en dat ondanks het boek "Internet strategie"quote:
quote:foto Op zaterdag 13 februari 2010 03:03 schreef tennisracket het volgende:
TVP voor wanneer stufi binnen is. Leuke boeken !
Dat is een dealquote:foto Op dinsdag 16 februari 2010 09:17 schreef Prada2005 het volgende:
Basiscursus Flash MX - €12,50
XML grand cru - €12,50
20 euro exclusief verzendkosten geboden
Ja, gewoon 1 van de PHP boeken, en bijv. het AS3 Cookbook. Of Basiscursus Flash MX.quote:foto Op zaterdag 20 februari 2010 21:42 schreef harley het volgende:
CSS in 10 minuten - €10,-
ISBN: 9789043010689
en kun je nog iets aanraden voor iemand die met php en flash wil beginnen?
Had jij al een keuze kunnen maken?quote:foto Op zaterdag 20 februari 2010 21:42 schreef harley het volgende:
CSS in 10 minuten - €10,-
ISBN: 9789043010689
en kun je nog iets aanraden voor iemand die met php en flash wil beginnen?
Topquote:foto Op maandag 22 februari 2010 17:35 schreef harley het volgende:
Nee zit nog mobiel te internetten minder overzichtelijk zeg maar. Kijk morgen ff op mijn gemak welke het mogen worden.
Stufi is er alweer bijna. Zijn er boeken die je wilt reserveren?quote:foto Op zaterdag 13 februari 2010 03:03 schreef tennisracket het volgende:
TVP voor wanneer stufi binnen is. Leuke boeken !
Jij nog interesse?quote:foto Op zaterdag 13 februari 2010 02:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
en dat ondanks het boek "Internet strategie"
Ik heb wel interesse in je boeken over PHP. Welke van de twee vind je zelf beter en welke onderwerpen behandelen ze ongeveer?
Het gros van deze boeken is ook niet of nauwelijks open geweest. Maar een goed bod mag uiteraard ookquote:foto Op maandag 22 februari 2010 17:35 schreef harley het volgende:
Nee zit nog mobiel te internetten minder overzichtelijk zeg maar. Kijk morgen ff op mijn gemak welke het mogen worden.
Gezien het kleine verschil in nieuwprijzen ga ik eerst wel ff kijken bij de lokale boekhandel en koop ze evt daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop