En ja................GOUD!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je ziet Liesbeth maar iedereen kijkt nu naar Sven
zucht, ik ga het niet allemaal uitleggen hoor, je leest maar gewoon terugquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:28 schreef 5thencounter het volgende:
En dan maar Liesbeth afzeiken omdat ze daar toevallig zit..
Het niveau zakt zelfs beneden Fok-niveau...![]()
Ik kijk wel uit, ik weet genoeg inmiddels..quote:Op zondag 14 februari 2010 00:09 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, ik ga het niet allemaal uitleggen hoor, je leest maar gewoon terug
Ik vond het ook echt te ver gaan vanavond. Beetje teasen en rellen ben ik niet vies van en ook een pittige discussie ga ik niet uit de weg, maar dat met z'n allen op iemand inhakken trek ik slecht.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:28 schreef 5thencounter het volgende:
En dan maar Liesbeth afzeiken omdat ze daar toevallig zit..
Het niveau zakt zelfs beneden Fok-niveau...![]()
Vond het ook te Pb ben er af gegaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt te ver gaan vanavond. Beetje teasen en rellen ben ik niet vies van en ook een pittige discussie ga ik niet uit de weg, maar dat met z'n allen op iemand inhakken trek ik slecht.
Ja. De provider van SV heeft storing. Via HiDi kan je er gewoon op: http://streams.selfip.com/sv.aspquote:Op zondag 14 februari 2010 01:49 schreef annie68 het volgende:
Ik kan niet meer op de stream komen bij vlemmix hebben er meer mensen last van
Maar het was haar eigen schuld, want ze heeft zich onvoldoende van Jaap gedistantieerd, en daarom moest haar een lesje geleerd worden.quote:
Belachelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar het was haar eigen schuld, want ze heeft zich onvoldoende van Jaap gedistantieerd, en daarom moest haar een lesje geleerd worden.
Dat dus liesjequote:Op zondag 14 februari 2010 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belachelijk.
Ik snap best dat mensen die lomp behandeld zijn door Jaap daar boos om zijn hoor! Begrijp me niet verkeerd. Maar daarkan je Liesbeth persoonlijk niet verantwoordelijk voor houden en op afbranden.
Als je denkt dat Liesbeth ook maar iets van invloed heeft op het gedrag van Jaap en de manier waarop Jaap met zijn gasten omgaat schat je haar (zeggenschap) volgens mij te hoog in.
En kijk, zoals dat rellen bij Harry Loco vind ik echt leuk, maar met z'n allen een volwassen vrouw aan het huilen maken...
Whoehahaha,,,effe lachen:)))))quote:Op zondag 14 februari 2010 01:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond het ook echt te ver gaan vanavond. Beetje teasen en rellen ben ik niet vies van en ook een pittige discussie ga ik niet uit de weg, maar dat met z'n allen op iemand inhakken trek ik slecht.
quote:Op zondag 14 februari 2010 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat ik een briljante ingeving had net.
Ze moeten gewoon Kees Kankerkachel uitnodigen, die woont toch in Woensel.
Dat ziet er echt raar uit!quote:Op zondag 14 februari 2010 02:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar het was haar eigen schuld, want ze heeft zich onvoldoende van Jaap gedistantieerd, en daarom moest haar een lesje geleerd worden.
Ow hellup, ook farmville ontdekt?quote:Op zondag 14 februari 2010 02:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Ik kom binnenkort weer eff Fokken..:) Ben druk met m'n boerderij die ik sinds een paar maanden heb gekocht.:)
Ik begreep juist dat Liesbeth dat allemaal prima vond van Jaap en dat je dat als grapje moest zien. Maar blijkbaar gaat die grap niet op als het haar zelf betreft.quote:Op zondag 14 februari 2010 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Belachelijk.
Ik snap best dat mensen die lomp behandeld zijn door Jaap daar boos om zijn hoor! Begrijp me niet verkeerd. Maar daarkan je Liesbeth persoonlijk niet verantwoordelijk voor houden en op afbranden.
Ja zeg, nog steeds!quote:Op zondag 14 februari 2010 07:31 schreef Disana het volgende:
Vroeg op, en ontdek dat Peter plaatjes staat te draaien voor Heidi
Hij zei dat hij al non stop bezig is vanaf middernacht.quote:Op zondag 14 februari 2010 08:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja zeg, nog steeds!
Was ie zo vroeg wakker of gaat ie in 1 ruk door?
Ik vind zo'n opmerking van niemand tegen niemand kunnen, maar ja, las Liesbeth dat allemaal prima vindt dan moet ze niet huilie gaan doen als het een keer haarzelf betreft.quote:Op zondag 14 februari 2010 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zei dat hij al non stop bezig is vanaf middernacht.
En wat Liesbeth betreft, ik vond het ook wat ver gaan alles wat Jaap aangaat op haar bot te vieren. Ze heeft het wiel misschien niet uitgevonden, maar dat is nog geen reden dan maar los te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |