quote:
Dat doe je gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe doe je eigenlijk glitterplaatjes posten op hyves?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Degene mij gliterplaatjes stuurt, schrap ik meteen
Hebbes!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Annie kan je bij Ian en Laysa halen begrijp ik.
En daar trap ik dus mooi in....shit...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Linkje naar de hyves van PietjePuk!
Had ik nog niet verteld van mijn blauwe bloed?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:17 schreef Anniebab het volgende:
Wooow Deissy.... leuk wijf ben je!!!!!!En deftige naam heb je ook nog ns...
![]()
Zeg op, wat is uw hyves!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
En daar trap ik dus mooi in....shit...
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
Ow ik hoef ook geen glitterplaatjes bij de weg
Je hebt de rickroll-tijd gemist?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
En daar trap ik dus mooi in....shit...
Zei ik tochquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik nog niet verteld van mijn blauwe bloed?
Ik vind jou ook een leuk wijf, Laysa had niets teveel gezegd
rick????????quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt de rickroll-tijd gemist?
Hou op!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoerenfuck! Ik krijg die glitterplaatjes niet op Liesje d'r Hyves
Hondjes staat nu bij mij als eerste en begint met een Aquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
als ik het wist, zou ik het zeggen....
misschien weet Dees het....
Top, ik heb geen Hyves.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een foto van de tetten van liesje, die kan d'r wel op.
Kom maar door met je hyves danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gave glitters zeg, kan iemand me die ff hyven?
Gelul!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tieten van Liesje!
Die mogen er wezenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De tieten van Liesje!
Het is een internetgrap.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik was net iets te jong...of ik mis hier een kliekjesinsidejoke
Jij weet beter hoe de tetten van Liesje eruit zien?quote:
(en wel afluisterenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:25 schreef Deisyy het volgende:
Het is een internetgrap.
Pietje gooi er is een Rickroll in.
Viespeukje!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje, kies jij je vriendinnen uit op basis van cupmaat?
Dat zijn ze toch echtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet beter hoe de tetten van Liesje eruit zien?
Tuurlijk, die foto wijkt af.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij weet beter hoe de tetten van Liesje eruit zien?
Wat?!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje, kies jij je vriendinnen uit op basis van cupmaat?
Jij hebt hyves voor een ander doel? Vertel!quote:
"maak me gek"quote:
dat liedje ken ik wel ja....S@A@Wquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
(en wel afluisteren)
edit - ah, dat werkt dus niet meer, dikke fail!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:27 schreef Dementor het volgende:
Mijn handen passen niet om die foto heen.
Misschien is dat het, feeling is believing erh!?
Kijk daar kunnen we meer mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MEER TIETEN VAN LIESJEUUH!!1
Euh ja, lang verhaal.quote:
Voor jou!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:29 schreef Laysa het volgende:
Dan heb ik gewonnen Deisssssssssssssssssssssss![]()
![]()
Via de hyves van Juudquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als je er geen hebt?
Dit was geen goed idee, binnenkort maar weer ontvrienden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
De tieten van Pietje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nee, ik denk inderdaad dat iedereen je gaat herkennenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit was geen goed idee, binnenkort maar weer ontvrienden.
Sukkelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Ra Ra, van wie zijn deze!
Ik denk van Deisyy.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:35 schreef liesje1979 het volgende:
En Ian het lijkt mij nu wel weer genoeg tieten.
Ik stop al, ik stop alquote:
Als je geen vriend van Juud bent en je profiel niet open is kan 't niet hoor.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie hebben Juud al in mijn vriendenlijstje gevonden begrijp ik?
Que? Tieten bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ian heeft er ook 2 die ik niet heb.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:35 schreef Toverheks het volgende:
Op verzoek van Ian.
Oke. oke hier een foto van mij, maar wil dat jullie hem ook weer verwijderen hoor, stel je voor dat iemand hem boven zijn bed will hangen.
[ afbeelding ]
Als je je geheugen niet kapot hebt gezopen vannacht met al dat bier moet het eigenlijk niet zo heel moeilijk zijnquote:
Jup.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee sc'ers
Heb je trouwens die link naar je hyves weggehaald uit het vorige topic?
Ik risceer hier een epileptische aanval maar alstublieft:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik krijg die schurftplaatjes NIET op Liesje d'r Hyves.
Ik geef het op...
Ik doe er normaal ook geen ruk mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:59 schreef Anniebab het volgende:
ik doe trouwens niet veel met hyves ,dus zal wel eens dagen te laat reageren. Ik zal er ook nog ff fotos van de kids opzetten als ik weer bezig ben.
Ik heb er nog wel een paar hoor.quote:
Ik doe geen fuck met Hyves maar heb het wel. Ik doe het voor de glittertjes.quote:
Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik doe geen fuck met Hyves maar heb het wel. Ik doe het voor de glittertjes..
[ afbeelding ]
Wat heb jij ineens veel vriendjesquote:
Hoi Annie en Heksjequote:
Ja, dit is José aka Palma.quote:
Stom!!!! en lelijks enzulks en Annie vroeg je watquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat valt er nou weer aan te snappen
Dat ze bestaanquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat valt er nou weer aan te snappen
Annie moet gewoon een keertje komen bieren op een meet, werkt veel beter dan suf connecten op een suffe hyves.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:14 schreef Laysa het volgende:
Stom!!!! en lelijks enzulks en Annie vroeg je wat
Okequote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Annie moet gewoon een keertje komen bieren op een meet, werkt veel beter dan suf connecten op een suffe hyves.
True dit, Meeten is écht leuk. No jokes.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Annie moet gewoon een keertje komen bieren op een meet, werkt veel beter dan suf connecten op een suffe hyves.
Dat schreef ze hier vannacht....volgens mij toen ze met jou zat te kletsen hierquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
True dit, Meeten is écht leuk. No jokes.
Zou Annie bier zuipen? Veul?
Ja maar, ZUIPEN als in VEUL als in elke keer dat Remlof een rondje gaat halen dat ze dan ook daadwerkelijk haar glas leeg heeft.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat schreef ze hier vannacht....volgens mij toen ze met jou zat te kletsen hier
da weet ik nie...maar ze woont in Volendam...die zijn nie om te krijgen die gastenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja maar, ZUIPEN als in VEUL als in elke keer dat Remlof een rondje gaat halen dat ze dan ook daadwerkelijk haar glas leeg heeft.
Pfff, Volendam.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
da weet ik nie...maar ze woont in Volendam...die zijn nie om te krijgen die gasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adieu vrienden het ga jullie goed![]()
Doei.
Neeen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:24 schreef liesje1979 het volgende:
Of ik mijn dubbele wijn.![]()
Nu echt weg.
ik drink wel bier , ook weleens wijn,ens oms beerenburg appelsap ligt eraan ,meestal bierquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
True dit, Meeten is écht leuk. No jokes.
Zou Annie bier zuipen? Veul?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:24 schreef FANN het volgende:
![]()
zes bladzijde scrollen
dit wordt te errug, ik ben te oud voor deze shit![]()
ik gaat ook verhuizen naar OUD ofzo
ik kondig het maar effe aan voor het geval dat
dus als jullie me zoeken ben ik elders....Even quoten want stel dat ik er morgen weer tussenuit knijp...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adieu vrienden het ga jullie goed![]()
Doei.Go hard or go home
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:24 schreef FANN het volgende:![]()
zes bladzijde scrollen
dus als jullie me zoeken ben ik elders....Annie en TeunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adieu vrienden het ga jullie goed![]()
Doei.
Dat Teun gaat mopperen en Annie hem op zijn flikker geeft![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:24 schreef FANN het volgende:
![]()
zes bladzijde scrollen
dus als jullie me zoeken ben ik elders....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adieu vrienden het ga jullie goed![]()
Doei.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja? Gaan we wedstrijd drinken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik drink wel bier , ook weleens wijn,ens oms beerenburg appelsap ligt eraan ,meestal bier![]()
Oja en best (te) veel!!!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:24 schreef FANN het volgende:![]()
zes bladzijde scrollen
dus als jullie me zoeken ben ik elders....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adieu vrienden het ga jullie goed![]()
Doei.
![]()
Ja na dequote:
god man, ik zie 't echt, ouwe romanticus van mequote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Annie en Teun
Dat Teun gaat mopperen en Annie hem op zijn flikker geeft
Des te leuker als je der weer zietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijt, hoe niet tof is dit, Mera gewoon dik aan het feesten en ik hang hier met jullie.
Ja schandaligquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijt, hoe niet tof is dit, Mera gewoon dik aan het feesten en ik hang hier met jullie.
Zie je 'm zitten op de bank met zijn laptoppie? En dan Annie eromheen kuieren, koffiekopjes op onderzettertjes zetten enzo...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
god man, ik zie 't echt, ouwe romanticus van me
Nou ff kijken, hoeveel flesjes kan jij op, zeg maar voor je echt denk ik moet nu stoppen???Of glazen anyway, hoeveel ong?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je 'm zitten op de bank met zijn laptoppie? En dan Annie eromheen kuieren, koffiekopjes op onderzettertjes zetten enzo...
Ik doe hier halve liters drinken en na een stuk of 10 kan je me redelijk opvegen. Maar zo'n wedstrijd ga ik natuurlijk met een heel andere instelling inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ff kijken, hoeveel flesjes kan jij op, zeg maar voor je echt denk ik moet nu stoppen???Of glazen anyway, hoeveel ong?
En dan morst ie koffie over z'n trui, en hoor je zachtjes "godnondetering". Annie: is er wat schat? Teun: nee schatje en leest vredig verder.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Zie je 'm zitten op de bank met zijn laptoppie? En dan Annie eromheen kuieren, koffiekopjes op onderzettertjes zetten enzo...
Echt niet! Dan gaat Annie meteen deppen! En dan moet hij zijn trui uit doen en gaat ze 'm snel in de was doen anders gaat de vlek er niet uit!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan morst ie koffie over z'n trui, en hoor je zachtjes "godnondetering". Annie: is er wat schat? Teun: nee schatje en leest vredig verder.
Nou t zal je vies tegen vallen , ik ben niet de ouwe tuf die je voor ogen hebt hoor, ik doel hier op kuieren en onderzettertjes neerleggen enz enz...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het net zo romantischquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou t zal je vies tegen vallen , ik ben niet de ouwe tuf die je voor ogen hebt hoor, ik doel hier op kuieren en onderzettertjes neerleggen enz enz...
Ja de rest houden jullie maar voor jezelfquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou t zal je vies tegen vallen , ik ben niet de ouwe tuf die je voor ogen hebt hoor, ik doel hier op kuieren en onderzettertjes neerleggen enz enz...
Maar ben je single, An?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das 5 liter ff denken,k weet niet, denk dat je wint, maar ligt er ook aan wat voor dag ik heb...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik doe hier halve liters drinken en na een stuk of 10 kan je me redelijk opvegen. Maar zo'n wedstrijd ga ik natuurlijk met een heel andere instelling in
Als ik win moet jij op een date met Teunquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Das 5 liter ff denken,k weet niet, denk dat je wint, maar ligt er ook aan wat voor dag ik heb...
Ik weet het, moet je de jongste lenenquote:
Andere kapot bedoelde ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, moet je de jongste lenen
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Dilemma... Straks Carnavallen (bier meezuipen, ik ga niet verkleden) of niet...
O dat kan hij ook hoorquote:
Heb wel Batman of Spiderman pak voor je (met spierballen)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk heul geen zin. Maar Mera is toch vieren enzo.
Ik ga niet verkleedquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb wel Batman of Spiderman pak voor je (met spierballen)
Kan het me voorstellen, ik haat carnaval sowieso maar ja de kinderen hequote:
Goed, tijdens KinderCarnaval heb je natuurlijk geen last van die losgeslagen bezopen idioten die volledig alle remmen los gooien "omdat het carnaval is".quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, ik haat carnaval sowieso maar ja de kinderen he
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, tijdens KinderCarnaval heb je natuurlijk geen last van die losgeslagen bezopen idioten die volledig alle remmen los gooien "omdat het carnaval is".
Mwoah, die muziek overleef ik ook nog wel, hoewel ik de afgelopen dagen mezelf er steeds vaker op betrap dat ik er hardop op zit te scheldenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Das waar, vreselijk maar de muziek ook gewoon, ik bedoel zachte G maar wel harde L, sorry het wekt geen feeststemming bij me op, ik kan er zo helemaal niets mee
Psies, maar ach ieder zijn ding toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, die muziek overleef ik ook nog wel, hoewel ik de afgelopen dagen mezelf er steeds vaker op betrap dat ik er hardop op zit te schelden
Uiteraard, maar als ik niet consequent op alles mag afgeven waar ik me deaudt aan erger begin ik na een paar uur zwart gal op te hoestenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Psies, maar ach ieder zijn ding toch?
Dat kan ik niet meer, mijn galblaas is eruitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als ik niet consequent op alles mag afgeven waar ik me deaudt aan erger begin ik na een paar uur zwart gal op te hoesten
Laatste peuk, en dan ga ik maar 's wat ondernemenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer, mijn galblaas is eruitmaar zeiken lukt nog wel
Gun het Bob de Jong ook en Sven heeft klote geloot 1e spannende rit tegen Shanni Davids.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:05 schreef Anniebab het volgende:
Straks schaatsen kijken....Ik ben nu al zenuwachtig, Sven heeft een kudt-loting, maar als je goed bent moet je t zo ook kunnen
ja tuurlijk, ik gun t Bob de Jong ook , T zal spannend worden nu Fabris, Bôko en Hendricks na Sven komenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gun het Bob de Jong ook en Sven heeft klote geloot 1e spannende rit tegen Shanni Davids.
En Sven heeft een heerlijk lekker lichaam dus daar kijk ik ook een beetje voor![]()
nee hoorrrrrrr maar zucht ohhh was ik nog maar jong
Ja Sven moet gelijk als een speer en rondjes van 29 maken, maar lullig want hij kan zich niet aan een tijd **optrekken** dus hopen rondjes 28/29quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja tuurlijk, ik gun t Bob de Jong ook , T zal spannend worden nu Fabris, Bôko en Hendricks na Sven komen
ja gewoon alles geven, zo hard als ie kan.....zoefff daar gaat ie ...zo moet tquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Sven moet gelijk als een speer en rondjes van 29 maken, maar lullig want hij kan zich niet aan een tijd **optrekken** dus hopen rondjes 28/29
die kramert is te mans, laat inderdaad die halve eunuch bob maar winnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja tuurlijk, ik gun t Bob de Jong ook , T zal spannend worden nu Fabris, Bôko en Hendricks na Sven komen
hoi marrije, gefeli met je zwangerschap!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:46 schreef Marrije het volgende:
Het zijn geen streams, maar wat een lachen programma![]()
[USA Reality] The millionaire matchmaker
Thanks WJquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi marrije, gefeli met je zwangerschap!
groetjens en fijn weekeinde
p.s. teun for mod! no hidden agenda!
bye en talk to you leterquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Thanks WJ![]()
Jij ook![]()
Ja dat lijkt mij ook wel wat.
Hopelijk niet zolang hij daar zit neequote:
Als hij dat doet dan pakken we hem!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hopelijk niet zolang hij daar zit nee
We?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als hij dat doet dan pakken we hem!
Klats! Pats!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij komt toch langs Apeldoorn als hij met de trein gaat?
Dat is toch die trein waarbij het Horst-Wessel lied door de perron speakers galmt zodra hij langskomt?quote:
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is toch die trein waarbij het Horst-Wessel lied door de perron speakers galmt zodra hij langskomt?
Ga jij eens in het nijmegen Meet topic vertellen hoe oud je bent,,,Er wordt gedacht dat je 23 bentquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow vast. Ik trek alleen de muziek niet die ze draaien
Er zitten er daar wel een paar die beter wetenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga jij eens in het nijmegen Meet topic vertellen hoe oud je bent,,,Er wordt gedacht dat je 23 bent
Oh jij bent van de ouwelullen zenders??? radio 10 gold of sky radioquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow vast. Ik trek alleen de muziek niet die ze draaien
Radio1 zelfsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh jij bent van de ouwelullen zenders??? radio 10 gold of sky radio
Heb je t wel gezellig gehad eik?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoofdpijn en moet nog een avond. En morgen optocht ergens anders.
Mah, was wel ok. Maar het was gewoon niet helemaal hét. Snapje?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb je t wel gezellig gehad eik?
Ja ik begrijp t,k zou gewoon proberen er evengoed van te genieten, tis maar eens per jaar he?Al valt t niet mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mah, was wel ok. Maar het was gewoon niet helemaal hét. Snapje?
En iedereen vroeg waar IaN was.Dorpje hè.
![]()
Geen idee, ik ben niet zo van de planningquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:01 schreef Laysa het volgende:
Blijf je voor de rest vanavond thuis Mera?
Keuzes keuzesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo van de planning
En als ik heul op tijd ga slapen heb ik geen kater én tijd om 't kot op te kalefateren.![]()
heuuuuuuuul liefquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
OOOO ik nu ook...lieieieieif!!!!
Yo, ik heb wel wat ruimte voor een aantal luchtbedden hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
We kunnen ook volgend jaar allemaal gaan carnavallen daar in t zuiden....![]()
![]()
Neeee Dtje is Oom geworden veur ut erstquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Istie ok wiste carrenevalle?
Eh, ja? Ik baalde al dat ik niet aanwezig was om erbij te horen enzeaux?quote:
Oooh ok. Feli, D.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neeee Dtje is Oom geworden veur ut erst
* Laysa rent hysterisch naar dr hyvesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh, ja? Ik baalde al dat ik niet aanwezig was om erbij te horen enzeaux?
Dankquote:
En binnenkort wordt Dtje ook papaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dank
Hier nog een plaatje waar moeder en dochter elkaar heul lief aankijken (moeder eraf geknipt)
[ afbeelding ]
Wat is ze gaaf zeg, geen vlekje helemaal niks en het lijkt echt of ze al kijkt ( duurt wel ff nu ziet ze nog niks beetje wazig zwart wit.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dank
Hier nog een plaatje waar moeder en dochter elkaar heul lief aankijken (moeder eraf geknipt)
[ afbeelding ]
Heb je iets voor mij verzwegen dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
En binnenkort wordt Dtje ook papa![]()
![]()
Das geen feit hoor dat gok ik nu gewoon
Lol, okee was jij datquote:
Er kriebelt heel veel nuquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ikke niet...maar ik dacht nu gaat het vast kriebelen bij jou....
Hahaha, ja dat is ook het eerste wat mij opviel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:Wie er naar het schaatasen kijkt, let eens op de pakken van de canadesen, daar zit soort plastig broekje aan, en oh ik schaam me wel, maar die leuter die er zo uit steekt hele bobbel, geen gezicht, erg lelijk,
Maar die canadesenpakken vind ik spuuglelijk.
Vooral deze die nu rijd, ik vind het geen gezicht, ik kijk niet naar zijn billen of benen haha maar naar die rare bobbelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat is ook het eerste wat mij opviel.
ik zal er stiekem een s op gaan letten....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:Wie er naar het schaatasen kijkt, let eens op de pakken van de canadesen, daar zit soort plastig broekje aan, en oh ik schaam me wel, maar die leuter die er zo uit steekt hele bobbel, geen gezicht, erg lelijk, vind de japanners mooie pakken hebben, en natuurlijk onze pakken ook.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
Wie er naar het schaatasen kijkt, let eens op de pakken van de canadesen, daar zit soort plastig broekje aan, en oh ik schaam me wel, maar die leuter die er zo uit steekt hele bobbel, geen gezicht, erg lelijk, vind de japanners mooie pakken hebben, en natuurlijk onze pakken ook.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik zal er stiekem een s op gaan letten....
wjhaaaaaaaaa je mist echt wat, volgens mij draagd hij hem linksquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Het ís dat mijn tv niet werkt anders zou ik bijna gaan kijken nu
hhahahaha jaaaaa ik heb t gezien hoor , Tis achteraan trouwens ook een vreemd gezicht zon half stukkie plastic....echt iets voor jou he hahaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vooral deze die nu rijd, ik vind het geen gezicht, ik kijk niet naar zijn billen of benen haha maar naar die rare bobbeloh dit is te erg, ff kijken wat Annie er van vind
hahhaa ja ik let op de details hequote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hhahahaha jaaaaa ik heb t gezien hoor , Tis achteraan trouwens ook een vreemd gezicht zon half stukkie plastic....echt iets voor jou he haha
Beetje jammer, wel. Zou best de avond goed maken, ik mag graag naar leuters kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Probeerde ik net al, maar lukt niet vanaf PCTV
Er is nou een in goud gewikkeld japans leutertje bezig,stelt niet zoveel voor...de rondingen dan...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beetje jammer, wel. Zou best de avond goed maken, ik mag graag naar leuters kijken.
Vroeger kon ik het wel maar ik weet de instelling niet meer die ik wijzigen, iets met interlacing misschien.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beetje jammer, wel. Zou best de avond goed maken, ik mag graag naar leuters kijken.
moet je straks op Bob de Jong letten, als ik t me goed herrinner heeft die wel aandelen in de winterpenen!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
Goffer nu ga ik heul de tijd op piemels zitten letten
Ik doe niet mee met jullie hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
Goffer nu ga ik heul de tijd op piemels zitten letten
ja kan je gleuven kijken....Óok geen gezicht overigensquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met jullie hoor
wanneer komen de dames?
Piemelpownen enquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
Mera je mist wat...deze witte...damnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
dat ziet er toch niet uit
liplezen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
wanneer komen de dames?
Multitaskingquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:41 schreef Laysa het volgende:
ik word ietwat paranoia nu...Ik zit en te fokken en te smsen en te hyven en te msnen en tv te kijken
Nee, tieten in strakke pakjesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja kan je gleuven kijken....Óok geen gezicht overigens
Dan zet je je webcam ff aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo op de zaterdagavond, beetje jammer dat ik het allemaal mis enzo
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan zet je je webcam ff aan.
Of is Ian niet thuis?
Morgen, nu komt Svenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
wanneer komen de dames?
Ja, geef mij maar weer de schuldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:42 schreef Anniebab het volgende:Euhh ik let er nu op door Tita he?? Draaf te ver door ik weet t .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |