Tuurlijk P6K, Jaap is een lieverd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel BQ die speciaal langs kwam om Jaap te gaan 'toespreken', en was het Jaap die hierop reageerde.
Maar ik ben vrij snel weggeklikt, dus ik heb alleen het begin gezien.
Wat een min stuk stront is het ook. Gat-ver-dam-mequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:40 schreef Jian het volgende:
Nieuwe blog Jaap;
Verder wil ik even vermelden dat ik mijn tegenstanders heb uitgenodigd om woensdag hun zegje te doen live in de show face to face. NIEMAND durft. Haha. Zoveel commentaar achter hun computer en nu afhaken. Dat noem ik karakterloos. Beequeen als jij je bedenkt stuur dan een mailtje naar aanmeldingen@studiovlemmix.tv, zo niet, dan wens ik je veel succes met de fles.
Waar slaat dat op, bah wat misselijk om op je podiumpje iemand naar beneden te halenquote:Beequeen als jij je bedenkt stuur dan een mailtje naar aanmeldingen@studiovlemmix.tv, zo niet, dan wens ik je veel succes met de fles.
Z'n podiumpje voor 200 kijkersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, bah wat misselijk om op je podiumpje iemand naar beneden te halen
Heel Sv lijkt achter Jaap te gaan staan. Johan beloofde, later die avond, de show terug te kijken en zijn oordeel er over te vellen maar ik begreep uit zijn gemompel dat hij dat toch niet gaat doen. Overigens werd Johan toen tijdens het chatten continu ge-sms-t, vermoedelijk om sommige chatters in diskrediet te brengen. Leo verdedigt Jaap ook met verve.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:56 schreef Chanel5 het volgende:
En weer iemand die PM krijgt van Jaap en het daar niet mee eens is, vraagt hulp aan Liesbeth, alsof dat de juiste persoon is want zij vindt aap ook zo leuk.
Gewoon negeren die gozerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:04 schreef whiper het volgende:
ik ga voorlopig niet meer op de chat...jaap zou daar niet meerkomen...en elke keer komt hij toch om ons lastig te vallen...bahhhhhhhhh
Ja, ik begrijp er niks van. Er is al pm geweest tussen BQ en Leo. Heb leo gewezen op de blog van Jaap maar zal wel weer afgedaan worden worden met "zo is Jaap" en alles voor de show pffquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel Sv lijkt achter Jaap te gaan staan. Johan beloofde, later die avond, de show terug te kijken en zijn oordeel er over te vellen maar ik begreep uit zijn gemompel dat hij dat toch niet gaat doen. Overigens werd Johan toen tijdens het chatten continu ge-sms-t, vermoedelijk om sommige chatters in diskrediet te brengen. Leo verdedigt Jaap ook met verve.
Ik begrijp ook niet waarom Leo dat blogje niet even gaat lezen en waarom hij, als hij dat wel gedaan heeft, daar alleen via PM iets over wil zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp er niks van. Er is al pm geweest tussen BQ en Leo. Heb leo gewezen op de blog van Jaap maar zal wel weer afgedaan worden worden met "zo is Jaap" en alles voor de show pff
Dat is denk ik de gedachte.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik laat me woensdag wel bannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |