Cool! Misschien dat ik me er eens aan ga wagen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:55 schreef Maisnon het volgende:
http://www.commandandconquer.com/classic
Die zijn allemaal gratis
Voor de liefhebber
Klopt, maar die zijn dus misvormd. De reden waarom een penis krom naar boven hoort te staan is dat in de natuurlijke seksstand (missionaris) de penis makkelijker in de vagina van de vrouw glijdt.quote:
Ik heb maar één wenkbrauwquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, maar die zijn dus misvormd. De reden waarom een penis krom naar boven hoort te staan is dat in de natuurlijke seksstand (missionaris) de penis makkelijker in de vagina van de vrouw glijdt.
Net zoals we wenkbrouwen horen te hebben zodat het zweet niet in onze ogen komt, al heeft niet iedereen wenkbrauwen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hahaha, Lamon Crack_ heeft heleboel stijve penissen gezien in haar leven!!@!!1!1!!
quote:
Nou is het niet meer grappig, hoor.quote:
Verhip, ze heeft nog gelijk ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Wat een sukkels zijn jullie he.
Als je toch één lul hebt gezien die niet krom is, dan kun je toch al zeggen dat niet iedere lul krom is?![]()
!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |