abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77957139
wat een debiel die Jaap zeg.
En snapt hij het nou niet of wil hij het niet snappen.
pi_77957176
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:32 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Volgens mij was het wel BQ die speciaal langs kwam om Jaap te gaan 'toespreken', en was het Jaap die hierop reageerde.

Maar ik ben vrij snel weggeklikt, dus ik heb alleen het begin gezien.
Tuurlijk P6K, Jaap is een lieverd.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:40:06 #53
241662 Jian
Well, well, well
pi_77957321
Nieuwe blog Jaap;

Karakterloos

Hallo beste lezer,

Woensdag is alweer show nummer 6! Show 1 was totaal ruk, iedereen moest inkomen. Bij show 2 was ik over mijn zenuwen heen, maar liep het toch niet strak. Show 3 was inhoudelijk erg goed. Bij show 4 was ik ziek als een hond en snoot een rol toiletpapier vol, drama. Show 5 was lekker scherp en was ik harder in mijn mening, alleen de inhoud was minder dan show 3.

Bij show 6 wil ik een combi maken van show 3 en 5. Ik ga mijn best doen samen met het hele team.

Verder wil ik even vermelden dat ik mijn tegenstanders heb uitgenodigd om woensdag hun zegje te doen live in de show face to face. NIEMAND durft. Haha. Zoveel commentaar achter hun computer en nu afhaken. Dat noem ik karakterloos. Beequeen als jij je bedenkt stuur dan een mailtje naar aanmeldingen@studiovlemmix.tv, zo niet, dan wens ik je veel succes met de fles.

LOSSER DE LOS LOS

Jaapieooo

http://www.terrorjaap.nl/
pi_77957368
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef Jian het volgende:
Nieuwe blog Jaap;

Verder wil ik even vermelden dat ik mijn tegenstanders heb uitgenodigd om woensdag hun zegje te doen live in de show face to face. NIEMAND durft. Haha. Zoveel commentaar achter hun computer en nu afhaken. Dat noem ik karakterloos. Beequeen als jij je bedenkt stuur dan een mailtje naar aanmeldingen@studiovlemmix.tv, zo niet, dan wens ik je veel succes met de fles.

Wat een min stuk stront is het ook. Gat-ver-dam-me
pi_77957393
Jaap haalt weer lekker uit in zijn blog.
Vergeet zeker dat hij zelf te laf was en tot tweemaal toe een telefoontje afkapte.
Je moet je zeker in zijn show belachelijk laten maken..
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:47:44 #56
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_77957554
quote:
Beequeen als jij je bedenkt stuur dan een mailtje naar aanmeldingen@studiovlemmix.tv, zo niet, dan wens ik je veel succes met de fles.
Waar slaat dat op, bah wat misselijk om op je podiumpje iemand naar beneden te halen
pi_77957578
En Jaap schiet weer in zijn rol van tienjarige om zich te verdedigen.
pi_77957601
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:47 schreef Marrije het volgende:

[..]

Waar slaat dat op, bah wat misselijk om op je podiumpje iemand naar beneden te halen
Z'n podiumpje voor 200 kijkers
pi_77957815
En weer iemand die PM krijgt van Jaap en het daar niet mee eens is, vraagt hulp aan Liesbeth, alsof dat de juiste persoon is want zij vindt aap ook zo leuk.
pi_77957969
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:56 schreef Chanel5 het volgende:
En weer iemand die PM krijgt van Jaap en het daar niet mee eens is, vraagt hulp aan Liesbeth, alsof dat de juiste persoon is want zij vindt aap ook zo leuk.
Heel Sv lijkt achter Jaap te gaan staan. Johan beloofde, later die avond, de show terug te kijken en zijn oordeel er over te vellen maar ik begreep uit zijn gemompel dat hij dat toch niet gaat doen. Overigens werd Johan toen tijdens het chatten continu ge-sms-t, vermoedelijk om sommige chatters in diskrediet te brengen. Leo verdedigt Jaap ook met verve.
pi_77958021
Nu had ik al niet een hele hoge pet op van J.Aap, maar hij is nu echt nog verder in mjn achting gedaald. Wat een min stuk vreten is dat zeg! En nu mogen mensen op komen draven om zich te verdedigen? Waarvoor verdedigen? Die vent is echt volledig van zijn paadje volgens mij!
pi_77958081
ik ga voorlopig niet meer op de chat...jaap zou daar niet meerkomen...en elke keer komt hij toch om ons lastig te vallen...bahhhhhhhhh
pi_77958116
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:04 schreef whiper het volgende:
ik ga voorlopig niet meer op de chat...jaap zou daar niet meerkomen...en elke keer komt hij toch om ons lastig te vallen...bahhhhhhhhh
Gewoon negeren die gozer
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:07:03 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_77958166
Wat is het toch ook een domme sukkel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_77958176
Als ik ff doorga ben ik de lul denk ik woensdag.
pi_77958205
Nu zegt-ie dat hij God is en wij zijn volgelingen.
pi_77958292
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Heel Sv lijkt achter Jaap te gaan staan. Johan beloofde, later die avond, de show terug te kijken en zijn oordeel er over te vellen maar ik begreep uit zijn gemompel dat hij dat toch niet gaat doen. Overigens werd Johan toen tijdens het chatten continu ge-sms-t, vermoedelijk om sommige chatters in diskrediet te brengen. Leo verdedigt Jaap ook met verve.
Ja, ik begrijp er niks van. Er is al pm geweest tussen BQ en Leo. Heb leo gewezen op de blog van Jaap maar zal wel weer afgedaan worden worden met "zo is Jaap" en alles voor de show pff
pi_77958367
"Kom laten we een rel uitlokken".
pi_77958433
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:10 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp er niks van. Er is al pm geweest tussen BQ en Leo. Heb leo gewezen op de blog van Jaap maar zal wel weer afgedaan worden worden met "zo is Jaap" en alles voor de show pff
Ik begrijp ook niet waarom Leo dat blogje niet even gaat lezen en waarom hij, als hij dat wel gedaan heeft, daar alleen via PM iets over wil zeggen.
pi_77958446
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:12 schreef Dementor het volgende:
Die kreet komt me bekent voor, waar las ik die toch?
pi_77958479
oke doe mee
pi_77958498
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:12 schreef Dementor het volgende:
Ik laat me woensdag wel bannen
pi_77958549
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik laat me woensdag wel bannen
Dat is denk ik de gedachte.
pi_77959076
Liesbeth heet Jaaps blog gelezen en vindt die prima
pi_77959130
Het zou wel aardig zijn om te weten waarom Liesbeth weer bij haar ouders woont, dat wat aan te dikken en aan Jaap door te spelen. Eens kijken hoe positief ze het dan nog bekijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')