quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:43 schreef Marc H het volgende:
Weet je het zeker?
* Marc H aait zijn 100-400
Ja het scheelt natuurlijk ook niet heel veel maar 70 euro incl Hoya UV filter. Ik blijf natuurlijk studentquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:08 schreef Kremers het volgende:
Wat heb je geboden dan? Een nieuw exemplaar heb je al voor ¤90.
Hoeft niks te betekenen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:06 schreef aaipod het volgende:
Hey een SC topic. Hier kan ik mijn verhaal wel even in kwijt.
Geboden op een canon 50mm f1/8. Afgesproken dat ik hem volgende week op zou halen. Verkoper ondertekent echter zijn posts steeds met een Nickname en claimt dat de 2 jaar oude lens slechts 1 maal gebruikt is. Bovendien krijg ik net een mailtje van hem of 'het niet makkelijker voor mij is om op het station af te spreken'. Ik ben een beetje in dubio nu. Ik wil de lens wel voor die prijs en hij woont best dichtbij. Zou echter een stuk gerustgestelder zijn als hij wat normaler deed.
Zijn nickname is dan echter ook weer niet die van een tekenfilmfiguurtje uit de jaren 90 denk ik?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:13 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hoeft niks te betekenen hoor.. Mijn neef wordt ook nooit meer met zijn naam aangesproken waar die mee geboren is en sluit ook alles af met zijn nickname.. En die is verder zo normaal als het maar zijn kan..
Hoe oud is het boek Kruimeltje? De film is iig van 1999..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:18 schreef aaipod het volgende:
[..]
Zijn nickname is dan echter ook weer niet die van een tekenfilmfiguurtje uit de jaren 90 denk ik?
Je weet dat die 1.4TC je diafragma naar F8 tilt en dat je dan geen AF meer hebt he?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik was van plan om voor de 100-400 te gaan maar die laat ik nu vallen voor een 1.4TC + de 400mm F5.6
Wordt alleen "ff" sparen.
Dat is lievquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:32 schreef Sarabi het volgende:
Chanty dat dom SPSS werk (getalletjes invoeren) vind ik stiekem wel leuk
Dus mocht je ooit hulp nodig hebben
Ik heb het afgelopen jaar ook 16 uur moeten doen (was verplicht als 1e jaars) maar ik vond het nooit erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |