quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:21 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb gisteren maar eens mijn Warp boxset op de platenspeler geknald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door mijn Dali's Ikon 6 is het echt een oorgasme
[ afbeelding ]![]()
![]()
BIj mij was hij ook nog dicht, kon me enkel niet meer bedwingenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:29 schreef Omkron het volgende:
[..]
Leuk, die heb ik ook (x3) ingepakt staan.
heerlijke speakers zijn dat hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:21 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb gisteren maar eens mijn Warp boxset op de platenspeler geknald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Door mijn Dali's Ikon 6 is het echt een oorgasme
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat weet ik. Ik had alleen zoiets van: "tja, ze zijn toch gemaakt om af te spelenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:34 schreef Omkron het volgende:
Heb ze als investering, zijn er namelijk maar 5000 van gemaakt. Heb je veel platen friekin?
Ik heb tot nu toe veel klassiek, veel van Warp/Rephlex & KOMPAKT. Ik ben flink bezig met oudere dingen (Melanie, The Kinks, Suzi Quatro, T.Rex, Joni Mitchell) en dan spaar ik ook gedrochten. Guilty pleasure platen (Boney M, George B, Luv, Tonny Eijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:41 schreef Omkron het volgende:
En wat voor stylen verzamel je dan zo ongeveer friekin?
dat gaat wel te ver imhoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:49 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben hiervoor aan het sparen. Laatste keer dat ik discogs checkte lag de prijs tussen de 40 en de 100 pond
Ja. Dat. Een must have voor mij sowieso.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:54 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dat gaat wel te ver imho
maarja wel Quoth
Graag, dan kan ik de WARP20 box beluisteren zonder open te maken. PM me maar, gaan we plaatjes luisteren..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Dat. Een must have voor mij sowieso.
Dus. Ik twijfel.Typische vrouw eh.
Ja hee, Omkron, Tis graag of nie he.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:58 schreef Omkron het volgende:
[..]
Graag, dan kan ik de WARP20 box beluisteren zonder open te maken. PM me maar, gaan we plaatjes luisteren..
Heb je die nou net gemaakt?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:18 schreef Omkron het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nu zelf, zonde om open te maken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |