Met niet-oud brood kan het ook wel, maar oud brood is beter, want dat absorbeert de melk beter. En bovendien is het duurzamer want restverwerking.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Gellius het volgende:
Ik gebruik eigenlijk altijd Semmelbrösel. Laat ik het vanavond eens met brood proberen. Moet het oud zijn?
Dat heb ik nooit in huis, want ik vind oud brood stiekem lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Met niet-oud brood kan het ook wel, maar oud brood is beter, want dat absorbeert de melk beter. En bovendien is het duurzamer want restverwerking.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, dan toch liever GL. Of VVD.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:32 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. D66 is über "het is wel okay zo."
Verdomd als het niet waar is. Moet ik nu werkelijk wéér met mijn laptopje op bed liggen terwijl mevrouw K. in de keuken God mag weten wat klaarmaakt en daarna bier drinken, neuken en de filosofische consequenties van de onomkeerbare processen in de thermodynamica overpeinzen? Ja jongens, het leven van de ware intellectueel gaat niet over rozen hoor! Vergeet niet dat ik vele, vele malen intelligenter ben dan dat hele teringzooitje boeren en rechtse rakkers uit het jodendorp alhier bij elkaar. Buiten dat om: 'Juve, Juve, Juve!' Dat dat stelletje boerenlullen maar flink op hun haakneus krijgen van de Oude Dame!quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:12 schreef Gellius het volgende:
JAM krijgt het weer zwaar vanavond.
Maar je was wel lekker bezig terwijl ik ongestoord de boodschappen deed. Wat zal ik voor de volgende keer verzinnen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:23 schreef DO2 het volgende:
Jij hebt in je leven vast ook nooit moeten zoeken naar zwartebonensaus in een supermarkt zo groot als een voetbalveld.
Ossengalzeep.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar je was wel lekker bezig terwijl ik ongestoord de boodschappen deed. Wat zal ik voor de volgende keer verzinnen?
Het was niet echt hulp. Maar ik vond het ook asociaal om dingen op de grond te gooien en dan weg te lopen (en ik heb ooit bij de AH gewerkt. Nooit je roots verloochenen).quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:19 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit een supermarktbediende om hulp gevraagd en dat ga ik zo houden ook. Ik kan het iedereen aanraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |