abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4111591
Jaren geleden heb ik door omstandigheden ooit eens het medicijn Lexotanil/Bromazapam geslikt. De huisarts was erg op het middel tegen, vooral omdat ik toen nog vrij jong was. (nu ook nog trouwens )

Ik heb op FOK! gezocht en vond alleen dit topic: Iemand ervaring met Bromazepam?

Ook daar werd al gesproken over de rotzooi die er in zit. Het medicijn staat bekend als behoorlijk zwaar en niet echt gezond.

Ik heb van toen echter een aantal tabletten (3 mg tabletten) bewaard. Als ik mij heel gespannen voel neem ik een halve, en dan voel ik mij de hele dag echt lekker rustig. De huisarts heeft altijd gezegd dat je de kuur op moet bouwen en afbouwen. Ik ben er toendertijd echter mee gestopt omdat ik het niet meer nodig vond en dat ging goed. De pilletjes die ik over heb gebruik ik af en toe (als halve dus!) en een halve is genoeg om mij de hele dag echt lekker rustig te voelen.

Die pilletjes zijn een keer op. Daarom zoek ik wat nieuws, iets wat een minder zware reputatie heeft en iets wat je gewoon kunt kopen zonder recept.

Er zijn vele - vooral homeopathische middelen - die rustgeven, zoals bij stress of oververmoeidheid.

Ik heb vooral een middel nodig dat rust geeft bij heel erg piekeren en angst. Ik heb geen/weinig last van stress en als er (op school) eens gestressd moet worden kan ik daar prima mee om gaan. Ook heb ik geen slapeloosheid. Het gaat echter om angst en zorgen maken, het probleem waar lexotanil/bromazapam ook voor gemaakt is.
Lexotanil/bromazapam is een fantastisch middel, maar ik denk niet om lang en veel te gebruiken. (wat ik ook niet doe: Alleen op echt moeilijke dagen gebruik ik een halfje en dat is slechts incidenteel) Daarom zoek ik dus een goede equivalent, die je zonder recept kunt kopen.

woensdag 8 mei 2002 @ 14:09:57 #2
25976 Toastje
Nu ook met rijbewijs!
pi_4111715
groene vali..nogwat...
Ask and you will know
pi_4111732
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 14:09 schreef Toastje het volgende:
groene vali..nogwat...
valeriaan
pi_4111791
Valium geloof ik?
pi_4111837
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 14:14 schreef fee-tje het volgende:
Valium geloof ik?
uhm..dat bedoelde ik dus niet helemaal met m'n topic
Serieuze reacties aub
pi_4111858
Wiet, je koopt het bij de CoffeeShop
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
  woensdag 8 mei 2002 @ 14:19:19 #7
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_4111891
Denk dat een bezoekje bij een goeie drogist of apotheek meer helderheid zal geven. Vooral bij een apotheek zijn ze wat meer bekend met dit soort dingen en kunnen ze je meer een advies op maat geven. Moet je er wel een hebben die homeopathische spullen verkoopt, maar dat is tegenwoordig ook geen probleem meer.
pi_4112193
Als je een rustgevend middel wilt, dat homeopatisch is, en als je een bad hebt adviseer ik je lavendel van Kneipp, voor in t bad.
Wordt ik compleet loom van.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 8 mei 2002 @ 14:39:54 #9
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_4112272
Zelf heb ik goede ervaringen met Sint Janskruid. Even zoeken met google op de Nederlandse sites levert je genoeg info op denk ik.

Beterschap P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  woensdag 8 mei 2002 @ 15:48:47 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4113329
Oxazepam.
Of groene thee
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_4113876
Geen pilletjes. Probeer eens meditatie ofzo.
Van pillen word je alleen maar afhankelijk, of ze verliezen hun werking op den duur.
Unox, the worst operating system.
  woensdag 8 mei 2002 @ 17:40:00 #12
19105 Noayla_
Love me tender
pi_4114881
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
Oxazepam.
Of groene thee
Maar Oxazepam is weer alleen op doktersrecept verkrijgbaar.

En da's maar goed ook, anders was ik er geheid aan verslaafd..

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_4115395
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 14:03 schreef svdmeer_ het volgende:
Jaren geleden heb ik door omstandigheden ooit eens het medicijn Lexotanil/Bromazapam geslikt. De huisarts was erg op het middel tegen, vooral omdat ik toen nog vrij jong was. (nu ook nog trouwens )

Ik heb op FOK! gezocht en vond alleen dit topic: Iemand ervaring met Bromazepam?

Ook daar werd al gesproken over de rotzooi die er in zit. Het medicijn staat bekend als behoorlijk zwaar en niet echt gezond.

Ik heb van toen echter een aantal tabletten (3 mg tabletten) bewaard. Als ik mij heel gespannen voel neem ik een halve, en dan voel ik mij de hele dag echt lekker rustig. De huisarts heeft altijd gezegd dat je de kuur op moet bouwen en afbouwen. Ik ben er toendertijd echter mee gestopt omdat ik het niet meer nodig vond en dat ging goed. De pilletjes die ik over heb gebruik ik af en toe (als halve dus!) en een halve is genoeg om mij de hele dag echt lekker rustig te voelen.

Die pilletjes zijn een keer op. Daarom zoek ik wat nieuws, iets wat een minder zware reputatie heeft en iets wat je gewoon kunt kopen zonder recept.

Er zijn vele - vooral homeopathische middelen - die rustgeven, zoals bij stress of oververmoeidheid.

Ik heb vooral een middel nodig dat rust geeft bij heel erg piekeren en angst. Ik heb geen/weinig last van stress en als er (op school) eens gestressd moet worden kan ik daar prima mee om gaan. Ook heb ik geen slapeloosheid. Het gaat echter om angst en zorgen maken, het probleem waar lexotanil/bromazapam ook voor gemaakt is.
Lexotanil/bromazapam is een fantastisch middel, maar ik denk niet om lang en veel te gebruiken. (wat ik ook niet doe: Alleen op echt moeilijke dagen gebruik ik een halfje en dat is slechts incidenteel) Daarom zoek ik dus een goede equivalent, die je zonder recept kunt kopen.

Ik loop stage in een bejaardetehuis daar slikken heel veel mensen Bromazapam maar met dat slikken moet je ophouden want je raakt er aan verslaafd en je hebt steeds meer nodig. Verder weet ik geen ander middel.
pi_4116352
wiet of sosa
we are.. slaves to the rave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')