Ja, dat klopt. Als ze de remmentest tussen Eindhoven en Blerick hebben volbracht, zullen ze zeer snel worden ingezet in de Benelux dienst.quote:
Meer I6/I10quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Als ze de remmentest tussen Eindhoven en Blerick hebben volbracht, zullen ze zeer snel worden ingezet in de Benelux dienst.
Straks dus een vingerverf combinatie minder in de BeNeLux
SPR 9700: SLTquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:56 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vaak toch wel, doordeweeks rijden ze Rotterdam-Uitgeest-Rhenen dus komen ook langs Utrecht. Plan T wil er ook nog weleens inzitten.
Nee. Tot zoverre ik heb kunnen lezen, is er nog niks over bekend.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Meer I6/I10![]()
Minder rode-stuurstand/vingerverf- en blauwgele rijtuigen/rode- of mintgroene lok combinaties
Is al bekend op welke tijden deze gaat rijden?
"Ja hallo? Hotel Zur Geile Heidi? Ja, Dr Flasche hier. Kann ich niet een weekje früher kommen? Die website der Spurwegen tut raar, Danke!"quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien staat die datum verkeerd en bedoelen ze op z'n Amerikaans 11 augustus? Probeer eens een reisje van 2 tot 8 augustus te boeken
Ik vind dat wel een beetje om als ik gewoon van Utrecht naar Gouda wil.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:56 schreef ReisT het volgende:
Dat je maar tot 11 augustus kan boeken is wel erg stom ja.
[..]
Vaak toch wel, doordeweeks rijden ze Rotterdam-Uitgeest-Rhenen dus komen ook langs Utrecht. Plan T wil er ook nog weleens inzitten.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 7400 Sprinter Mat'64 / SLT Rhenen - Breukelen (- Amsterdam Centraal) 9700 Sprinter SLT Rotterdam Centraal - Gouda Goverwelle 9800 Sprinter SLT Den Haag Centraal - Utrecht 14000 Stoptrein SLT / Mat'64 / SGMm Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal 14700 Sprinter Mat'64 / SLT Amsterdam Centraal - Uitgeest 17400 Sprinter Mat'64 / SLT (Veenendaal Centrum -) Utrecht Centraal - Breukelen 19800 Stoptrein SLT Den Haag Centraal - Gouda Goverwelle |
quote:14000 Stoptrein SLT / Mat'64 / SGMm Utrecht Centraal - Rotterdam Centraal
quote:Rijdt slechts twee keer per dag, 's ochtends vroeg vanuit Utrecht Centraal, treinen 14015 en 14017 (stopt niet in Utrecht Terwijde en Vleuten).
Je kan toch ook overstappen in Breukelenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje om als ik gewoon van Utrecht naar Gouda wil.
Dat past niet binnen mijn JTK...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:42 schreef ReisT het volgende:
Klopt niet helemaal, er bestaat ook nog een 14088 maar da's de nachtsprinter Amsterdam-Heerhugowaard.
[..]
Je kan toch ook overstappen in Breukelen
Ja, klopt, dat duurt een eeuwigheid: 10 minuten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan stap je in Wd over.. Heb je waarschijnlijk wel een langere overstap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:18 schreef greavy het volgende:
Alsof 10 minuten zolang is.. Ik heb ook wel overstappen van 15 minutenIk heb dagelijks overstappen van 15 minuten, maar daar kan ik zelf niks aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik "hoorde" dat DM'90 nog wel eens last had van diesellekkage, wat in deze tijden van milieuhippies en ander groen tuig word dat niet meer zo 123 geaccepteerd...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:18 schreef greavy het volgende:
Dat zie je nu al met het DM'90, waar al van terzijde was gesteld.
Idd relatief weinig problemen, maar het is wel zo dat er ook weinig stuk kan gaan. Die nieuwe treinen stoppen ze vol met elektronica, terwijl de helft gewoon imo overbodig is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:10 schreef Socios het volgende:
Mat ´64 is het meest degelijk materieel dat nog in Nederland rijdt. Onverwoestbaar, nooit problemen. Daar kunnen de treinen van tegenwoordig niet tegenop. Sowieso zie ik die treinen de levensduur van Mat ´64 niet evenaren.
Klopt helemaal. Heb ik bij Arriva ook wel eens gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:55 schreef dennistd het volgende:
Mja, in Enschede ligt er niet voor niks zeil bovenop het ballast op spoor 1 en 3 (tot december werd daarop 30 minuten stilgestaan met de kering). De motor schijnt overigens niet uitgezet te mogen worden omdat bij het starten ervan alle deuren van het treinstel sluiten (en volgens mij ook nog eens zonder klembeveiliging)
Jep al deze problemen zijn opgelost en SLT's zijn (opnieuw) uitgebreid getest of ze een beetje failsafe waren. De duurzaamheid van deze foutoplossing zal uiteraard pas in reizigersdienst merkbaar zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
blijkbaar zijn dus alle problemen met de software opgelost ?
- om aan het ATB-remcritrium te voldoen dient er redelijk fors geremd te worden. Dit
veroorzaakt vertragingen zodat dit nog via de software verbetert dient te worden.
- problem met de deuren
- spontane nood-remmingen bij bepaalde snelheden
- storing bij gekoppeld rijden van treinen met een verschillende lengte (SLT-4 en SLT-6)
't mooiste was nog het hele 'reset' verhaal. de trein zou om het half uur vastlopen en een engineer zou dan 5 minuten nodig hebben om de trein te 'resetten'. jammer dat we daar niet meer over te weten krijgen.
het was zelfs zo erg dat de NS de betalingen stopgezet had, en Bombardier/Siemens de bouw omdat ze niet genoeg plaats hadden om de SLT-treinstellen tijdelijk te stallen.
ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |