Ik denk dat je in het verkeerde subforum zit.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:07 schreef polderturk het volgende:
Wat denken jullie ervan?
De eerste link is de bronlink. Ik zal het nogmaals voor je posten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:11 schreef Confetti het volgende:
Heb je nou een bron/artikel of verzin je maar wat?
De VS heeft een HAARP in Alaska en in Noorwegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:21 schreef Erasmo het volgende:
Ah nu staat de HAARP opeens in Noorwegen
Dat is de verklaring die ze hebben verzonnen. Natuurlijk gaan ze niet vertellen wat er ECHT aan de hand is. De ongebruikelijke winter die we op het noordelijk halfrond hebben is natuurlijk puur toeval.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:17 schreef The_stranger het volgende:
Die spiralen zijn allang verklaard als een raket met een lekkende tank (Wat een spoor van brandstof achterliet en door de kracht ervan is de raket in een spiraal terecht gekomen).
Verder heb je totaal geen enkele link met deze gebeurtenis en de koude winter, of in ieder geval blijkt er niets van uit de OP.
Samenvatting:
Je komt te laat onder je steen vandaan met informatie die al weerlegt is en verder geen betrekking heeft op het gestelde in je OP.
Ik geef je:
[ afbeelding ]
(en dan ben ik nog gul met mijn sterren...)
Een typische BNW reply... Men ziet iets wat men niet meteen begrijpt en natuurlijk is de verklaring dan altijd verzonnen en zit er iets geheims achter...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:00 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat is de verklaring die ze hebben verzonnen. Natuurlijk gaan ze niet vertellen wat er ECHT aan de hand is. De ongebruikelijke winter die we op het noordelijk halfrond hebben is natuurlijk puur toeval.
quote:De gemiddelde temperatuur over januari is in De Bilt uitgekomen op -0,5 °C tegen een langjarig gemiddelde van 2,8 °C. De laatste keer dat een maand met een negatieve gemiddelde temperatuur eindigde was in januari 1997. Het werd toen gemiddeld -1,2 °C.
Een anekdote is geen bewijs, niet voor HAARP en niet voor iets anders. Het is slechts een anekdote...quote:Januari was een droge maand. Gemiddeld over viel 43 mm gevallen tegen een langjarig gemiddelde van 69 mm.
Uitstekend bericht Nemephis. Ik heb nog nooit een raket een dergelijk beeld zien produceren. De cirkels hebben een diameter van vele tientalen (misschien honderden) kilometers. Welk raket kan zoiets produceren?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:07 schreef Nemephis het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou dus een raket zijn waar wat mis mee ging en het zou ook niet de eerste keer zijn geweest dat zoiets gebeurde.
Waar zijn dan de foto's van eerdere keren dat dit gebeurde? Het ziet er zo mooi uit dat dan zeker moet zijn geregistreerd.
Zullen we dan de hele discussie over CO2-uitstoot, opwarming van de aarde, "klimaatwetenschappers" die alles beter weten en Climategate ook maar naar BNW verplaatsen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:07 schreef The_stranger het volgende:
Een typische BNW reply... Men ziet iets wat men niet meteen begrijpt en natuurlijk is de verklaring dan altijd verzonnen en zit er iets geheims achter...![]()
Volgens mij zijn daar al topics over in BNW....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:55 schreef Boldface het volgende:
[..]
Zullen we dan de hele discussie over CO2-uitstoot, opwarming van de aarde, "klimaatwetenschappers" die alles beter weten en Climategate ook maar naar BNW verplaatsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |