Dat gaat niet, daar moeten we een kabel van 50 euro voor hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Daar hang je toch gewoon je laptop aan?!
Hebben we ook gedaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:24 schreef Lienekien het volgende:
Trouwens, HDR, dan neem je toch gewoon ruim op?
Man oh man, je moet er toch niet aan denken dat je om vier of negen 's ochtends al weet wat je die avond zal eten?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:04 schreef Gellius het volgende:
Ik heb sliptongetjes voor vanavond.
Ach, zolang je maar van jezelf weet dat het eigenlijk jouw idee was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:25 schreef JAM het volgende:
Hier baal ik nu van. Bolkestein roept in de Volkskrant dat Balkenende moet aftreden. Dan denk ik, godmiljaar, dat roep ik al jaren. Zetten ze mij dan in de krant? Sterker nog, van mijn part had hij nooit moeten beginnen en dat riep ik toen ook al!
Voorpret, JAM. Vóórpret. Jij ontzegt jezelf teveel pleziertjes, ouwe asceet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Man oh man, je moet er toch niet aan denken dat je om vier of negen 's ochtends al weet wat je die avond zal eten?
Ik ook! Ik vind het pathetisch, de Coffee Company, een Mac en de combinatie. Maar wat te doen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:10 schreef Gellius het volgende:
Ik weet dat ik het moet loslaten, maar ik wil altijd iets doen als ik, zoals vanmiddag, iemand met een macje achter het raam van de Coffee Company zie zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |