abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:45:22 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_77962764
RTL 5
Nog iemand die nu naar dit programma kijkt en helemaal in een deuk ligt?

Deze aflevering:
quote:
over Patti Stranger en haar exclusieve datingbureau Millionaire's Club. Samen met haar medewerkers Destin, Chelsea en Rachel probeert Patti welgestelde mannen aan een geschikte partner te helpen.

De 41-jarige Shauna is de eigenaresse van een luxe salon in Minneapolis. Ze roept Patti's hulp in om een vurige, jonge man te vinden. Hun intakegesprek verloopt niet helemaal vlekkeloos. Dave was al eerder te zien. Deze verkoper van erotische artikelen heeft nog steeds geen vrouw gevonden. Hij gaf al eerder aan dat hij zijn wilde leven niet wil opgeven. Patti ontdekt nu dat hij daarnaast een echte swinger is, die het liefst een biseksuele vrouw wil ontmoeten.
Het intakegesprek verloopt niet vlekkeloos Dat kun je wel zeggen, men, wat een bitches
pi_77963636
Leuke meid, dikke tieten maar wat een weirdo.

Kijk het nu niet, maar vind het altijd wel om even te blijven plakken. vooral als die eigenaresse uit der bol gaat.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:01:11 #3
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_77967337
Zo, dat is me een tante zeg. Ik zag het vandaag voor het eerst, dus geen idee hoe succesvol ze is in haar werk, maar ze heeft wel een aardig klantenbestand als ik dat zo zie.

En die veeleisende tuthola van 41 vindt nooit een man die goed genoeg is voor haar
pi_78009220
Wat mij ook opvalt is dat veel van die vrouwen roepen dat ze niks om geld geven en mannen bang zijn dat de vrouwen ze alleen maar willen om hun geld, ja gek he als je je bij een dergelijk bureau inschrijft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')