Ik heb het gevoel dat je helemaal geen buttplug gekocht hebt vandaag, maar dat je maar wat loopt te lullen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het ook aan m'n vriendinnen vertellen, dus waarom niet hier. Niet dat ik nu wil dat jij of php het lezen bijv. maar daar moet ik dan maar mee leven.
Bewaar je die tip als je er de volgende keer bentquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Woon ik niet, maar toch bedankt!
Sorry hoor maar waarom zou ik liegen over het kopen van een buttplugquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je helemaal geen buttplug gekocht hebt vandaag, maar dat je maar wat loopt te lulllen.
Oh, en je vriendje moet wel erg voldoen, als je wanhopig naar de zelfbvredigingsmiddelen grijpt.
Je schat de situatie weer eens compleet verkeerd in.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je helemaal geen buttplug gekocht hebt vandaag, maar dat je maar wat loopt te lulllen.
Oh, en je vriendje moet wel erg voldoen, als je wanhopig naar de zelfbevredigingsmiddelen grijpt.
Ik heb een kloonscanner gekregen he, dat had ik toch al verteld?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor maar waarom zou ik liegen over het kopen van een buttplug? Dit is de eerste sextoy die ik ooit koop, en juist absoluut niet omdat ik me verveel in bed. Sterker nog allerliefste Lamon, mijn seksleven is beter dan ooit en ik ben blij dat ik de suggestie kan doen van goh zullen we een plug in m'n kont stoppen zonder dat hij dat raar vindt
heerlijk.
Leugen. Vorig jaar had je een dildo voor een vriendin van je gekocht die ze zelf mocht uitzoeken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor maar waarom zou ik liegen over het kopen van een buttplug? Dit is de eerste sextoy die ik ooit koop, en juist absoluut niet omdat ik me verveel in bed. Sterker nog allerliefste Lamon, mijn seksleven is beter dan ooit en ik ben blij dat ik de suggestie kan doen van goh zullen we een plug in m'n kont stoppen zonder dat hij dat raar vindt
heerlijk.
Dan moet je dus weten wie ik benquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een kloonscanner gekregen he, dat had ik toch al verteld?
Ik bedoelde voor mezelfquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leugen. Vorig jaar had je een dildo voor een vriendin van je gekocht die ze zelf mocht uitzoeken.
Waarom weet ik dit nog?![]()
Omdat BT een notoire "leugenaresse" is?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leugen. Vorig jaar had je een dildo voor een vriendin van je gekocht die ze zelf mocht uitzoeken.
Waarom weet ik dit nog?![]()
Bemoei je met je kippen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat BT een notoire "leugenaresse" is?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb een kloonscanner gekregen he, dat had ik toch al verteld?
Wtf is jouw probleem ineensquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat BT een notoire "leugenaresse" is?
Nou,nou, ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Wtf is jouw probleem ineens? Ik ben wie ik zeg dat ik ben, dit is mijn eerste en originele account op Fok! en ik lieg (hier) nooit.
Verder ga ik hier ook niet op in, wat een bullshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |