Op welke zender? Ik kan het niet vinden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:03 schreef Laysa het volgende:
Herhaling van de openingkan ik het eindelijk helemaal zien
Ik dacht dat...ik vergiste mequote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Op welke zender? Ik kan het niet vinden.
Ja dat heb ik gezien, heel akelig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat...ik vergiste me...Maar op Eurosport heel de dag herhalingen
Net ook die crash met het rodelen...afschuwelijk
Serieus?quote:
Ja, was leuk en gezellig. Vanmorgen wel weer vroeg voor voetbal.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 05:33 schreef liesje1979 het volgende:
Noek ben je de opening nog gaan kijken met je zoon?
Al die lichtjes nu.
's Nacht's wakker gesms't worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:18 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet wie ik daarstraks heb wakker gesmst maar het was niet mn moeder hoor ik net
Thanks, ik zet 'm meteen effe opquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:35 schreef Laysa het volgende:
Disana nu wel op eurosport complete herhaling opening
Beankt, dan ga ik het morgen dus niet vieren i.p.v. vandaag niet..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is vandaag nog geen carnaval, morgen pas officieel.
Oh.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is vandaag nog geen carnaval, morgen pas officieel.
Ikke gisternacht...werd ik om kwart over 3 wakker gesmstquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
's Nacht's wakker gesms't worden.
Ik ook! Lijkt me leuk haar weer eens te zien in SV.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh.
Ik wil vandaag nog even naar Mera kiek'n.
Eigenlijk ga ik niet meerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh.
Ik wil vandaag nog even naar Mera kiek'n.
Gewoon een paar keer op ctrl + F5 rammen, dan doet deze link 't bij mij altijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook! Lijkt me leuk haar weer eens te zien in SV.
Hopelijk doet mijn stream het dan weer eens een keer
Jammerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik niet meerEr komt weer van alles tussen, m'n kot is een zooi en ik heb eigenlijk de tijd hard nodig om een paar wasjes weg te draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |