watquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb net zoiets leuks gekocht!
Handboeien.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
En ik ga niet zeggen wat dus doe geen moeite.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
En het interesseert niemand ook ene bal, dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
Hou gewoon je bek danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb mooie voor 'n tientje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee! Al zag ik wel mooie maar die waren 45 euro!
Un dildowquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
Met van dat rare nepbont eromheenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb mooie voor 'n tientje.
Joah, maar ze zijn wel mooi, niet zo platgedrukt. En wel zwart. Want roze, rood en wit zijn lelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met van dat rare nepbont eromheen?
A collection of things we like, curated by Colin P. Kelly.quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joah, maar ze zijn wel mooi, niet zo platgedrukt. En wel zwart. Want roze, rood en wit zijn lelijk.
Zonnebrillen verbergen ogen, tenzij je last hebt van teveel fel licht, zou ik em niet te vaak opdoen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb ook een nieuwe zonnebril gekocht vandaag.
Kun je het er niet gewoon vanaf halen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaar ik ben sowieso niet zo'n fan van dat bont en op een of andere manier zijn handboeien meteen 40 euro als dat er niet omheen zit, heel raar.
Een anusdildo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef Breathtaking het volgende:
Neuh, ik normaal ook niet, maar dezes waren wel mooi.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaar ik ben sowieso niet zo'n fan van dat bont en op een of andere manier zijn handboeien meteen 40 euro als dat er niet omheen zit, heel raar.
Meestal alleen op de fiets of het strand, en gewoon als ik geen zin heb om mensen aan te kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zonnebrillen verbergen ogen, tenzij je last hebt van teveel fel licht, zou ik em niet te vaak opdoen.
Ja dan zul je zien dat het met superglue vast zit en niet los laat of lelijk is ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je het er niet gewoon vanaf halen?
Sort off.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |