abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77959865
Oh, de foto's mochten al van mij worden doorgestuurd hoor! Als ze naar CF mogen, mogen ze ook naar andere Slankies.

Sigme, wat een leuk jurkje. .

En euhm... ik heb wel bijgelezen maar weet niet meer waar ik op wil reageren.

Even omkleden en dan zo lekker uit eten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:08:52 #202
331 Merel
Be here now.
pi_77959976
Ik ben er vanavond niet, maar als Neen en Phaidra nog voorbij komen en het best vinden dat de foto's doorgestuurd worden kan iemand anders dat natuurlijk ook doen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:18:19 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77960217
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:31 schreef loveli het volgende:
Romantisch? Iemand die komt aanhuppelen met bloemen een visschotel
Achteraf was het best schattig Het is ook een hele lieve jongen. Alleen niets voor mij
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:21:06 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77960307
Leuk pak syrena . Alleen niet echt eh... sexy. Ik zie geen borsten en billen
pi_77960682
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:21 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk pak syrena . Alleen niet echt eh... sexy. Ik zie geen borsten en billen
Is carnaval vieren ooit wèl sexy??
Ze weten wel wat ze weggeven bij etos, suikervrije ikb-dropjes zijn (zoals verwacht) niet lekker. Het waren er ook maar 3, anders is het vast niet goed voor de buik.
Wat wel goed is, mn nieuwe spijkerbroek uit de sale :-), van 90 voor 25.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:41:56 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77960903
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Is carnaval vieren ooit wèl sexy??
Nou... ik kan me een paar foto's van Merel herinneren...

Pak van Syrena is trouwens wel heel leuk en lekker warm. Ik twijfel nog tussen het kippenpak of Winnie de Pooh. Mijn man heeft mijn verschrikkelijke sneeuwmanjas ingepikt
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:18:51 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77962016
Hoi .

Ik ben bij mijn moeder geweest. Ze mocht gisteren van de IC af en ligt nu in haar eentje op een kamertje. Geen slangetjes of andere toestanden meer en ze mag ook wat lopen. Ook heeft ze geen koorts meer, maar ze moet het de rest van haar leven wel doen met minder hartfunctie: haar rechter kransslagader heeft een flinke tik gehad. Maar met medicijnen kan ze nog een hoop doen. Ze zag er wel goed uit en ze was ook alweer aan het mopperen op mijn vader . Zoals het nu staat, mag ze woensdag naar huis.

Eigenlijk vond ik mijn vader zieliger: die kan helemaal niet voor zichzelf zorgen. Ik kwam binnen en toen was 'ie gehaktballen aan het braden: "Heb jij dat wel eens gedaan? Hoe kan het dat ze uit elkaar vallen? Moet ik er meer boter bij doen?" etc En hij had 's ochtends de spinazie uit de vriezer gelegd om op een schaaltje op het aanrecht te laten ontdooien . Iig is het nu wel duidelijk geworden dat 'ie op kookles moet bij mijn moeder .

Verder heb ik wel bijgelezen, maar ik geloof niet dat ik nog ergens op wil reageren .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:18:55 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77962019
Ik ga zo slapen
Kan zelfs de 5 km mannen niet zien

Veel plezier met feesten , drink er 1 op mij, gewoon omdat het kan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:24:05 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77962151
Fijn dat het goed gaat met je moeder Vik! En dat je vader nu met de neus op de feiten is gedrukt is misschien ook niet slecht. Als ik dit zo hoor zal hij in de toekomst je moeder misschien wat meer moeten ondersteunen dan hij nu (al) doet. Maar samenvattend; dat klinkt beter dan ik gevreesd had
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:27:00 #210
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77962238
Vik! Goed om te horen dat het met je moeder aardig gaat.. en je vader, dat komt ook goed

Knuf
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:29:10 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77962306
Dank jullie wel . Ja ik zie het wel rooskleurig in, hoor . Maar we hebben dus wel echt een familie van hartklachten, dus dat kan nog een leuk feest worden als ik ouder ben .

Slaap lekker, Uniek! .
Niet meer actief op Fok!
pi_77962478
Gelukkig dat het vooruit gaat met je moeder Vik, maar is vast nog wel een grote zorg.
Mensen voelen zich wel vaak suboptimaal na zon gebeurtenis, kan wel lang aanhouden.
Goed dat je pa beseft dat ie wel kan leren koken, zowel voor zichzelf als omdat ie haar nu kan helpen ook.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:35:30 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77962498
Haha arme Viking-papa! Al doende leert ie wel! En fijn dat het wel okee gaat met je mams!

Ik heb net op een rijtje gezet wat voor dingen we vaak eten, en het viel me op dat er (ik telde de gewone vlees/vis + groenten niet mee) best veel zware dingen bij zitten, stamppotten, empanadas, dingen met veel vlees enzo, burgers... Nouja gelukkig eten we de allerslechtste dingen ervan niet supervaak
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77962723
Jeej Vik!

En HA! Ik heb ook een orchidee vermoord! Muhaha
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:45:03 #215
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77962754
Oh, ik zou ook graag foto's willen..

We hebben een hele fijne dag gehad in Hamburg. Lijstjes doe ik niet aan, zeker gezien het feit dat ik nu nog aan chips met dip zit, en we nog geen avondeten gehad hebben...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77962921
Fijn dat het beter gaat met je mams Vik!

Ik ben nog nooit sexy geweest met carnaval Vroeger had ik wel een groene prinsessenjurk. Mijn ex wilde lachen om mijn aarbeienpak toen ik dat zei vandaag, en toen zei ik dat hij jaaaaaaaaaaaaaren een berenpak aanhad (en dat verdomd moeilijk uit ging, die keer achter het gemeentehuis Maar goed dat het hele cameratoezichtgedoe toen nog niet bestond )

Ik ben bijna bij met Greys en PP! Whoo!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77962996
Fijn dat het beter lijkt te gaan met je moeder, Vik!!

Lijstje:

O: volkoren pistoletje, met boter, oude 30+ kaas en een gekookt eitje
L: beetje soufflé
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: zelfgemaakte noedelsoep (pindasoep aangevuld met mie en gewokte groenten en verse koriander)

En nu ga ik koekjes bakken. Voor bij de thee en m'n TV series
pi_77963111
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Dank jullie wel . Ja ik zie het wel rooskleurig in, hoor . Maar we hebben dus wel echt een familie van hartklachten, dus dat kan nog een leuk feest worden als ik ouder ben .

Slaap lekker, Uniek! .
't heeft weinig zin om je er nu al druk om te maken; het enige wat je kunt doen is de dingen aanhouden die bewezen zijn te werken tegen hartklachten: gezond eten, bewegen, jeweets

maar fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan met je moeder, zeg dat vader-probleem is hier ook bekend -nou ja, bij mijn opa- maar dit is toch eye-opener genoeg om er wat aan te doen voor hem?
pi_77963148
Ik heb mini-twix en paaseitjes in huis voor de vriendinnen morgen. Dikke faal
Ik kan er best nog eentje nemen....dan zijn er wel genoeg over nog.....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:16:03 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77963574
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:00 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mini-twix en paaseitjes in huis voor de vriendinnen morgen. Dikke faal
Ik kan er best nog eentje nemen....dan zijn er wel genoeg over nog.....
Met z#n hoevelen zijn jullie morgen? Als er drie de man overblijven moet het voldoende zijn Maar even serieus; afblijven

Mijn daglijstje
o.banaan en sinaasappel met kaneel
t.5 augurken met in totaal 1 plakje ham
l. twee opscheplepels boerenkool met 2 eetlepels magere spekjes (3% vet) en een kwart worst + mosterd + 250 ml ijs + slagroom + glaasje mirabellengeist
t. 50 gram yellybeans
d. 2 borden gemengde salade van o.a. witlof, diverse soorten sla, 100 gram gerookte kalkoen, een peer, cranberries en mosterd-honingvinagrette
pi_77964931
Ik heb het restje tortillachips opgegeten. En House gekeken. Hij was weer goed
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:02:25 #222
236335 neen
schone schijn
pi_77965145
Even snel een tvp! Gisteren even met wat lui in Groningen wat drinken gedronken en nu komen er andere lui hier drinken drinken en schaatsen kijken! Als het goed afloopt misschien nog even naar de stad! Maar goed ik ga weer verder drinken inschenken!

tvp

Edit: oke foto's van hier en van een feestje waar ik donderdag was bekeken, 2 conclusies:
1 - camera's mijden
2 - naar de kapper
Maar goed, als iemand ze wil doorsturen mag dat wel maar het hoeft niet

Drinken!

[ Bericht 32% gewijzigd door neen op 13-02-2010 21:09:21 ]
het lijkt niet wat het is
pi_77965569
Och neen, die conclusies trek ik ook altijd nav foto's Dus het zal echt wel meevallen

Ik ga volgende week wel echt naar de kapper. En aan de ene kant ben ik wel erg in de mood voorkort(er) aan de andere kant.... Mijn moeder zei vandaag weer: Neee alleen pony korter en een beetje van de rest af.
Waardoor ik dan weer denk: KORT(er!).

Maar ik bedoel eigenlijk hipper. Voel me erg degelijk op 't moment, voornamelijk omdat ik buiten altijd m'n wandelschoenen aanheb. En een lekkere dikke trui.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:20:59 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77965739
Het is ook geen weer om mooie schoenen aan te hebben Ben de laarzen helemaal beu En de truien ook Tegen het degelijkheidsgevoel (ja, ik heb er ook last van), heb ik vandaag maar een nieuwe tas gekocht.
pi_77965762
We hebben een go op die foto's. Dank u.
pi_77966009
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Het is ook geen weer om mooie schoenen aan te hebben Ben de laarzen helemaal beu En de truien ook Tegen het degelijkheidsgevoel (ja, ik heb er ook last van), heb ik vandaag maar een nieuwe tas gekocht.
Fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben met dergelijke gevoelens.
Ik snak naar een jurkje met riem. Of naar mijn almost-skinny met de soort-van-pumps die mijn tenen tot moes malen. Of iets waar mijn tieten uitvallen. Al ben ik wel heel erg wit dit jaar.

Overigens sneeuwt het hier alweer. Gelukkig had ik 't balkon nog niet geveegd, doe ik morgenvroeg wel.
pi_77966061
Over wit gesproken, iemand een idee hoe ik wat bruiner wordt zonder meteen mijn huid naar de haaien te helpen? Mijn ouders hebben een zeer aftandse zonnebank, maar ik voel het gewoon schrompelen als ik daar onder ga.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:31:28 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77966097
Zelfbruiner Of nog beter, zelfbruinende bodylotion. Geeft geen vlekken. Ik zweer erbij.
pi_77966233
Ja, maar die stinken zo Ik heb Dove geprobeerd, Nivea en eentje die naar koffie zou ruiken. Zodra het begint te werken meuren ze allemaal zo.

Behalve gevoelig voor geluiden ben ik dus ook gevoelig voor bepaalde geuren. Zeker als die aan mij hangen (iemand een halfleeg flesje Diesel for Women limited edition hebben? Lekker als ik 'm net op heb, maar na een paar uur moet ik douchen).

Misschien moet ik weer eens een pot zonnebruin leegeten. En dan mijn ouders nieuwe zonnebanklampen aansmeren zodat ik er geen uuuuuuren onder hoef.
pi_77966305
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:30 schreef Syrena het volgende:
Over wit gesproken, iemand een idee hoe ik wat bruiner wordt zonder meteen mijn huid naar de haaien te helpen? Mijn ouders hebben een zeer aftandse zonnebank, maar ik voel het gewoon schrompelen als ik daar onder ga.
Uit een potje, als je het netjes kan smeren, of een weekje naar de zon. Zonnebank moet echt vreselijk slecht zijn als ik de dermatologen moet geloven, en die weten het wel.
pi_77966407
Jurkjes kun je prima aan met dit weer hoor. Wel een mooi vest erop doen en een dikke maillot erbij.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:42:18 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77966538
Dat met geuren herken ik helaas. En zelfbruinende bodylotion blijf je inderdaad de hele dag ruiken Met parfum heb ik dat ook. Dan was 1x sprayen net teveel en dan móet ik het wegwassen, anders ben ik de hele dag misselijk.
pi_77966756
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Dat met geuren herken ik helaas. En zelfbruinende bodylotion blijf je inderdaad de hele dag ruiken Met parfum heb ik dat ook. Dan was 1x sprayen net teveel en dan móet ik het wegwassen, anders ben ik de hele dag misselijk.
En dan hou ik ook nog van vrij zware geuren (vroeger oa. Angel en Mauboussin). Al heb ik nu een geurtje dat ik goed verdraag, ook als ik het de dag erna aan mijn kleren ruik, Rumeur van Lanvin. Bloemetjes
En Absolu van Rochas. Maar die Diesel is dus idd echt
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:51:38 #234
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77966932
Ohoh, mijn moeder. ik ga morgen naar ze toe, en ik had al voorspeld dat ze zou sms'en of ik wel zou komen, want er ligt sneeuw. Belt ze "ja, je hoeft niet te komen, je vader en ik vinden het heel leuk, maar met die sneeuw weet ik het niet zo goed hoor".. M'n moeder heeft er geloof ik problemen mee dat dochters groot worden en zelf kunnen inzien wanneer het te doen is en wanneer niet...
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:57:12 #235
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77967177
oh: ik heb een verzoekje:

Willen jullie geen uitslagen van het schaatsen posten? Ik kijk namelijk morgen de herhaling met m'n moeder, en zou het jammer vinden daar hier al wat over te lezen!
pi_77967300
Ik zal niet naar het schaatsen kijken! Of erover posten
Ik ga in mijn bed liggen met een kersenpittenkussen en een boekie.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:27:50 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77968354
Moeders he

Relaxed avondje hiero! Beetje gamen, oude toffe muziek luisteren (Meatloaf, Bruce Springsteen, Mr Big, Bryan Adams )

pi_77968990
Moeders

Ik zit nu schaatsen te kijken, maar ik zal de uitslag niet posten! En ik eet er chips bij en appeltaart en had ik al gezegd dat ik mijn leven ga beteren?
pi_77969145
So come on baby, come on over, let me be the one to hold youuuuuu
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:52:49 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77969413
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:48 schreef Californium het volgende:
So come on baby, come on over, let me be the one to hold youuuuuu
Jaaaa die!

En More Than Words, van Extreme!
pi_77969535
ik krijg altijd zo'n warm gevoel van dat lied
pi_77971514
Ook schaatsen aan het kijken ik zal ook de uitslag niet posten
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:48:00 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77972403
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:54 schreef Californium het volgende:
ik krijg altijd zo'n warm gevoel van dat lied
Ikke ook ja! En keihard (vals ) meebrullen he

Nu bedtijd! Ik ben trouwens trots op mijn chocolade-zelfbeheersing Er staat nog meer dan een halve zak M&Ms op tafel en ik heb er slechts nog één klein handje uit gepakt (en het is nog wel die tijd van de maand, jaja! </chocolademonster out> )

Trusten!
pi_77972451
Wat een héérlijke avond hebben wij gehad. . .

Vik, wat fijn dat je moeder opgeknapt is! Je vader klinkt bekend, wij vrezen als kinderen ook met grote vreze voor de dag dat er iets met m'n moeder gebeurt en m'n vader alles zelf zal moeten doen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:53:42 #245
331 Merel
Be here now.
pi_77972595
Zijn de foto's al doorgestuurd of moet ik het doen?

Nu denken jullie allemaal dat het heel veel heel spannende foto's zijn. Maar dat valt dus best tegen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77972894
jaaaa ik wil ook foto's...

en speciaal voor nynke zal ik niet over schaatsen posten
Kwak
  zondag 14 februari 2010 @ 00:59:02 #247
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77974227
Of Sven nu wel of niet heeft gewonnen, hij is en blijft een lekkere schaatser én komt uit voor NL, dus ik moet even:

SVENNIE!!!!

Nu slapen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? zondag 14 februari 2010 @ 01:33:27 #248
70532 loveli
N
pi_77974649
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:53 schreef Merel het volgende:
Zijn de foto's al doorgestuurd of moet ik het doen?

Nu denken jullie allemaal dat het heel veel heel spannende foto's zijn. Maar dat valt dus best tegen
crap in = crap out
  zondag 14 februari 2010 @ 02:25:38 #249
236335 neen
schone schijn
pi_77975257
Fijne valentijnsdag allemaal dan he
wat een kutdag altijd

Nou, nu gaat dit ding uit en ga ik me verder mengen in de discussies over korte fietsroutes die te lang zijn en over hoe gezond sporten is.

Volgende week maar een balansweek :x in mijn vakantie
het lijkt niet wat het is
  zondag 14 februari 2010 @ 05:08:29 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77976004
Yoghurt met kiwi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')