quote:Mathematical properties http://en.wikipedia.org/wiki/400_%28number%29
400 is the square of 20.
A circle is divided into 400 grads, which is equal to 360 degrees and 2π radians. (Degrees and radians are the SI accepted units).
400 is a self number in base 10, since there is no integer that added to the sum of its own digits results in 400. On the other hand, 400 is divisible by the sum of its own base 10 digits, making it a Harshad number.
401 weer eenheidsworst.quote:
Heb respect aub.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zijn haar tetten perfecte bollen?
Daar heb je pi-piet al voor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:29 schreef Sinterklaas. het volgende:
Een beetje respect voor de vrouwen hè! Anders mogen jullie pi helemaal uitschrijven in m'n grote boek!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zou kunnen. Zijn haar tetten perfecte bollen?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo praat je niet over een dame in het openbaar
Veel plezier met je kansloosheid.quote:
Ik neem aan dat je voor hem voor de terugreis al een plaatsje op je boot gereserveerd hebt?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:30 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
En nog spotten ook? Piet kan er ook niks aan doen dat hij stottert!
Je moet ff naar Nabil kijken in de X factor. Als 2 druppels waterquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Slaap lekker. Ook gij, Peter.
Haha. In welk opzicht precies?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:20 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je moet ff naar Nabil kijken in de X factor. Als 2 druppels water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat is een rennende neger?Zelfs je grappen zijn kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn beltegoed is op
Van bellen met elkaar
Ik vind je superlief
Dus ik ben nog lang niet klaar
Dat sowieso.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik laat voortaan dit topic links liggen. Er is toch niets aan.
Ik ben niet zo´n internetrukker als jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |