Ja fuck, ik stuur FC net een smsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
mogguh! wie gaat FC bellen om te vragen of ze al bezig is?Tezz, ik moest stiekem wel een beetje lachen dat B zo vroeg wakker is, ik heb met milou doordeweeks dat ik haar uit bed moet sleuren en in het weekend is ze dus te vroeg wakker
Zo wat sinaasappels uitpersen (ik doe gewoon met persen mee met FC
) en richting Xotus (toko) inkopen doen en ontbijt halen en dan sauna
Lekker veel schaatsen en IJshockey kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:27 schreef Tezz het volgende:
Oh ja de opening! Ik ga straks ook nog even kijken....
Eerst douchen en de doos met carnavalskleren zoeken....
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:34 schreef freecell het volgende:
WelneeGisteren wel weer om de drie minuten weeën van een minuut. Maar de vlos wilde er niet eens meer voor komen
Duurde tot 22:30 en toen zakte het weer af.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja fuck, ik stuur FC net een smsHeeft ze zich alweer gemeld
Sorry FC
Oh wacht maar totdat ie naar school gaat. Dan wordt het nog veeeeeeeeeeel erger!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:20 schreef freecell het volgende:
Fnurk
Deze fnurk is een begin met het 'weer schuttingtaal uit ons huis' project. Hummel begint ook vreemde dingen te roepen als er dingen omvallen enzo
Ik stuur je wel PM sol, maar vanaf een uurtje of drie zit ik in de kroeg oladijee dus dan moet iemand anders de bevallings-verhalen-honeurs waarnemen....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn PM te sturen mocht het vandaag gebeuren, dan hoef ik niet alles terug te lezen, gaan ook nog uit eten na de sauna nl, en t gaat nogal snel hier tegenwoordig
En wie geeft het verkeerde voorbeeld? Jij offehm...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:20 schreef freecell het volgende:
Fnurk
Deze fnurk is een begin met het 'weer schuttingtaal uit ons huis' project. Hummel begint ook vreemde dingen te roepen als er dingen omvallen enzo
Ik roep iets te vaak fuck vermoed ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En wie geeft het verkeerde voorbeeld? Jij offehm...
Irritant is dat ja. Ik roep heel vaak 'kut'. Bente zet dan grote ogen op en ik val steevast een paar keer per dag van het voetstuk waarop ze me gezet heeft....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik roep iets te vaak fuck vermoed ik
En toch zegt ze mama tegen je en houdt ze van jequote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
Irritant is dat ja. Ik roep heel vaak 'kut'. Bente zet dan grote ogen op en ik val steevast een paar keer per dag van het voetstuk waarop ze me gezet heeft....
Ik heb vanochtend ook een indisch aandoend ontbijt gemaaktquote:
Ja, 10 weekjesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Eet je helemaal low-carb nu, Bluezz?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:54 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, t sneeuwt weer eens
De mr heeft keelpijn en zijn stem doet vreemd, van -5 naar airco (rotvliegtuigen) naar zon en 18 graden en weer terug beviel niet zo blijkbaar... Geen koorts ofzo verder dus we gaan toch maar straks weg. Hij is wel lekker rustig... (niet dat hij anders veel zegt)
In IJ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:01 schreef borisz het volgende:
Tijd om campagne te voerenIk sta vanmiddag bij de zeewijkpassage
![]()
lekker is dat wel ja, voel je je er goed bij?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, 10 weekjesLekker hoor
(dit wordt mijn 3e week)
Primaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:06 schreef DarkElf het volgende:
lekker is dat wel ja, voel je je er goed bij?
ah ja dat snap ik wel dus: na 3 weken ben je al iets afgevallen ermee of nog niet en die 10 weken is dat eenmalig of hoe werkt het? en als je geen zin hebt om erover te posten is dat ook ok natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond de vraag met het tongetje stom
NEEEEEEEE niet meer nodig hierquote:
Nou de Dieet/BMI politie zit wel achter je aan hoor als je hier het woord dieet laat vallen, dus ik ben er niet zo happig op eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
ah ja dat snap ik wel dus: na 3 weken ben je al iets afgevallen ermee of nog niet en die 10 weken is dat eenmalig of hoe werkt het? en als je geen zin hebt om erover te posten is dat ook ok natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik niet gelukkig. Het kost me geen enkele moeite, het werkt & ik drink gewoon nog een wijntjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
Low Carb werkt prima toch? Niks sonja bakkerigs aan
En je raakt zo fijn van je suikerverslaving af
Je moest mijn PM box eens zienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Bedoel je mij, Bluezz?Ik zal m'n mond houden dan, hoor
Fijn als het voor jou werkt.
Das vast niet waarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef Windigo het volgende:
Diëten, *ril* mij niet gezien hoor, dan maar iets te zwaar (5 kilo teveel volgens de gevreesde BMI). Het zal me wat, met sporten en actief zijn etc gaat het er ook niet af, wat ik ook doe. Inmiddels heb ik er vrede mee
Tuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Das vast niet waar
En nu ga ik shoppen
Ach, de 20 kilo die ik wèl kwijt ben geraakt lijken mij veel belangrijker dan die vijf kilo die ik er niet meer af krijgquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef minilot het volgende:
Ach, diëten.. Ik kom steevast rond december een paar kilo aan wegens een reusachtige drang tot gezellig koekjes bakken enzo. Dit jaar nog een beetje extra omdat ik verantwoordlijk was voor het dessert bij het kerstdiner van de schoonouders, dus heb ik in de weken daarvoor geoefend door liters toffee-roomijs met zeezout te draaien, en dat tikt wel aan.
Het glijdt er bij mij altijd wel weer af in de eerste maanden van het jaar, al heb ik gewoon niet de bouw om superslank te zijn. Ik ben maar één meter 59 groot, en ik ben nu eenmaal nogal snel geneigd tot bolle bovenarmpjes en -benen, maar daar heb ik wel vrede mee.
Ik vind flinterdunne stokjesmeisjes héél mooi om naar te kijken, maar voor mezelf is dat geen realistisch streven.
Ik merk wel dat nu ik eenmaal achtentwintig ben de taartjes en franse kaasjes meer richting buik dan richting achterwerk gaan, en daar mopper ik nog wel 'es op omdat ik al mijn hele leven lang een heel slank middel gewend ben. Het mini-buikje dat ik het afgelopen jaar heb gekweekt, dat is het enige waar ik misschien nog wel wat aan zou willen doen..
*ril*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef minilot het volgende:
Ik vind flinterdunne stokjesmeisjes héél mooi om naar te kijken, maar voor mezelf is dat geen realistisch streven.
Tsja ik kijk zelf ook liever naar ronde vrouwtjes, dat verklaart allicht ook een deel van mijn tevredenheid met mijn eigen rondingenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
*ril*
Jakkes!
Vrouwen moeten wel een beetje rond zijn.![]()
Niet van die enge gratenkutjes.
O, dat werkt bij mij dan weer niet zo. Ik vind het wel heel tof, van die heel dunne meisjes. Ik kan daar vrij eindeloos naar kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja ik kijk zelf ook liever naar ronde vrouwtjes, dat verklaart allicht ook een deel van mijn tevredenheid met mijn eigen rondingen
Perfectie is natuurlijk ook weer erg subjectief, hoe graag de media ons ook vertellen dat we allemaal superslank moeten zijn en hetzelfde mooi moeten vinden, gebeurd dat natuurlijk nooit. Gelukkig past nog steeds op ieder potje wel een dekseltjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar goed, uiterlijkheden vind ik sowieso niets om dramatisch of sip over te zijn. Ik vind de meeste mensen eigenlijk wel leuk en interessant om naar te kijken, hoeveel perfectie of juist imperfectie er ook aan zit.
Ha, gelukkig! Ik denk ook echt dat ik het zou missen als ik een droger had!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:25 schreef Bluezz het volgende:Wasjes ophangen brengt mij ook altijd zoveel vreugde
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En toch zegt ze mama tegen je en houdt ze van je
Nou ja, perfectie is een combinatie van wat op dat moment in de mode is (en dus de voorkeur heeft van de massa) én objectieve factoren die bepaald worden door of iets een goede indicator is voor zo puik mogelijk nageslacht: zaken als symmetrie, een gezonde teint, glanzend haar en noem maar op. Dat dat soort dingen een beetje invloed hebben op hoe aantrekkelijk we anderen vinden is iets heel natuurlijks.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Perfectie is natuurlijk ook weer erg subjectief, hoe graag de media ons ook vertellen dat we allemaal superslank moeten zijn en hetzelfde mooi moeten vinden, gebeurd dat natuurlijk nooit. Gelukkig past nog steeds op ieder potje wel een dekseltje
Niks naïef, het is mijn bewuste keuze om te geloven in het goede van de mens, al was het maar om te voorkomen dat ik ooit een cynische oude zuurpruim word.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat op ieder potje een dekseltje zou passen is natuurlijk heel naïef gedacht, maar ook wel lief.
Dat is ook zeker zo, we zijn het grotendeels met elkaar eens. Maar het cliché dat op ieder potje een deksel past gaat voor mijn gevoel uit van een soort perfecte match met iemand anders die er voor iedereen wel ergens is. En dáár geloof ik niet per definitie in.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:50 schreef Windigo het volgende:
Uitstraling is denk ik veel belangrijker dan uiterlijk.
Het is bijna literatuur, deze zin.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:00 schreef minilot het volgende:
Maar je kunt ook gewoon een vrolijke bewondering voelen voor de flexibiliteit van de mens, en onze bijna tegennatuurlijke gave om gelukkig te zijn met een partner die evolutionair gezien de allerlaatste keuze zou horen te zijn.
Ja dat klopt, relaties zijn nooit perfect, omdat geen mens ooit perfect is. Ik mag dan jong zijn, maar die les heb ik wel geleerd. Ik merk dat er in mijn generatie een groot individualisme heerst, mensen zijn niet meer zo bereid om over de imperfecties van de ander heen te kijken. Ik wel, maar daardoor kom ik kennelijk momenteel alleen mannen tegen die mijn vergeving en begrip gebruiken om hun doelen na te kunnen streven zonder kritische vragen, en die er uiteindelijk een aantal anderen op na blijken te houden naast mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Concessies doen, geven en nemen, er bewust voor kiezen niet steeds op zoek te zijn naar iemand die misschien nóg wel beter bij je past - allemaal dingen die in de echte grote mensenwereld spelen, die natuurlijk vaak lang niet zo romantisch is als de cliché's ons willen doen geloven. En sommige mensen vinden gewoon helemaal nooit iemand.
Ijmuiden zeewijk jaquote:
Hoiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Maar likken en proeven mag wel
Hoihoi
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Ik dacht al, wie kopt hem in! (ik zat eigenlijk op Lein te wachten, hihi........)..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Perez Hilton had het ook al op zijn blog gezetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:46 schreef minilot het volgende:
Mijn oren en ogen verlustigen zich momenteel aan Caro Emeralds (live!) versie van Lady Gaga's Bad Romance! Wat heerlijk!
Kijk en luister:
Het mannenkoortje! Haar stem! De vrolijke blaasinstrumenten!
Zag ik, ja! Lollig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Perez Hilton had het ook al op zijn blog gezet.
Die orenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:52 schreef minilot het volgende:
Wat een toffe foto - de oogjes en de oortjes van dat ventje!
Niet te weinig drinken Tezz!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik dacht al, wie kopt hem in! (ik zat eigenlijk op Lein te wachten, hihi........)..
Ik ga naar de kroeg met man en kind! Tot later....
probeer eens een andere ondergrondquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef golfer het volgende:
Shitload aan boodschappen voor het weekend gedaan en ons zelf een getrakteerd op een nieuwe nauwkeurige digitale personenweegschaal.
Blijken we allebei 4 kilo zwaarder te zijn dan we dachten.![]()
Nu lekker aan een door de viswinkel zelfgemaakt vissoepje.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef golfer het volgende:
Shitload aan boodschappen voor het weekend gedaan en ons zelf een getrakteerd op een nieuwe nauwkeurige digitale personenweegschaal.
Nu lekker aan een door de viswinkel zelfgemaakt vissoepje.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:46 schreef minilot het volgende:
Mijn oren en ogen verlustigen zich momenteel aan Caro Emeralds (live!) versie van Lady Gaga's Bad Romance! Wat heerlijk!
Kijk en luister:
Het mannenkoortje! Haar stem! De vrolijke blaasinstrumenten!
Gaan we vanaf nu ook doen (met die nieuwe digitale). De ouwe mechanische (en die was echt zeker 20 jaar oud) bleek ons dus consequent minder zwaar te maken dan we in werkelijkheid waren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
altijd met dezelfde weegschaal meten
Die van mij geeft altijd een te zwaar gewicht aan. In het echt ben ik dus nog lichter. Verder moet een mens ook gewoon eten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
altijd met dezelfde weegschaal meten
Ik ben de 4 kilo die eraf waren er nu dus gewoon weer bij volgens de nieuwe w.s.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:44 schreef Vork het volgende:
Die van mij geeft altijd een te zwaar gewicht aan. In het echt ben ik dus nog lichter. Verder moet een mens ook gewoon eten.
Ik had me ook een jaar of 5 niet gewogen, maar nu wil ik het de komende weken wel even bijhouden of het veranderde leven ook zoden aan de dikke dijk zetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:50 schreef Windigo het volgende:
Ik ben heel gelukkig zonder weegschaal in huis
hier volop receptenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff ik heb met veel moeite een koolhydraad loze/arme maaltijd bedacht waar ik ook nog trek in heb.
Bwaaah, das schrikken!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
Ik woog mij ook nooit omdat ik jarenlang precies hetzelfde gewicht had.
Opeens begonnen de laatste maanden de broeken te knellen en begint er zich een buikje te vormen. Heeft ook te maken met mijn ziekteverschijnselen en vooral de medicijnen die ik het laatste jaar daartegen slik. Blijk ik dus in een jaar tijd 13 kilo te zijn aangekomen.
Als jij dat kind eenmaal hebt geworpen is er al gauw heel wat gewicht af.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:56 schreef freecell het volgende:
Ik ben er vanmorgen nog even opgesprongen en heb nu een BMI van 26
Ik denk dat het wel goedkomt
De vorige dag op zondag geworpen en op dinsdag op oude gewicht én in m'n strakke spijkerbroekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij dat kind eenmaal hebt geworpen is er al gauw heel wat gewicht af.
Vandaag en morgen nog.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:01 schreef Vork het volgende:
Zijn die Wilde Whiskydagen er nog?
Sinds het sporten heb ik ook een paar kilo's extra, maar die zie je niet. Die merk je alleen wel op in je conditie, dat zijn goede kilo'squote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:58 schreef MissHobje het volgende:
Pff die kilo's idd!
Sinds ik sport zitten er wel een paar kilo's bij in gewicht dan
De omvang is gelukkig wel minder maar ik ga me niet meer wegen dat is alsnog flink frustie.
Best gemeen eigenlijk dat sporten
Mja, daarom is TARA ook héél snel weer gestopt met sportenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:07 schreef Vork het volgende:
Met meer spiermassa verbrand je ook nog eens meer in rust. Dat is dus zonder dat je er ook maar iets voor hoeft te doen
Mooie smoes van hem.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:14 schreef freecell het volgende:
Mja, daarom is TARA ook héél snel weer gestopt met sporten
Ah eindelijk mijn afstudeerbon aan het verzilveren?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:03 schreef Vork het volgende:
Morgen is er toch vrij weinig over. Maar mooizo, dan spring ik nu op de fiets opzoek naar zo'n Gall & Gall. Ik heb nog zo'n bon, dus dat wordt lekker voordelig Whisky kopen
Is dat ook daadwerkelijk aangetoond? Ik dacht dat daar geen bewijs voor was, voor die stelling.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:07 schreef Vork het volgende:
Met meer spiermassa verbrand je ook nog eens meer in rust. Dat is dus zonder dat je er ook maar iets voor hoeft te doen
1 trap naar benedenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
Hee, Anthraxx is back! Hoe is het met jou, dan? Nog steeds fietsend naar het werk?
Ik denk dat het net zo persoonlijk en complex is als gewichtstoename. Dat is ook niet alleen door teveel eten bij veel mensen n.l.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat ook daadwerkelijk aangetoond? Ik dacht dat daar geen bewijs voor was, voor die stelling.
Maar een weegschaal is wel handig om te zien of je dieet volgens plan verlooptquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:51 schreef Vork het volgende:
Gewicht alleen zegt ook verder zo weinig. Eigenlijk een indicator van niets.
Mooie toeter. Ik vind zwanger buikjes altijdquote:
Heel veel rode wijn doet wonderen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:42 schreef Windigo het volgende:
Ik wil een enge film kijken vanavond want dat vind ik leuk, maar ik durf niet in mijn eentje en ik heb niemand om uit te nodigen![]()
Moet ik nou maar veel rode wijn drinken en het in mijn eentje proberen?
Paranormal activity. De meeste horror films doen mij in slaap vallen, behalve degenen die een echt goed sfeertje neerzetten en deze schijnt een hele enge sfeer te hebben. Ik heb hem al twee weken op mijn computer maar geen vriendje meer om hem mee te kijken, dus nu wil ik hem wel zien maar durf tegelijk niet in mijn eentjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooie toeter. Ik vind zwanger buikjes altijdVooral blote zwangere buikjes zijn mooi.
![]()
[..]
Heel veel rode wijn doet wonderen.![]()
Welke film trouwens?
dankquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
FC: ik vind je erg mooi zwangerZiet er eigenlijk helemaal niet uit alsof je ieder moment op knappen staat, ondanks het formaat buik.
Ja, met een Macallan 12 yr. En die gaat vanavond ook meteen maar openquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ah eindelijk mijn afstudeerbon aan het verzilveren?
Ik heb geen idee, het klinkt in elk geval wel logisch.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat ook daadwerkelijk aangetoond? Ik dacht dat daar geen bewijs voor was, voor die stelling.
Ik vind het er wel uitzien alsof FC staat te puffen.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
FC: ik vind je erg mooi zwangerZiet er eigenlijk helemaal niet uit alsof je ieder moment op knappen staat, ondanks het formaat buik.
Nieuwe blote buikfoto's maken dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:52 schreef freecell het volgende:
Goed dat je het zegt GolferIk heb nog helemaal geen blote-buik-foto's
Ik zou paranormal activity niet alleen kijken als je een beetje verbeelding hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:42 schreef Windigo het volgende:
Ik wil een enge film kijken vanavond want dat vind ik leuk, maar ik durf niet in mijn eentje en ik heb niemand om uit te nodigen![]()
Moet ik nou maar veel rode wijn drinken en het in mijn eentje proberen?
Ik vind meisjes niet leuk. Ik vind dat blonde niks. Ik vind Abby uit NCIS dan nog leuker.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:30 schreef minilot het volgende:
Oe, Ziggy Stardust.Dat vergeet je nooit.
Ik luister nu zwijmelend naar The Asteroids Galaxy Tour..
Over heerlijke stokjesmeisjes gesproken..![]()
Ik kan iedereen in deze band wel opvreten!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
En je ziet er zwanger uit, FCHet is weekend, dus laat maar komen
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind het er wel uitzien alsof FC staat te puffen.....![]()
Hoi allemaal!
Ik heb nog een week!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
En je ziet er zwanger uit, FCHet is weekend, dus laat maar komen
Als je op Fok je naam kon veranderen, had je jezelf ook nog "krakkemike" kunnen noemen, als je je wat meer met je profiel had willen matchen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
En ik moet ooit mijn profiel aanpassen, lol!
Ik ben een man........
Andersom dus!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef Vork het volgende:
[..]
Als je op Fok je naam kon veranderen, had je jezelf ook nog "krakkemike" kunnen noemen, als je je wat meer met je profiel had willen matchen.
Ik hoef niet te weten wat ik mis als ik tevreden ben! Toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef minilot het volgende:
Meisjes!Jullie weten niet wat jullie missen, dames!
Probeer het eens!
Je profiel zegt vooralsnog iets heel anders.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:44 schreef krakkemike het volgende:
Andersom dus!
Ik ben heul geen man!
Been there, done that.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef minilot het volgende:
Probeer het eens!
O, daar zie ik ook wel behoorlijk de charme van in!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Waar ik opgewonden van raak is 2 mannen![]()
Waarom is dat raar? Smaken verschillen toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Been there, done that.
Waar ik opgewonden van raak is 2 mannenmaar dat schijnt nogal raar te zijn. Maar ook dat past wel weer bij me
Ik weet heel goed wat ik mis en ik mis het als kiespijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef minilot het volgende:
Probeer het eens!
En daarom zei ik dat ik mijn profiel moet veranderen........quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Je profiel zegt vooralsnog iets heel anders.
Nou, waar wacht je op?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:49 schreef krakkemike het volgende:
En daarom zei ik dat ik mijn profiel moet veranderen........
Fijn Sunny!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik mis en ik mis het als kiespijn![]()
Vrouwen.. brrrrrr![]()
Trouwens mijn lowcarb en ook nog eens lowfat vispotje was echt smullen!! Zelfs Thijs heeft zitten schransen
Receppie graagquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Trouwens mijn lowcarb en ook nog eens lowfat vispotje was echt smullen!! Zelfs Thijs heeft zitten schransen
Ik moet een nieuw wachtwoord ofzo, ik doe het een andere keer.quote:
Hoewel aantrekkelijk, bewuste keuze: gaan we niet testenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef minilot het volgende:
Probeer het eens!
Verkering ermee is me ook nog nooit gelukt. Ik vind meisjes over het algemeen vooral heel aantrekkelijk en dat leidt dan tot.. iets.. en dan kan ik er vervolgens niet echt mee opschieten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoewel aantrekkelijk, bewuste keuze: gaan we niet testen
(voor 2 personen)quote:
Tsja ik heb wel aardig wat verbeelding jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou paranormal activity niet alleen kijken als je een beetje verbeelding hebt
Bij twijfel niet oversteken, oftewel niet doen. Om 21.00 begint het schaatsen en anders is er nog Fok!.......quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja ik heb wel aardig wat verbeelding jaDaarom twijfel ik ook
The story of my life.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:56 schreef minilot het volgende:
Ik vind meisjes over het algemeen vooral heel aantrekkelijk en dat leidt dan tot.. iets.. en dan kan ik er vervolgens niet echt mee opschieten.
Oh nee...das waar ook. Die begint al verdacht veel op een vrouw te lijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar Bluezz is dan ook geen meisje meer![]()
![]()
Ik wil niks verkeerds zeggen. Maar als je niet eens verkering krijgt, is het dan misschien toch niks voor je? Of heb je hetzelfde met jongens?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Verkering ermee is me ook nog nooit gelukt. Ik vind meisjes over het algemeen vooral heel aantrekkelijk en dat leidt dan tot.. iets.. en dan kan ik er vervolgens niet echt mee opschieten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh nee...das waar ook. Die begint al verdacht veel op een vrouw te lijken.
Ik heb hem in bed gekeken met vriendje, maar jeetje, ik was blij dat ik niet alleen keekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:00 schreef Windigo het volgende:
Tsja ik heb wel aardig wat verbeelding jaDaarom twijfel ik ook
Tsja ik zou hem nog kijken met ex-vriendje, maar ja die is exit, en heb nu niemand om tegen aan te kunnen kruipen helaasquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hem in bed gekeken met vriendje, maar jeetje, ik was blij dat ik niet alleen keekIn bed is ook een erg foute keuze bij die film
Het zal wel aan mij liggen. Maar als ik een man vertel wat ik wil, komt het goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb hem in bed gekeken met vriendje, maar jeetje, ik was blij dat ik niet alleen keekIn bed is ook een erg foute keuze bij die film
En meisjes zijn zoveel zachter dan mannenDat is erg prettig
En 2 mannen, Bluezz? Dat klinkt heel druk
Volgens mij bedoelde Bluezz ook meer 2 mannen en zij kijken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En 2 mannen, Bluezz? Dat klinkt heel druk
Nee hoor. Ik heb al een hele tijd een geweldige verkering met mijn mannelijke lief. Maar ik vind ook niks mis met zo nu en dan iets hebben dat voornamelijk gebaseerd is op wederzijdse aantrekkingskracht, en dat heb ik wél met meisjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil niks verkeerds zeggen. Maar als je niet eens verkering krijgt, is het dan misschien toch niks voor je? Of heb je hetzelfde met jongens?
Dat geldt voor de meeste mensen, denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:40 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb weleens wat gehad gehad met wederzijdse aantrekkingskracht, terwijl ik wist dat het niks werd. Ik vond het al moeilijk, terwijl ik vrijgezel was.
Ik zou niks naast mijn verkering kunnen hebben.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:41 schreef krakkemieke het volgende:
En ik moet ooit mijn profiel aanpassen, lol!
Ik ben een man........
Of een sandwichquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde Bluezz ook meer 2 mannen en zij kijken?
Ik zou er in geval van jou lief geen problemen mee hebben denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb al een hele tijd een geweldige verkering met mijn mannelijke lief. Maar ik vind ook niks mis met zo nu en dan iets hebben dat voornamelijk gebaseerd is op wederzijdse aantrekkingskracht, en dat heb ik wél met meisjes.
Heb ik niet. Ook alweer een jaar of wat niet gehad.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Je hoeft het niet te vertellen. Maar waarom heb je iets naast je partner?
Kaas: mijn definitie van vreemdgaan is als je partner teveel aandacht aan een ander besteed, wat ten koste gaat van de relatie. M/V kan me dan niet schelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou er in geval van jou lief geen problemen mee hebben denk ik![]()
Maar wel als ´t een man zou zijn
Enkel aandacht besteden aan elkaar gaat anders ook ten koste van een relatie heur, waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet monogaam ben ofzo, voor zover ik weet hebben Lein en ik een monogame relatie. Maar als je alleen maar op elkaars lip zit is het ook niet goed. Ik denk juist dat het je relatie sterker kan maken als je ook weet "wat er verder te koop is" in de wereldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kaas: mijn definitie van vreemdgaan is als je partner teveel aandacht aan een ander besteed, wat ten koste gaat van de relatie. M/V kan me dan niet schelen.
Ja maar dan doe je dat voor elkaar, je houdt rekening met elkaar. Dat vreemdgaan, dan is het gras groener aan de overkant en praat je ook niet meer. Denk ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Enkel aandacht besteden aan elkaar gaat anders ook ten koste van een relatie heur, waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet monogaam ben ofzo, voor zover ik weet hebben Lein en ik een monogame relatie. Maar als je alleen maar op elkaars lip zit is het ook niet goed. Ik denk juist dat het je relatie sterker kan maken als je ook weet "wat er verder te koop is" in de wereld
Ik kan vrij oneindig op mijn vriendje's lip zitten en andersom. Ik geloof niet dat we elkaar ooit op de zenuwen werken. Er is niet zoiets als één recept voor een goede relatie - iedereen steekt anders in elkaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Enkel aandacht besteden aan elkaar gaat anders ook ten koste van een relatie heur, waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet monogaam ben ofzo, voor zover ik weet hebben Lein en ik een monogame relatie. Maar als je alleen maar op elkaars lip zit is het ook niet goed. Ik denk juist dat het je relatie sterker kan maken als je ook weet "wat er verder te koop is" in de wereld
Dat heb ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
Je hoeft het niet te vertellen. Maar waarom heb je iets naast je partner?
Ha, lief.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
Minilot: mijn ouders zijn altijd samen geweest en na ik weet niet hoeveel jaar zijn ze op verschillende bridgeclubs gegaan. Zodat ze elkaar wat konden vertellen.
Ze moesten dat ook leren.....
Dat kan en dat moeten jullie weten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kan vrij oneindig op mijn vriendje's lip zitten en andersom. Ik geloof niet dat we elkaar ooit op de zenuwen werken. Er is niet zoiets als één recept voor een goede relatie - iedereen steekt anders in elkaar.
En Krak, dat mijn lief en ik heel soms eens achter leuke jongens of meisjes aanjagen heeft echt helemaal niks met vreemgaan te maken, dat zijn gewoon oppervlakkige driften.![]()
Ja, ik val niet op meisjes, maar dat Milnermeisje zou ik wel willen zijn...... Mooie rondingen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:18 schreef freecell het volgende:
Hier wordt niet gejaagd, maar wel gekeken
En dat mag
TARA heeft een goede smaak moet ik zeggencategorie: milner-meisje
Snap ik heel goed. Elk stel geeft een relatie als het goed is vorm op een manier die ze allebei past, en dat mijn lief en ik toevallig van die vrijdenkende hippies zijn betekent natuurlijk niet dat zoiets voor iedereen geschikt is. Integendeel. Ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet als ik een partner heb. Ik kan wel kijken. Maar meer niet.
Tnxx, en ja even zonder broodquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
(voor 2 personen)
Gesnipperd uitje fruiten op een niet te hoog vuur, in een klein scheutje olijfolie. Wortel en bleekselderij in kleine stukjes er bij, even laten mee bakken, dan courgette en rode paprika in iets grotere stukken er bij, klein gesneden knof er bij en even omscheppen. Dan een scheutje droge witte wijn en een blik gepelde tomaten. Op smaak brengen met pezo en kruiden naar keuze (ik had gedroogde tijm en oregano uit de kast getrokken en wat chilliflakes voor een beetje pit). Deksel er op en 10 minuutjes pruttelen.
Dan vis en garnalen en wat je maar lekker vind er bij. Ik had Victoriabaars en tijgergarnalen uit de diepvries. Had dus nog wel minimaal 20 minuten nodig omdat het ook nog moest ontdooien, maar dat werkte erg goed.
Opscheppen en garneren met verse peterselie![]()
Uiteraard erg lekker met brood of zo er bij, maar dan is het niet meer lowcarb
Beetje levens- en relatie ervaring is wel een pluspunt ja. Verder is het totaal van personen zelf afhankelijk. Son en ik kunnen juist heel goed op elkaars lip zitten, hoe langer achtereen hoe beter we gaan klikken. We doen sowieso veel samen, veel dezelfde hobby's en vrienden. En ik ben ook al helemaal niet van die mannen uitstapjes, die heb ik genoeg gehad in de eerste 30 jaar van mijn leven (geloof me, meer dan genoeg), dus daarvoor hoef ik ook niet perse alleen weg.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat dus.. (niet echt nodig het helemaal te quoten toch?quote:
Eerst nog even de 2e helft Heerenveen-Ajax bekijken hier en dan over naar het schaatsen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Hapjes staan klaar, Mart is aan het beppen, Sam ligt naast me: laat het schaatsen maar beginnen
Jij lijkt me wel een meisje met wie ik wat wil rommelenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Snap ik heel goed. Elk stel geeft een relatie als het goed is vorm op een manier die ze allebei past, en dat mijn lief en ik toevallig van die vrijdenkende hippies zijn betekent natuurlijk niet dat zoiets voor iedereen geschikt is. Integendeel. Ieder z'n ding.
Dat gaat lukken!!quote:
Zelfde soort bril. Maar Bluezz ziet er minder streng uit. En jonger.quote:
Wij doen ook heel veel samen en delen veel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
Als ik sommige mensen over hun relatie hoor waarin ze echt helemaal niets van elkaars hobby's en interesses begrijpen vraag ik me echt af waarom ze eigen samen zijn. Dat werkt bij mij gewoon niet.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
Zelfde soort bril. Maar Bluezz ziet er minder streng uit. En jonger.
Ik ben een groot sportkijkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat gaat lukken!!Ben van huis uit geen sportkijker, maar dit vind ik stiekem wel heel erg leuk
Insgelijks!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een meisje met wie ik wat wil rommelen![]()
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij doen ook heel veel samen en delen veel.
Het enige wat we niet echt kunnen delen is de liefde van golfer voor sport, ik vind dat wel eens jammer.
Ik kijk wel eens mee, maar het kan me op de een of andere manier niet lang genoeg boeien
We geven elkaar dan gewoon genoeg ruimte om ieder met onze eigen dingen bezig te zijn
Toen ik alleen woonde keek ik echt alles wat los en vast zit op sportgebied. Nu toch wel een stuk minder (en meer via live streams), maar ik volg praktisch alle sporten nog.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben een groot sportkijker. Soms iets te
. Sport is toch wel de belangrijkste bijzaak op deze aardkloot
.
Speak for yourself, het werkt bij ons al jaren prima. We hebben niet dezelfde muzieksmaak, gaan regelmatig apart op vakantie, hij houdt van computers, gezelschappspellen en wandelvakanties, ik hou van lezen, sporten en koken. En toch gaat dat al weer bijna negen jaar uitstekend samenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
Als ik sommige mensen over hun relatie hoor waarin ze echt helemaal niets van elkaars hobby's en interesses begrijpen vraag ik me echt af waarom ze eigen samen zijn. Dat werkt bij mij gewoon niet.
Lees o.a. de laatste zin en het betoog ervoor en je ziet dat ik dat ook doe.quote:
Ja dat klopt ja, je gebruik van dat woordje vormde de trigger voor de conclusie dat ik je in het echt ook wel moet mogenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Insgelijks!![]()
Jij bent ook een hippie.![]()
Zo. Ik ga maar eens proberen schaatsen te kijken, want dat schijnt zo te horen! Zal wel gaan om wie er het eerste klaar is hè?
Ha, zo zie je maar! Los van elkaar op vakantie, dat zou ik echt niet kunnen. Ik sta al te grienen in de deuropening bij het uitzwaaien als -ie zijn jaarlijkse afdelingweekendje weg heeft, en dat is één nachtje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Speak for yourself, het werkt bij ons al jaren prima. We hebben niet dezelfde muzieksmaak, gaan regelmatig apart op vakantie, hij houdt van computers, gezelschappspellen en wandelvakanties, ik hou van lezen, sporten en koken. En toch gaat dat al weer bijna negen jaar uitstekend samen
Ik voorzie meetinkjes met wierook, geitenkaas en blote voeten!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja, je gebruik van dat woordje vormde de trigger voor de conclusie dat ik je in het echt ook wel moet mogen
Klinkt super! Je mist alleen nog de kruidentheequote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik voorzie meetinkjes met wierook, geitenkaas en blote voeten!
Haha, truequote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat doet ie toch ook!Ja, en voor mij dan..
Zweefteven.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:14 schreef minilot het volgende:
Ik voorzie meetinkjes met wierook, geitenkaas en blote voeten!
Tja.. voor mij zou het totaal niet werken (proefondervindelijk vastgesteld overigens) dus ik vind het lastig voor te stellen dat het voor anderen wel werkt. En Thijs vind dat ook dus..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, trueMaar ik snap niet wat daar zo onbegrijpelijk aan is, dat woord deed mij een beetje fronsen. Ik bedoel, ieder z'n meug, toch?
Da's wel liefquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, zo zie je maar! Los van elkaar op vakantie, dat zou ik echt niet kunnen. Ik sta al te grienen in de deuropening bij het uitzwaaien als -ie zijn jaarlijkse afdelingweekendje weg heeft, en dat is één nachtje.
Jezelf niet kunnen zijn in een relatie, dat lijkt me vreselijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. voor mij zou het totaal niet werken (proefondervindelijk vastgesteld overigens) dus ik vind het lastig voor te stellen dat het voor anderen wel werkt. En Thijs vind dat ook dus..
Vooral dat mensen dan niet met hun partner uit willen bijvoorbeeld 'want dan kan ik niet mezelf zijn'. Daar begrijp ik dus helemaal niets vanDat soort dingen dus..
Dat is niet wat ze dan bedoelen..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jezelf niet kunnen zijn in een relatie, dat lijkt me vreselijkMaar da's wat anders dan dat zondagmiddag ieder z'n eigen ding doet
Je hebt al een diskwalificatie gemist..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:39 schreef golfer het volgende:
Zo, mijn cluppie heeft gewonnen. Ik ga mij eens op het schaatsen concentreren nu.
Nee, want ik zat te zappen tussen Eredivisie-live en het schaatsen en zag net nog die foute wissel van die Rus.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Je hebt al een diskwalificatie gemist..
Waar heb je gegeten?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:00 schreef SeaOfLove het volgende:
blootlopert meldt zichvolmaakt gelukkig en heerlijk roezig
dit was een perfecte dag
Ook nog heerlijk uiteten geweest na sauna-dagje, tijd geleden dat ik zo geweldig goed gegeten heb in een restaurant
Nu PM even checken voor evt baby-nieuws
spaans restaurant, geen tapasbar dus. ik had vis en schaaldieren gestoofd in groenten en witte wijn. fantastische bediening ook! ik had de serveerster zo in mijn tasje mee willen nemen, zo schattigquote:
Klinkt lekker en goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef SeaOfLove het volgende:
spaans restaurant, geen tapasbar dus. ik had vis en schaaldieren gestoofd in groenten en witte wijn. fantastische bediening ook! ik had de serveerster zo in mijn tasje mee willen nemen, zo schattigOok t pand waar het restaurant zit is geweldig, zo groot! dat zie je aan de buitenkant niet af
Delft
afgelopen zomer in carcasonne geweest, overweldigend! slaap lekker FC en TARAquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:19 schreef freecell het volgende:
Schaatsen?
Neh
Wij hebben (wederom tussen de weeën door) carcasonne gedaan, was leuk, dik gewonnen, was ook leuk
En nu neemt het allemaal weer wat af en kunnen we lekker gaan slapen
ah, been there, done thatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:43 schreef minilot het volgende:
Probeer het eens!
het is ook echt een aanraderquote:
Je hebt bij Don Comer gegeten dus?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:41 schreef SeaOfLove het volgende:
maar don nogwat is echt een goede 2de
mirjamquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, been there, done that
en voor herhaling vatbaar
en 2 mannen is zéker het proberen waard dames![]()
en seauna, hmmm...
misschien morgen weer een paar uurtjes, vorige keer is me goed bevallen.
ja, ik ga zeker weer snel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mirjamlaat je vooral niet afschrikken door die houten bankjes! ik ben vandaag ook lich. slecht naar de sauna gegaan, het heeft me alleen maar goed gedaan
Ben btw maar 1x buitengeweest, lekker drijven in het zoutwaterbad, dat was genoeg voor mijn longen
jupsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt bij Don Comer gegeten dus?
liggen op de banken zoals anderen lukt me niet, maar in zen-houding lukte me het toch zeker 5 minuten langer dan normaalquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, ik ga zeker weer snel.
ben paar weken terug eventjes geweest, 2 uurtjes, was wel zwaar, houten banken zijn kut, maar met goeie ontspanning lukt het me wel en inderdaad, het is heerlijk voor m'n lijf
Wat is de Zen-houding?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:59 schreef SeaOfLove het volgende:
liggen op de banken zoals anderen lukt me niet, maar in zen-houding lukte me het toch zeker 5 minuten langer dan normaalDe stoombaden hou ik dus wel lang uit.
voor mij in kleermakerszit met je handpalmen naar boven gericht. even geen zorgen maken en totaal ontspannen.quote:
En zit je dan op je handen, ofzo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
voor mij in kleermakerszit met je handpalmen naar boven gericht. even geen zorgen maken en totaal ontspannen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
En zit je dan op je handen, ofzo?
Oh, dat.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
mirjam en sun en Bluezz begrijpen me
nu kan ik voorgoed niet meer slapenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het behoorlijk gewaagd als je daar dan zo in je blote cavia zit
Wel zo verstandig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat zat ik me dus ook voor te stellen ja.. Ik ga al niet graag naar de sauna, maar als het dan moet, dan hou ik wel mijn benen bij elkaar![]()
Lee.quote:
Vind de bosjes wel wat errug klein voor een 'bloemenceremonie' hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:39 schreef MissHobje het volgende:
Heb super genoten net van Svennu de huldiging, doen ze altijd lekker snel
![]()
heerlijk dit ( en lekker rustig op werk nog
)
Weet je hoe duur de bloemen momenteel in Canada zijn?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind de bosjes wel wat errug klein voor een 'bloemenceremonie' hoor
Vond het een beetje een afknapper eerlijk gezeitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind de bosjes wel wat errug klein voor een 'bloemenceremonie' hoor
Nja, ken ik al..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vond het een beetje een afknapper eerlijk gezeit
En we hebben het wilhelmusch gemischt
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vond het een beetje een afknapper eerlijk gezeit
En we hebben het wilhelmusch gemischt
Morgennacht pas(NLtijd)quote:Op zondag 14 februari 2010 00:11 schreef MissHobje het volgende:
Hoe laat is die huldiging die officiële dan eigenlijk, rond deze tijd wellicht ?
Ik vind 14 voor een moeder vrij jong.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:09 schreef DarkElf het volgende:
met haar moeder (ze is 14) en dat vinden ze allemaal helemaal leuk en die vrienden ook.. mooi hoor.) en hilarisch om die interacties te zien tussen pubermeisjes en puberjongens, wat worden wij toch al oud
nichtje dusquote:Op zondag 14 februari 2010 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind 14 voor een moeder vrij jong.
editslet.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:21 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
de enige wodka die ik lekker puur vindje man noemt mij slet!
quote:Op zondag 14 februari 2010 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ook eens Stoli kopen gaat, want gewone moet echt gemixed.
Gezellige avond gehad dus
de mr neemt uit Israel stoli gold mee, lekker stroperig
idd moet de meeste wodka gemixt worden maar deze is zo lekker met een ijsklontje
was idd een leuke avond. (hoewle ik helemaal geen zin had om weg te gaan)
Hoe is het met jullie, lekker gekookt/gegeten/gedronken/iets leuks gedaan?
ja joh, die meiden zijn echt om te zien al een stuk ouder dan de 13/14 dan ze zijn... dat was in mijn tijdquote:Op zondag 14 februari 2010 00:25 schreef Bluezz het volgende:
En over puberjongens en meisjes, ik keek mijn ogen uit bij de laatste lagere-schoolfeesten van de kids. Hoe ver die meiden waren en die ook lich. vaak kleinere en jonger ogende jongens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |