quote:Schatje;$ jij zal wel slapen nu, maar dat lukt mij niet:$ alles doet zeer..:O en ik wil bij je zijn. :$ nouja lekker verder slapen.:$
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het ergste is nog als dat dan SMsjes zijn van je provider oid
MOET DAT 'S NACHTS????!!!!quote:Uw nieuwe maandbedrag bedraagt....
Je telefoon offline zetten als je slaaptquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef WillFerrell het volgende:
Nog erger is als ze dronken gaan bellen terwijl je je telefoon niet op stil/offline hebt.
Weet je hoelang die dingen nodig hebben tegenwoordig om op te starten?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:34 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Je telefoon offline zetten als je slaapt![]()
Zet hem dan helemaal uit
Wel een halve minuut!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Weet je hoelang die dingen nodig hebben tegenwoordig om op te starten?
En dat dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mijn telefoontoestel hangt 's nachts aan de lader. En die lader ligt beneden.
Pff wankerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, da's 30 sec. Van offline naar stil/online is nog geen 5 sec.
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Niemand benieuwd wat voor sms'je ik kreeg?
Je moet er nog zelf om vragen he, niemand wil over je 12-jarige ex horenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef AdvancedPower het volgende:
ik gok: laat me nou eens met rust, ik heb al lang een ander!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef AdvancedPower het volgende:
quote:Schatje;$ jij zal wel slapen nu, maar dat lukt mij niet:$ alles doet zeer..:O en ik wil bij je zijn. :$ nouja lekker verder slapen.:$
Wow lekker bezig ts wat ben je gaaf hoe doe je dat wat een aandacht krijg je waarom eigenlijk ik heb nu wel interesse in je je zal wel een eckte bass zijn hoe doet ie dat toch het is altijd een rustige jongen gaaf cool vet keineig spang kicke ntb hvj wjnmk wobbquote:
Ja, dat scheelt heel wat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Pff wanker![]()
Je zet hem aan als je gaat pissen, en als je klaar bent met pissen is je telefoon klaar![]()
Je moet wel een heel druk leven hebben wil je je druk maken om 25 seconden, maar zo'n druk leven heb je niet want je zit op FOK![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |