abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77953191
Heb je nou een bron/artikel of verzin je maar wat?
pi_77953216
>> BNW
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:17:12 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_77953328
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_77953336
Die spiralen zijn allang verklaard als een raket met een lekkende tank (Wat een spoor van brandstof achterliet en door de kracht ervan is de raket in een spiraal terecht gekomen).

Verder heb je totaal geen enkele link met deze gebeurtenis en de koude winter, of in ieder geval blijkt er niets van uit de OP.

Samenvatting:

Je komt te laat onder je steen vandaan met informatie die al weerlegt is en verder geen betrekking heeft op het gestelde in je OP.

Ik geef je:

(en dan ben ik nog gul met mijn sterren...)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:21:23 #6
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_77953434
Ah nu staat de HAARP opeens in Noorwegen
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:22:26 #7
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77953459
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:07 schreef polderturk het volgende:
Wat denken jullie ervan?
Ik denk dat je in het verkeerde subforum zit.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:31:29 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_77953716
Ik dacht ook dat HAARP niet in noorwegen stond, maar ze kunnen het natuurlijk verplaatst hebben vannacht.
pi_77954430
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:11 schreef Confetti het volgende:
Heb je nou een bron/artikel of verzin je maar wat?
De eerste link is de bronlink. Ik zal het nogmaals voor je posten.

http://www.daily.pk/norwa(...)re-into-chaos-14311/
pi_77954449
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:21 schreef Erasmo het volgende:
Ah nu staat de HAARP opeens in Noorwegen
De VS heeft een HAARP in Alaska en in Noorwegen.
pi_77954480
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:17 schreef The_stranger het volgende:
Die spiralen zijn allang verklaard als een raket met een lekkende tank (Wat een spoor van brandstof achterliet en door de kracht ervan is de raket in een spiraal terecht gekomen).

Verder heb je totaal geen enkele link met deze gebeurtenis en de koude winter, of in ieder geval blijkt er niets van uit de OP.

Samenvatting:

Je komt te laat onder je steen vandaan met informatie die al weerlegt is en verder geen betrekking heeft op het gestelde in je OP.

Ik geef je:
[ afbeelding ]
(en dan ben ik nog gul met mijn sterren...)
Dat is de verklaring die ze hebben verzonnen. Natuurlijk gaan ze niet vertellen wat er ECHT aan de hand is. De ongebruikelijke winter die we op het noordelijk halfrond hebben is natuurlijk puur toeval.
pi_77954684

Het zou dus een raket zijn waar wat mis mee ging en het zou ook niet de eerste keer zijn geweest dat zoiets gebeurde.

Waar zijn dan de foto's van eerdere keren dat dit gebeurde? Het ziet er zo mooi uit dat dan zeker moet zijn geregistreerd.
pi_77954697
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:00 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dat is de verklaring die ze hebben verzonnen. Natuurlijk gaan ze niet vertellen wat er ECHT aan de hand is. De ongebruikelijke winter die we op het noordelijk halfrond hebben is natuurlijk puur toeval.
Een typische BNW reply... Men ziet iets wat men niet meteen begrijpt en natuurlijk is de verklaring dan altijd verzonnen en zit er iets geheims achter...

Nee, we hebben nog nooit koude winters gehad, nog nooit eerder sneeuw gezien.... Zowel januari '10 als december '09 waren niet bijzonder koud. In januari '97 was het bijvoorbeeld al kouder:
http://www.knmi.nl/klimat(...)ten/maand/jan10.html
quote:
De gemiddelde temperatuur over januari is in De Bilt uitgekomen op -0,5 °C tegen een langjarig gemiddelde van 2,8 °C. De laatste keer dat een maand met een negatieve gemiddelde temperatuur eindigde was in januari 1997. Het werd toen gemiddeld -1,2 °C.
quote:
Januari was een droge maand. Gemiddeld over viel 43 mm gevallen tegen een langjarig gemiddelde van 69 mm.
Een anekdote is geen bewijs, niet voor HAARP en niet voor iets anders. Het is slechts een anekdote...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_77954801
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:07 schreef Nemephis het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou dus een raket zijn waar wat mis mee ging en het zou ook niet de eerste keer zijn geweest dat zoiets gebeurde.

Waar zijn dan de foto's van eerdere keren dat dit gebeurde? Het ziet er zo mooi uit dat dan zeker moet zijn geregistreerd.
Uitstekend bericht Nemephis. Ik heb nog nooit een raket een dergelijk beeld zien produceren. De cirkels hebben een diameter van vele tientalen (misschien honderden) kilometers. Welk raket kan zoiets produceren?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 15:28:28 #15
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77955265
Wat ik nu net even lees over HAARP is dat het invloed heeft op een beperkt gebied in de ionosfeer, hoe zou dat dan het winterbeeld op zo ongeveer het hele noordelijk halfrond kunnen beinvloeden?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 13 februari 2010 @ 15:39:45 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77955506
Wat is in godsnaam een HAARP?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 15:42:14 #17
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77955563
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_77955931
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:07 schreef The_stranger het volgende:
Een typische BNW reply... Men ziet iets wat men niet meteen begrijpt en natuurlijk is de verklaring dan altijd verzonnen en zit er iets geheims achter...
Zullen we dan de hele discussie over CO2-uitstoot, opwarming van de aarde, "klimaatwetenschappers" die alles beter weten en Climategate ook maar naar BNW verplaatsen?
pi_77956951
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:55 schreef Boldface het volgende:

[..]

Zullen we dan de hele discussie over CO2-uitstoot, opwarming van de aarde, "klimaatwetenschappers" die alles beter weten en Climategate ook maar naar BNW verplaatsen?
Volgens mij zijn daar al topics over in BNW....
C. Sagan
pi_77957376
Gastschopje naar BNW
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')