Tja, dat wist ik niet. ik kijk het eigenlijk nooit, maar zag toevallig wat afleveringen door de week voorbij komenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
das in de ochtend dat heeft ie nog een gastrol....das aaaaallllllllllllllllllllll jaren terug heen ver weg

Maar hij blijft wél droog!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
ik zie het al helemaal voor me...Gert met een Alldays in zn boxer

Uhuh. Laatst een keer tijdens buikgriep geluncht met erwtensoep en gedineerd met chili con carne. Geen bruine druppel kwam er doorheen.quote:

Vreemd eigenlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:

Trouwens...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:

Echt persen! Maar het knetterprutgeluid werd overstemd door het soakende sssssssjlloep! van de Allways!quote:

Zo zie je maarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:31 schreef Gert het volgende:
Hadden we nu een topzender broadcast internet omroep gehad.

....gelukkig kan Gert wel weer heeeeeeeeeeeeeel goed beschrijven...
 ....gelukkig kan Gert wel weer heeeeeeeeeeeeeel goed beschrijven... 

Ga gerust je gang hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef Laysa het volgende:
ja ik heb nogal een beeldende fantasie...soms werkt dat ook wel tegen me....gelukkig kan Gert wel weer heeeeeeeeeeeeeel goed beschrijven...

Je hebt een jaar de tijd om 'm uit te werkenquote:oeh Lavenderr het klinkt als een heel goeie carnavalskraker

Ik heb ook wel zin in een wat ritme, dus ik ga met je meequote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:03 schreef Laysa het volgende:
Ja...en ik ga denk toch maar mn bed in...proberen weer een beetje een normaal ritme te krijgen
Trusten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |