Nee hoor, ik ook niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Heb geen verstand van hasj, wiet of welke drugs dan ook. Ben zeker de enige?
Ik heb wel officiële ADHD en slik daar ook tabs voor... WIet heeft nooit dat effect op mij gehad daar werd ik alleen gek van.... Maar tof dat het bij jou wel werkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik gebruik het ook niet medicinaal
heb geen officiele ADHD hoor
alleen mijn gedachten stoppen nooit, en gaan allemaal door elkaar heen waardoor ik vaak moeite heb met mezelf concentreren..
Gelukkig maar!quote:
Naar de klotequote:
Ik mis een OPquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:06 schreef Kreator het volgende:
Hasj, Coke en Pillen, zo gaan wij zondags op pad
Dan speelt ons Twente, ja dan gebeurt er weer wat
Wilde taferelen, als er een goal wordt gemaakt
En we huilen dikke tranen, als ons Twente wordt gekraakt
Ja, ja, ja.. (herhaling)
Wat ga ik doenquote:
Brabant! Want Brabantse nachten zijn laaaaaang!quote:
Zou je dat graag willen dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef krengetje het volgende:
ik dacht dat jij je ging aanbieden als vrijwilliger
Doen we daar nog aan dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:07 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Waar is de OP zoals hij hoort?
was er zondag niet wat belangrijks?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brabant! Want Brabantse nachten zijn laaaaaang!
Ja, het is echt de uitvinding van het millenium enzoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel officiële ADHD en slik daar ook tabs voor... WIet heeft nooit dat effect op mij gehad daar werd ik alleen gek van.... Maar tof dat het bij jou wel werkt.
euh... wat danquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
Doen we daar nog aan dan?
[..]
was er zondag niet wat belangrijks?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Brabant! Want Brabantse nachten zijn laaaaaang!
Dat kan ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, da's bij mij meestal zaterdags. Zondags is juist de dag om bij te komen.
Ach als het voor jou werkt dan is het toch prima.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, het is echt de uitvinding van het millenium enzo
Mja, gezond is anders
Ik vind deze nog stommerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stom plaatje. Stommere tekst. Stomste OP. Ik mis em niet.
Vechten en pokeren......quote:
God woont er.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik vind deze nog stommer
WTF heb ik nou met twente?
ja hoor, voor jou welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je dan ook die standjes doen die je elke avond voor de webcam laat zien?
*kijkt op kalender* dan is het valentijnsdagquote:
Ja, alleen heb ik dus periodes waarin ik weinig tot niets rook omdat het anders niet echt meer werktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach als het voor jou werkt dan is het toch prima.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
*kijkt op kalender* dan is het valentijnsdag
Nogmaals, wat heb ik, als dochter van de duivel, met twente?quote:
Nu welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
... maar ik heb geen valentijn
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:12 schreef Thrust het volgende:
[..]
*kijkt op kalender* dan is het valentijnsdag
O godquote:
..je post al 25 reacties in een topic overquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nogmaals, wat heb ik, als dochter van de duivel, met twente?
idd.. fok valentijn ezoquote:
mag hem nu al op de post doen, lange afstand voor een kaartquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
... maar ik heb geen valentijn
Het kan ook niet altijd feest zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik dus periodes waarin ik weinig tot niets rook omdat het anders niet echt meer werkt
Nu via het padje op je laptop?quote:En damn, wat is het leven kut en moeilijk zonder muis
Muis?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik dus periodes waarin ik weinig tot niets rook omdat het anders niet echt meer werkt
En damn, wat is het leven kut en moeilijk zonder muis
Ik nietquote:
Waar staat twente in de TT dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
..je post al 25 reacties in een topic overTwente
, dus kennelijk genoeg.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |