Ik ook! Lijkt me leuk haar weer eens te zien in SV.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh.
Ik wil vandaag nog even naar Mera kiek'n.
Eigenlijk ga ik niet meerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh.
Ik wil vandaag nog even naar Mera kiek'n.
Gewoon een paar keer op ctrl + F5 rammen, dan doet deze link 't bij mij altijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ook! Lijkt me leuk haar weer eens te zien in SV.
Hopelijk doet mijn stream het dan weer eens een keer
Jammerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik niet meerEr komt weer van alles tussen, m'n kot is een zooi en ik heb eigenlijk de tijd hard nodig om een paar wasjes weg te draaien
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:54 schreef Laysa het volgende:
Whooooooooooo wie is dat lekker hapje met dat wolvengeval om
Gelukt!! Thanks PPquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer op ctrl + F5 rammen, dan doet deze link 't bij mij altijd.
Ow yep, ik wìst dat ikiets was vergetenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb gisteren gewoon de hele avond op Remlof zitten wachten, nooit op komen dagen
Je biertje is wel deaudt nu, ondertussenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow yep, ik wìst dat ikiets was vergeten![]()
Wtf?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Dáár! Een dikke man met een penis hoedje!
Nooit gevierd zeker?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
dus dat
Iets voor tokkies en josti's.
En alle andere blauwen zijn gewoon nog wel blauwquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Godnondetering, nou ben ik weer zwart.
Ik denk dat het persoonlijk isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:19 schreef D. het volgende:
[..]
En alle andere blauwen zijn gewoon nog wel blauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |