuut met 1 à 2 minuten tussenpauze.
Dus 27 minuten na de start van rit 8 mag Swen. IJs en weder dienende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |