Tja, dat wist ik niet. ik kijk het eigenlijk nooit, maar zag toevallig wat afleveringen door de week voorbij komenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
das in de ochtend dat heeft ie nog een gastrol....das aaaaallllllllllllllllllllll jaren terug heen ver weg
Maar hij blijft wél droog!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
ik zie het al helemaal voor me...Gert met een Alldays in zn boxer![]()
Uhuh. Laatst een keer tijdens buikgriep geluncht met erwtensoep en gedineerd met chili con carne. Geen bruine druppel kwam er doorheen.quote:
Vreemd eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
Trouwens...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
Echt persen! Maar het knetterprutgeluid werd overstemd door het soakende sssssssjlloep! van de Allways!quote:
Zo zie je maarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:31 schreef Gert het volgende:
Hadden we nu een topzender broadcast internet omroep gehad.
Ga gerust je gang hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef Laysa het volgende:
ja ik heb nogal een beeldende fantasie...soms werkt dat ook wel tegen me....gelukkig kan Gert wel weer heeeeeeeeeeeeeel goed beschrijven...
Je hebt een jaar de tijd om 'm uit te werkenquote:oeh Lavenderr het klinkt als een heel goeie carnavalskraker
Ik heb ook wel zin in een wat ritme, dus ik ga met je meequote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:03 schreef Laysa het volgende:
Ja...en ik ga denk toch maar mn bed in...proberen weer een beetje een normaal ritme te krijgen![]()
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |