En je ouders zien het verband niet? Of wisten ze ook niet dat je toen daar was?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ze zijn een beetje traag met het bezorgen van kaarten. Ik heb die ansichtkaarten 8 januari ofzo op de bus gedaan daar.
Ik ben overgestapt naar andere werkcolleges. Ik ging erheen in de veronderstelling dat het Staatsrecht was en om 16.00 uur begon, zodat ik daarna snel door zou moeten naar de Aclo (waar ik om 18.30 uur moet zijn).quote:
Oeh! Nog gefeliciteerd! Florian is een mooie naam.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
DvhN vandaag, voorpagina, rechtsboven, mijn zoon
Lol wut, dan was je dus 2 uur te laat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar andere werkcolleges. Ik ging erheen in de veronderstelling dat het Staatsrecht was en om 16.00 uur begon, zodat ik daarna snel door zou moeten naar de Aclo (waar ik om 18.30 uur moet zijn).
Met sportkleding en al ingepakt kom ik daar aan, blijkt het Bestuursrecht te zijn en pas 14.00 uur te beginnen.
Ik weet dagelijks al niet welke dag het is, maar zelfs het tijdstip kan ik blijkbaar niet onthouden.
Ja, verdorie! Als ik dan nog eens door had dat ik moest blijven daarvoor, maar geut!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:48 schreef Luco het volgende:
2u te vroeg? Doe je goed, is mij nog nooit overkomen.
Gefeliciteerd nog met je zoon.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
DvhN vandaag, voorpagina, rechtsboven, mijn zoon
Zo naar de Aclo toch? Kan je daar wat frustratie van je af sporten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, verdorie! Als ik dan nog eens door had dat ik moest blijven daarvoor, maar geut!
.
Nee, man. Het is Zumba, gewoon een beetje met je heupen wiegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Zo naar de Aclo toch? Kan je daar wat frustratie van je af sporten.
Mag ik komen kijken?!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, man. Het is Zumba, gewoon een beetje met je heupen wiegen.
Vrouwen kijken ook altijd naar de mannen bij de ACLO. Dus terecht.quote:
Dan wieg je maar wat fanatieker!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, man. Het is Zumba, gewoon een beetje met je heupen wiegen.
Wen er maar aan, dat doet Q.E.D. al sinds hij in dit topic post.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Wen er maar aan, dat doet Q.E.D. al sinds hij in dit topic post.
Bestuursrechtquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar andere werkcolleges. Ik ging erheen in de veronderstelling dat het Staatsrecht was en om 16.00 uur begon, zodat ik daarna snel door zou moeten naar de Aclo (waar ik om 18.30 uur moet zijn).
Met sportkleding en al ingepakt kom ik daar aan, blijkt het Bestuursrecht te zijn en pas 14.00 uur te beginnen.
Ik weet dagelijks al niet welke dag het is, maar zelfs het tijdstip kan ik blijkbaar niet onthouden.
Zoiets zal het inderdaad wel zijn. Niettemin nomineer ik jou voor irritantste Groningen Topic bezoeker.quote:
I will! En nu ik ontdekt heb dat ik niet eerst langs het UMCG, Indische buurt, Paddepoel/Selwerd hoef helemaalquote:
Tjah, ik ben er nog niet over uit. Het is iig niet mijn favorietquote:
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
I will! En nu ik ontdekt heb dat ik niet eerst langs het UMCG, Indische buurt, Paddepoel/Selwerd hoef helemaal.
Gewoon door het noorderplantsoen, ik begin het te leren.
[..]
Tjah, ik ben er nog niet over uit. Het is iig niet mijn favoriet.
Op mijn HBO cursus een 5,5 gehaald in de 3e keerquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef moemoe het volgende:
Gewoon door het noorderplantsoen, ik begin het te leren.
[..]
Tjah, ik ben er nog niet over uit. Het is iig niet mijn favoriet.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoiets zal het inderdaad wel zijn. Niettemin nomineer ik jou voor irritantste Groningen Topic bezoeker.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoiets zal het inderdaad wel zijn. Niettemin nomineer ik jou voor irritantste Groningen Topic bezoeker.
En je woont al hoe lang in Groningen dat je zo'n omweg neemt? Dat is echt een kwartier extra fietsen ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:30 schreef moemoe het volgende:
Naast het noorderplantsoen, in een zijstraat van de Noorderhaven.
Ja WTF.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Luco het volgende:
[..]
En je woont al hoe lang in Groningen dat je zo'n omweg neemt? Dat is echt een kwartier extra fietsen ofzo
Maar het Noorderplantsoen is ook eng!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Luco het volgende:
[..]
En je woont al hoe lang in Groningen dat je zo'n omweg neemt? Dat is echt een kwartier extra fietsen ofzo
Ik kom uit Amsterdam, dan word je al snel als idioot aangezien hierquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Gelukkig zijn het alleen idioten die mij een idioot noemen.
Volgens mij vindt iedereen hier jou minstens een idioot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef Q.E.D. het volgende:
Gelukkig zijn het alleen idioten die mij een idioot noemen.
Maar da's logisch.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam, dan word je al snel als idioot aangezien hier
quote:
quote:
Van mij hoef je het geen cursus te noemen hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:30 schreef Renesite het volgende:
Op mijn HBO cursus een 5,5 gehaald in de 3e keerArbeidsrecht in 1 keer met een 7. Ik denk dat er een danig onderscheid is
Hiervoor ging ik altijd met de auto en had ik Tomsie, dus dat telt nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:33 schreef Luco het volgende:
Ik ga het zo meteen voor het eerst proberenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef Renesite het volgende:
Wacht, UMCG > Selwerd etc. om bij zernike te komen? Noorderplantsoen door, onder de viaduct door, links aanhouden en dan bij de zonnelaan rechts!
Eigenlijk wel, maar ik heb verlichting ontdektquote:
Ik red het topic alleen maar met mijn fantastische posts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:38 schreef Slaif het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedereen hier jouw minstens een idioot.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik laat voortaan dit topic links liggen. Er is toch niets aan.
Kent iemand jou eigenlijk irl? (Van hier.)quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik red het topic alleen maar met mijn fantastische posts.
Niemand kent die kerel IRL nee (Al zal ik net zo'n onbekende zijn)quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kent iemand jou eigenlijk irl? (Van hier.)
Vroeg het me gewoon af.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef Q.E.D. het volgende:
En ik ken Peterselieman wel.
En ik heb Luco en Bob. al eens zien fietsen.
Ben ik nu cool?
En dat vind ik dus eng, dat je ons herkent van de spaarzame foto's in onze FoBo'squote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef Q.E.D. het volgende:
Als ik op de fiets zit en iemand herken van een foto is dat toch niet mijn schuld.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Luco het volgende:
[..]
En dat vind ik dus eng, dat je ons herkent van de spaarzame foto's in onze FoBo's
Anders ga je via Noorderhaven > richting super de boer > rechtsaf prinsessenweg > helemaal doorrijden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:37 schreef Slaif het volgende:
[..]
Maar het Noorderplantsoen is ook eng!
Jij ziet mij ook wel erg vaak geloof ik, van wat ik wel es hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:53 schreef Q.E.D. het volgende:
En ik ken Peterselieman wel.
Ben ik nu cool?
Ik heb je twee keer gezien bij de Albert Heijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij ziet mij ook wel erg vaak geloof ik, van wat ik wel es hoor
Dat zeg je nou ook alleen maar omdat je begeleider meeleest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Maar, ik ben echt niet eng. Ik doe geen vlieg kwaad.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zeg je nou ook alleen maar omdat je begeleider meeleest.
Nog steeds bij het kleine winkeltjequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb je twee keer gezien bij de Albert Heijn!
Maar de laatste keer was een half jaar geleden.
Waar werk je nu?
(Ik zag René op je naamkaartje en kwam er later pas achter dat je op Fok! zit).
Bernoulliborg?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog steeds bij het kleine winkeltje!
Zo nu en dan ben ik er ook. Vaak kei vroeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:32 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan moet ik daar maar weer iets halen.
Ik kom er wel eens tussen 9 en 13 uur. Maar dat is zelden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo nu en dan ben ik er ook. Vaak kei vroeg.
Hooguit tot 10:00 ben ik er, onregelmatigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:34 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens tussen 9 en 13 uur. Maar dat is zelden.
Wel leuk winkeltje.
Het valt me nog mee dat je de linkjes van de antwoorden niet omgedraaid hebtquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Poll: Ben ik irritant?Ja Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Eerlijkheid is beter dan... urgh waarom heb ik dit niet omgedraaid...quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je de linkjes van de antwoorden niet omgedraaid hebt
Daar keek ik ook eerst naarquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je de linkjes van de antwoorden niet omgedraaid hebt
Ik ben ook haske onbekend.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Niemand kent die kerel IRL nee (Al zal ik net zo'n onbekende zijn)
Jij herkende me op Facebook bij een feestje van een vriendin van je, toch ook aardig hoog in de ranglijst. Je baggert alleen minder hierquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Luco, ik zou je wel herkennen.
Zou ook wel iets zeggen.
Die Zweedse van net ging best wel keihard, leek op schansspringen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Als jullie willen lachen moet je nu Alpineskiën kijken, echt 1 op de 3 meiden gaat onderuit (Waarvan eentje al 10m na de start).
Die vloog 58m, over niet eens de hoogste sprong die er wasquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die Zweedse van net ging best wel keihard, leek op schansspringen.
Ja, ik zat ook mee te tellen met die strepenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Die vloog 58m, over niet eens de hoogste sprong die er was
Waarom zijn mensen zo dom?quote:21 Reacties op “Wedstrijd schema 2010”
1. rossi :
20 mei 2009 om 13:39
wat voor sporten gaan ze tijdens de winterspelen in 2010 doen ??
2. mirthe - :
28 juni 2009 om 17:24
k hoop paardrijden
en weet iemand waar en wanneer paardrijden dressur en springen ensoo op tv komt ?
Waar heb je dat vandaanquote:
Ik zat op zo'n site om het schema van de NL'ers op de spelen te vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Misschien dat er wel zeepaardjes onder het ijs van de Olympic Oval zitten?
quote:alja :
12 februari 2010 om 12:25
worden er geen hippische sporten verreden op de oplympische spelen?
zoja, wanneer komen die op tv?
x
4. Rob :
13 februari 2010 om 13:40
Jazekersss, vanavond heb je de 5000 meter schaatsen met horden.
Nog sterker, na viaduct rechts, eerste links en dan alsmaar rechtdoor. Kom je bij het crematorium uit. Scheelt een boel verkeerslichtenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef Renesite het volgende:
Wacht, UMCG > Selwerd etc. om bij zernike te komen? Noorderplantsoen door, onder de viaduct door, links aanhouden en dan bij de zonnelaan rechts!
tnxquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:50 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met je zoon.
Ik kan het op de website niet vinden.
Ik heb een NEE/NEE sticker op mijn brievenbus, dus geen onnodige boomverbruik door mij.
Ik kwam ze ook uitdelend tegen. Dus van geprofiteerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
Stonden ze vandaag uit te delen, maar ik hoefde m niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |