Voor mij welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Alsof dat zo moeilijk is.
quote:
quote:
door wie komt dat eigenlijk? dat het zo langzaam gaat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik hoop het wel, beetje stom dat het hier zo langzaam gaat de laatste tijd...!
Geen idee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
door wie komt dat eigenlijk? dat het zo langzaam gaat?
Volgens mij niet. Althans ik zie ze niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zeker geen nieuwe aanwas of wel?
kansloos...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en een aantal oldbies zijn een leven gaan leiden of zo.
ik bedoel...? een leven...? Daar is toch echt niets leuks aan!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal.
Geen idee. Ik heb er geen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik bedoel...? een leven...? Daar is toch echt niets leuks aan!
alleen dzjenznndksf en milou_...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Althans ik zie ze niet.
Milou is toch niet nieuw... Die hangt hier ook alweer een tijdje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen dzjenznndksf en milou_...
mmm ik weet het niet, ze zijn nieuwer dan ik dus nieuw voor mij ;-)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Milou is toch niet nieuw... Die hangt hier ook alweer een tijdje.
Dus eigenlijk is alleen jenn nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |