Ja fuck, ik stuur FC net een smsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
mogguh! wie gaat FC bellen om te vragen of ze al bezig is?Tezz, ik moest stiekem wel een beetje lachen dat B zo vroeg wakker is, ik heb met milou doordeweeks dat ik haar uit bed moet sleuren en in het weekend is ze dus te vroeg wakker
Zo wat sinaasappels uitpersen (ik doe gewoon met persen mee met FC
) en richting Xotus (toko) inkopen doen en ontbijt halen en dan sauna
Lekker veel schaatsen en IJshockey kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:27 schreef Tezz het volgende:
Oh ja de opening! Ik ga straks ook nog even kijken....
Eerst douchen en de doos met carnavalskleren zoeken....
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:34 schreef freecell het volgende:
WelneeGisteren wel weer om de drie minuten weeën van een minuut. Maar de vlos wilde er niet eens meer voor komen
Duurde tot 22:30 en toen zakte het weer af.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja fuck, ik stuur FC net een smsHeeft ze zich alweer gemeld
Sorry FC
Oh wacht maar totdat ie naar school gaat. Dan wordt het nog veeeeeeeeeeel erger!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:20 schreef freecell het volgende:
Fnurk
Deze fnurk is een begin met het 'weer schuttingtaal uit ons huis' project. Hummel begint ook vreemde dingen te roepen als er dingen omvallen enzo
Ik stuur je wel PM sol, maar vanaf een uurtje of drie zit ik in de kroeg oladijee dus dan moet iemand anders de bevallings-verhalen-honeurs waarnemen....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn PM te sturen mocht het vandaag gebeuren, dan hoef ik niet alles terug te lezen, gaan ook nog uit eten na de sauna nl, en t gaat nogal snel hier tegenwoordig
En wie geeft het verkeerde voorbeeld? Jij offehm...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:20 schreef freecell het volgende:
Fnurk
Deze fnurk is een begin met het 'weer schuttingtaal uit ons huis' project. Hummel begint ook vreemde dingen te roepen als er dingen omvallen enzo
Ik roep iets te vaak fuck vermoed ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En wie geeft het verkeerde voorbeeld? Jij offehm...
Irritant is dat ja. Ik roep heel vaak 'kut'. Bente zet dan grote ogen op en ik val steevast een paar keer per dag van het voetstuk waarop ze me gezet heeft....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik roep iets te vaak fuck vermoed ik
En toch zegt ze mama tegen je en houdt ze van jequote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:45 schreef Tezz het volgende:
Irritant is dat ja. Ik roep heel vaak 'kut'. Bente zet dan grote ogen op en ik val steevast een paar keer per dag van het voetstuk waarop ze me gezet heeft....
Ik heb vanochtend ook een indisch aandoend ontbijt gemaaktquote:
Ja, 10 weekjesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Eet je helemaal low-carb nu, Bluezz?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:54 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, t sneeuwt weer eens
De mr heeft keelpijn en zijn stem doet vreemd, van -5 naar airco (rotvliegtuigen) naar zon en 18 graden en weer terug beviel niet zo blijkbaar... Geen koorts ofzo verder dus we gaan toch maar straks weg. Hij is wel lekker rustig... (niet dat hij anders veel zegt)
In IJ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:01 schreef borisz het volgende:
Tijd om campagne te voerenIk sta vanmiddag bij de zeewijkpassage
![]()
lekker is dat wel ja, voel je je er goed bij?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, 10 weekjesLekker hoor
(dit wordt mijn 3e week)
Primaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:06 schreef DarkElf het volgende:
lekker is dat wel ja, voel je je er goed bij?
ah ja dat snap ik wel dus: na 3 weken ben je al iets afgevallen ermee of nog niet en die 10 weken is dat eenmalig of hoe werkt het? en als je geen zin hebt om erover te posten is dat ook ok natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond de vraag met het tongetje stom
NEEEEEEEE niet meer nodig hierquote:
Nou de Dieet/BMI politie zit wel achter je aan hoor als je hier het woord dieet laat vallen, dus ik ben er niet zo happig op eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
ah ja dat snap ik wel dus: na 3 weken ben je al iets afgevallen ermee of nog niet en die 10 weken is dat eenmalig of hoe werkt het? en als je geen zin hebt om erover te posten is dat ook ok natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik niet gelukkig. Het kost me geen enkele moeite, het werkt & ik drink gewoon nog een wijntjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
Low Carb werkt prima toch? Niks sonja bakkerigs aan
En je raakt zo fijn van je suikerverslaving af
Je moest mijn PM box eens zienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Bedoel je mij, Bluezz?Ik zal m'n mond houden dan, hoor
Fijn als het voor jou werkt.
Das vast niet waarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef Windigo het volgende:
Diëten, *ril* mij niet gezien hoor, dan maar iets te zwaar (5 kilo teveel volgens de gevreesde BMI). Het zal me wat, met sporten en actief zijn etc gaat het er ook niet af, wat ik ook doe. Inmiddels heb ik er vrede mee
Tuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Das vast niet waar
En nu ga ik shoppen
Ach, de 20 kilo die ik wèl kwijt ben geraakt lijken mij veel belangrijker dan die vijf kilo die ik er niet meer af krijgquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef minilot het volgende:
Ach, diëten.. Ik kom steevast rond december een paar kilo aan wegens een reusachtige drang tot gezellig koekjes bakken enzo. Dit jaar nog een beetje extra omdat ik verantwoordlijk was voor het dessert bij het kerstdiner van de schoonouders, dus heb ik in de weken daarvoor geoefend door liters toffee-roomijs met zeezout te draaien, en dat tikt wel aan.
Het glijdt er bij mij altijd wel weer af in de eerste maanden van het jaar, al heb ik gewoon niet de bouw om superslank te zijn. Ik ben maar één meter 59 groot, en ik ben nu eenmaal nogal snel geneigd tot bolle bovenarmpjes en -benen, maar daar heb ik wel vrede mee.
Ik vind flinterdunne stokjesmeisjes héél mooi om naar te kijken, maar voor mezelf is dat geen realistisch streven.
Ik merk wel dat nu ik eenmaal achtentwintig ben de taartjes en franse kaasjes meer richting buik dan richting achterwerk gaan, en daar mopper ik nog wel 'es op omdat ik al mijn hele leven lang een heel slank middel gewend ben. Het mini-buikje dat ik het afgelopen jaar heb gekweekt, dat is het enige waar ik misschien nog wel wat aan zou willen doen..
*ril*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef minilot het volgende:
Ik vind flinterdunne stokjesmeisjes héél mooi om naar te kijken, maar voor mezelf is dat geen realistisch streven.
Tsja ik kijk zelf ook liever naar ronde vrouwtjes, dat verklaart allicht ook een deel van mijn tevredenheid met mijn eigen rondingenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:32 schreef golfer het volgende:
[..]
*ril*
Jakkes!
Vrouwen moeten wel een beetje rond zijn.![]()
Niet van die enge gratenkutjes.
O, dat werkt bij mij dan weer niet zo. Ik vind het wel heel tof, van die heel dunne meisjes. Ik kan daar vrij eindeloos naar kijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja ik kijk zelf ook liever naar ronde vrouwtjes, dat verklaart allicht ook een deel van mijn tevredenheid met mijn eigen rondingen
Perfectie is natuurlijk ook weer erg subjectief, hoe graag de media ons ook vertellen dat we allemaal superslank moeten zijn en hetzelfde mooi moeten vinden, gebeurd dat natuurlijk nooit. Gelukkig past nog steeds op ieder potje wel een dekseltjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar goed, uiterlijkheden vind ik sowieso niets om dramatisch of sip over te zijn. Ik vind de meeste mensen eigenlijk wel leuk en interessant om naar te kijken, hoeveel perfectie of juist imperfectie er ook aan zit.
Ha, gelukkig! Ik denk ook echt dat ik het zou missen als ik een droger had!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:25 schreef Bluezz het volgende:Wasjes ophangen brengt mij ook altijd zoveel vreugde
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En toch zegt ze mama tegen je en houdt ze van je
Nou ja, perfectie is een combinatie van wat op dat moment in de mode is (en dus de voorkeur heeft van de massa) én objectieve factoren die bepaald worden door of iets een goede indicator is voor zo puik mogelijk nageslacht: zaken als symmetrie, een gezonde teint, glanzend haar en noem maar op. Dat dat soort dingen een beetje invloed hebben op hoe aantrekkelijk we anderen vinden is iets heel natuurlijks.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Perfectie is natuurlijk ook weer erg subjectief, hoe graag de media ons ook vertellen dat we allemaal superslank moeten zijn en hetzelfde mooi moeten vinden, gebeurd dat natuurlijk nooit. Gelukkig past nog steeds op ieder potje wel een dekseltje
Niks naïef, het is mijn bewuste keuze om te geloven in het goede van de mens, al was het maar om te voorkomen dat ik ooit een cynische oude zuurpruim word.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat op ieder potje een dekseltje zou passen is natuurlijk heel naïef gedacht, maar ook wel lief.
Dat is ook zeker zo, we zijn het grotendeels met elkaar eens. Maar het cliché dat op ieder potje een deksel past gaat voor mijn gevoel uit van een soort perfecte match met iemand anders die er voor iedereen wel ergens is. En dáár geloof ik niet per definitie in.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:50 schreef Windigo het volgende:
Uitstraling is denk ik veel belangrijker dan uiterlijk.
Het is bijna literatuur, deze zin.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:00 schreef minilot het volgende:
Maar je kunt ook gewoon een vrolijke bewondering voelen voor de flexibiliteit van de mens, en onze bijna tegennatuurlijke gave om gelukkig te zijn met een partner die evolutionair gezien de allerlaatste keuze zou horen te zijn.
Ja dat klopt, relaties zijn nooit perfect, omdat geen mens ooit perfect is. Ik mag dan jong zijn, maar die les heb ik wel geleerd. Ik merk dat er in mijn generatie een groot individualisme heerst, mensen zijn niet meer zo bereid om over de imperfecties van de ander heen te kijken. Ik wel, maar daardoor kom ik kennelijk momenteel alleen mannen tegen die mijn vergeving en begrip gebruiken om hun doelen na te kunnen streven zonder kritische vragen, en die er uiteindelijk een aantal anderen op na blijken te houden naast mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Concessies doen, geven en nemen, er bewust voor kiezen niet steeds op zoek te zijn naar iemand die misschien nóg wel beter bij je past - allemaal dingen die in de echte grote mensenwereld spelen, die natuurlijk vaak lang niet zo romantisch is als de cliché's ons willen doen geloven. En sommige mensen vinden gewoon helemaal nooit iemand.
Ijmuiden zeewijk jaquote:
Hoiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Maar likken en proeven mag wel
Hoihoi
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Ik dacht al, wie kopt hem in! (ik zat eigenlijk op Lein te wachten, hihi........)..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoihoi
Perez Hilton had het ook al op zijn blog gezetquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:46 schreef minilot het volgende:
Mijn oren en ogen verlustigen zich momenteel aan Caro Emeralds (live!) versie van Lady Gaga's Bad Romance! Wat heerlijk!
Kijk en luister:
Het mannenkoortje! Haar stem! De vrolijke blaasinstrumenten!
Zag ik, ja! Lollig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Perez Hilton had het ook al op zijn blog gezet.
Die orenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:52 schreef minilot het volgende:
Wat een toffe foto - de oogjes en de oortjes van dat ventje!
Niet te weinig drinken Tezz!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik dacht al, wie kopt hem in! (ik zat eigenlijk op Lein te wachten, hihi........)..
Ik ga naar de kroeg met man en kind! Tot later....
probeer eens een andere ondergrondquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef golfer het volgende:
Shitload aan boodschappen voor het weekend gedaan en ons zelf een getrakteerd op een nieuwe nauwkeurige digitale personenweegschaal.
Blijken we allebei 4 kilo zwaarder te zijn dan we dachten.![]()
Nu lekker aan een door de viswinkel zelfgemaakt vissoepje.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef golfer het volgende:
Shitload aan boodschappen voor het weekend gedaan en ons zelf een getrakteerd op een nieuwe nauwkeurige digitale personenweegschaal.
Blijken we allebei 4 kilo zwaarder te zijn dan we dachten.![]()
Nu lekker aan een door de viswinkel zelfgemaakt vissoepje.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:46 schreef minilot het volgende:
Mijn oren en ogen verlustigen zich momenteel aan Caro Emeralds (live!) versie van Lady Gaga's Bad Romance! Wat heerlijk!
Kijk en luister:
Het mannenkoortje! Haar stem! De vrolijke blaasinstrumenten!
Gaan we vanaf nu ook doen (met die nieuwe digitale). De ouwe mechanische (en die was echt zeker 20 jaar oud) bleek ons dus consequent minder zwaar te maken dan we in werkelijkheid waren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
altijd met dezelfde weegschaal meten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |