* Zapt en gaat 20 cm voor de tv zittenquote:
Je moest ons eens zien als we naar ons intellectuele praatclubje gaan op woensdagmiddagquote:
Zeg, ga je mond spoelen snotneus!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja levenservaring he, ouwe rotten zijn het.
Ow wacht...quote:
Ik vind het echt zielig. Die palen horen daar ook niet. Hij was 21. Ik weet niet of hij aantrekkelijk was, but if so, dan had ik hem kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Zapt en gaat 20 cm voor de tv zitten![]()
[..]
Je moest ons eens zien als we naar ons intellectuele praatclubje gaan op woensdagmiddag![]()
[..]
Zeg, ga je mond spoelen snotneus!
inderdaad kijken hoe een gozer met 150km tegen een betonnen paal aanknaltquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
* Zapt en gaat 20 cm voor de tv zitten![]()
[..]
Ik zit naar Winterfeest in de sneeuw te kijken op Ned 1 HD hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het echt zielig. Die palen horen daar ook niet. Hij was 21. Ik weet niet of hij aantrekkelijk was, but if so, dan had ik hem kunnen doen.I feel so sorry.
Ik zei Studio Sport.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zit naar Winterfeest in de sneeuw te kijken op Ned 1 HD hoor
Dat was geen prettig gezicht om te zien ..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei Studio Sport.
Op 73, als ik het niet fout heb. Dan heb je HD beelden bij ons. En ik zag een rodelaar in HD crashen.
Dat is NOS Sportjournaalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei Studio Sport.
Op 73, als ik het niet fout heb. Dan heb je HD beelden bij ons. En ik zag een rodelaar in HD crashen.
Nee, ik zag het net al op joetjoep maar dat was niet HD.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:42 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat was geen prettig gezicht om te zien ..
Ik wist niet dat NED 3 een HD kanaal had ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zag het net al op joetjoep maar dat was niet HD.
Nee, dikzak, dat was Studio Sport.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is NOS Sportjournaal![]()
Wat overigens op zwart staat nu
1, 2, 3 en rtl 7 en 8.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:43 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat NED 3 een HD kanaal had ?
Ned 1,2,3 RTL 5,7,8quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:43 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat NED 3 een HD kanaal had ?
Aha oké , klinkt goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1, 2, 3 en rtl 7 en 8.
Als je UPC HD hebt: op 71 beginnen ze met tellen.
Dikzak?!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dikzak, dat was Studio Sport.Nu Eredivisie NEC - NAC samenvatting.
Ow, voor mij ook blijkbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |