PDA of gewoon via de telefoonquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
En nu wil je vast dat ik hap he?Ik zou eerder denken dat je zou happen over die tarzans en libido'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mwah, dat gaat jullie allemaal gewoon net niets aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:50 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken dat je zou happen over die tarzans en libido's![]()
Nieuwe in laten vliegenquote:Op woensdag 17 februari 2010 07:57 schreef Netsplitter het volgende:
Morguh.
Er is hier iets verschrikkelijks gebeurd.
De koffieautomaat is niet meer.
Dat is voor mij geen remquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, dat gaat jullie allemaal gewoon net niets aan
Dat is dan weer helemaal aan jouquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat ik het los ga laten
quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat is dan weer helemaal aan jou
Kan je je tarzan niet loslaten?quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat ik het los ga laten
Optie B.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kan je je tarzan niet loslaten?
Of interpreteer ik het nou verkeerd?
quote:
Denk ook dat er nog wat mensen zijn die skievakanties genieten. En idd wat minder bouwvakkers op de weg door vorstverlet....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Marco001 het volgende:
Ah, da's goed nieuws.
Kan je tenminste weer eens een beetje doorrijden.
Die filereductie zal wel door het weer komen
Inderdaad.. WIj zouden in Januari al onze gehele bestrating opnieuw laten aanleggen(eind vorig jaar een nieuwe garage laten bouwen, dus oprit e.d. is nu naar de maan..)quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Denk ook dat er nog wat mensen zijn die skievakanties genieten. En idd wat minder bouwvakkers op de weg door vorstverlet....
Over een paar maanden zal het wel wat drukker worden.
Zolang de vorst in de grond zit doen die niets inderdaad...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad.. WIj zouden in Januari al onze gehele bestrating opnieuw laten aanleggen(eind vorig jaar een nieuwe garage laten bouwen, dus oprit e.d. is nu naar de maan..)
De man door wie we het zsouden laten doen, zit nu nog steeds thuis omdat hij niets kan doen(hovenier)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |