Ik vind deze TT beterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:44 schreef Gert het volgende:
Maar iemand anders mag ook wel een topic openen hoor
Ja als jij het kicke topic van Bobbejaan dichtpleurt wél hè. Hoe voelt dat nah?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik gok zo maar dat dit 'm gaat worden
Modneukerij FTW!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Woohooo! 2 maart ben ik weer in Klundert
Doe'k altijd. Want dat is mooier. O nee, ik bedoel: want gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
klopt niks van staat nu een spatie tussen # en 536
Doe ik altijd?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
klopt niks van staat nu een spatie tussen # en 536
Nutrilon Peutergroeimelk!quote:
Het is idd geen gezicht.quote:
Yeah!quote:
Serieus, het valt me nu pas op dat er mensen zijn die het NIET doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah!![]()
En nu komt Bob met een saai verhaal dat dat "fout" is.![]()
Zullen we verordonneren dat dit voortaan altijd MOET, met een spatie?
Nee, het moet zónder spatie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah!![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, het moet zónder spatie.
Het hoort al 11 jaar zonder spatie en dan komt zo'n blauw broekje er een spatie bij verzinnenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah!![]()
Ik doe dat ook altijd al zonder spatie, dus poten af van onze junior.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het hoort al 11 jaar zonder spatie en dan komt zo'n blauw broekje er een spatie bij verzinnen
Deze is van Gert, hèquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het hoort al 11 jaar zonder spatie en dan komt zo'n blauw broekje er een spatie bij verzinnen
Oh. En ik wilde morgen de boel al overhoop gaan schoppen daar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef Gert het volgende:
Hebbie 't nou begrepen dan, Bob de Verbouwer?![]()
Ga eens een nieuwe RLS regelen man! Dat sneue gestumper in PS2 zijn we zwaar op uitgekeken.
OK, 5 maart BBQ dus in Klundert?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
*trekt zijn laatste Hertog Jan open om te vieren dat hij snel weer naar Mera toe gaat blauw is
Ga je er nu ook nog even lollig over doen? Ik vind het namelijk helemaal niet grappig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef Gert het volgende:
Hebbie 't nou begrepen dan, Bob de Verbouwer?![]()
Ga eens een nieuwe RLS regelen man! Dat sneue gestumper in PS2 zijn we zwaar op uitgekeken.
Even een ronde huilen erover? Helpt dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je er nu ook nog even lollig over doen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je er nu ook nog even lollig over doen? Ik vind het namelijk helemaal niet grappig.
Ook goed! Take charge!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh. En ik wilde morgen de boel al overhoop gaan schoppen daar.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
*trekt zijn laatste Hertog Jan open om te vieren dat hij snel weer naar Mera toe gaat blauw is
Ik moest uitdelen omdat ik tegen al die moffen heb lopen gillen dat Nederlandsch bier superieur is.quote:
Kut.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest uitdelen omdat ik tegen al die moffen heb lopen gillen dat Nederlandsch bier superieur is.
Ja ik kan ook niet blij worden van dat PS2.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je er nu ook nog even lollig over doen? Ik vind het namelijk helemaal niet grappig.
Zeg dat wel... En dan gaan ze nog gillen dat het "wel okee" is ook. Ik wou meteen mijn bier terug hebben maar zo "okee" was het dan toch weer niet.quote:
Ik ken een usert die hier op dit forum wel 's onder andere namen onderweg was en dat bent uzelf, Heer Bobquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet blij worden van dat PS2.
Wat overigens wel een leuk raadsel is wie was bobdestreamer op de chat?
ik had namelijk een chat account maar heb het ermee gehad.
Dat is namelijk vrijwel onmogelijk te raden. Beloning is een krat cola. Je mag maar één keer raden via pm
ustreamer-88934?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet blij worden van dat PS2.
Wat overigens wel een leuk raadsel is wie was bobdestreamer op de chat?
ik had namelijk een chat account maar heb het ermee gehad.
Dat is namelijk vrijwel onmogelijk te raden. Beloning is een krat cola. Je mag maar één keer raden via pm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |