denk dat je er zoveel last van hebt als jij het je aantrektquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:19 schreef Repeat het volgende:
Ik wil verhuizen en heb nu wel wat leuks gezien, maar het staat in de rivierenbuurt/stationsbuurt in de haag. Nu is dit een vogelaarwijk en wonen hier alleen maar Marokkanen.
Hebben jullie ervaring met het wonen in een vogelaarwijk tussen de allochtonen als roomblanke student? Zo'n gezellige sfeer hangt er namelijk niet, maar merk je dit nou? Behalve dat je waarschijnlijk geen contact hebt met je buren en dat je alleen maar paupers op straat ziet etc...
Ditquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat je er zoveel last van hebt als jij het je aantrektIk denk maar zo...tieft deur dicht en wereld is weg
Da;s leuk gezegd, totdat ze een keer overdag je huis leeghalen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk dat je er zoveel last van hebt als jij het je aantrektIk denk maar zo...tieft deur dicht en wereld is weg
want dat doen ze noooooooooooooooooit in "blanke" cq rijke buurtenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da;s leuk gezegd, totdat ze een keer overdag je huis leeghalen!
Waar heb ik dat gezegd? Ik kan je alleen wel vertellen dat het statistisch vaker voorkomt in gitzwarte pauperbuurten...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
want dat doen ze noooooooooooooooooit in "blanke" cq rijke buurten
je kan trouwens zelf voor zorgen dat die kans kleiner word.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik kan je alleen wel vertellen dat het statistisch vaker voorkomt in gitzwarte pauperbuurten...
Door niet in een kansengemeenschap te gaan wonen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je kan trouwens zelf voor zorgen dat die kans kleiner word.....
Of in een prachtwijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Door niet in een kansengemeenschap te gaan wonen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:44 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da;s leuk gezegd, totdat ze een keer overdag je huis leeghalen!
psst, psst, psst, hee, meisje!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet niet of het relevant is voor TS maar hoe is het eigenlijk met de 'irritante' jeugd die dingen lopen te roepen naar je. Ik ben namelijk iemand die daar wat van zegt. Als je je daar weinig van aantrekt is het dan minder erg?
Nette buurt en Den Haag in 1 zin... daar ga je al!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:56 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Doen ze ook in de nettere buurten in Den Haag
ik heb mij nog nooit onveilig gevoeld in den haag, welke buurt dan ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:55 schreef Cerbie het volgende:
's nachts uit de kroeg rollen en door je prachtbuurt moeten naar je huisje geeft trouwens niet echt een veilig gevoel.
het is geen rotterdam hierquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nette buurt en Den Haag in 1 zin... daar ga je al!
Nouja je zit ook nog een vlakbij de hoeren, dat trekt ook geen tof volk aan lijkt me...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:45 schreef anboni het volgende:
'n collega van me woont anti-kraak in de rivierenbuurt en zij zegt dat er helemaal geen sprake is van overlast, het is af en toe zelfs bijna gezellig met alle multi-culti buren.
2 straten achter mijn huis is een hoerenstraat, merkt er niets van. Loop/fiets er gewoon langs. Ook een tijd lang midden in de nacht langs een andere hoerenstraat moeten fietsen opweg naar den haag cs. Heb me nog nooit onveilig gevoeld in den haag.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nouja je zit ook nog een vlakbij de hoeren, dat trekt ook geen tof volk aan lijkt me...
Maar idd, binnen merk je daar niks van. Alleen dingen als 's avonds of 's nachts naar huis fietsen, in het ov zitten etc is natuurlijk niet top lijkt me...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |