een huppelk*tjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ons Beeqje, werkend wief.
Straks huppel je ook als het weekend is.

Dan hoor ik er weer bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ons Beeqje, werkend wief.
Straks huppel je ook als het weekend is.

Maar...ik zag 'm afgelopen week nogquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:06 schreef Laysa het volgende:
Ik vind de Pfaffs echt leuk...kijk het altijd![]()
Bompa is al zoooooooooooo lang dood...

das in de ochtend dat heeft ie nog een gastrol....das aaaaallllllllllllllllllllll jaren terug heen ver wegquote:

Tja, dat wist ik niet. ik kijk het eigenlijk nooit, maar zag toevallig wat afleveringen door de week voorbij komenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
das in de ochtend dat heeft ie nog een gastrol....das aaaaallllllllllllllllllllll jaren terug heen ver weg

Maar hij blijft wél droog!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
ik zie het al helemaal voor me...Gert met een Alldays in zn boxer![]()

Uhuh. Laatst een keer tijdens buikgriep geluncht met erwtensoep en gedineerd met chili con carne. Geen bruine druppel kwam er doorheen.quote:

Vreemd eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:

Trouwens...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |