Achteraf was het best schattigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:31 schreef loveli het volgende:
Romantisch? Iemand die komt aanhuppelen met bloemen een visschotel
Is carnaval vieren ooit wèl sexy??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:21 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk pak syrena. Alleen niet echt eh... sexy. Ik zie geen borsten en billen
Nou... ik kan me een paar foto's van Merel herinneren...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is carnaval vieren ooit wèl sexy??
't heeft weinig zin om je er nu al druk om te maken; het enige wat je kunt doen is de dingen aanhouden die bewezen zijn te werken tegen hartklachten: gezond eten, bewegen, jeweetsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Dank jullie wel. Ja ik zie het wel rooskleurig in, hoor
. Maar we hebben dus wel echt een familie van hartklachten, dus dat kan nog een leuk feest worden als ik ouder ben
.
Slaap lekker, Uniek!.
Met z#n hoevelen zijn jullie morgen? Als er drie de man overblijven moet het voldoende zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:00 schreef Syrena het volgende:
Ik heb mini-twix en paaseitjes in huis voor de vriendinnen morgen. Dikke faal![]()
Ik kan er best nog eentje nemen....dan zijn er wel genoeg over nog.....
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
Het is ook geen weer om mooie schoenen aan te hebbenBen de laarzen helemaal beu
En de truien ook
Tegen het degelijkheidsgevoel (ja, ik heb er ook last van), heb ik vandaag maar een nieuwe tas gekocht.
Uit een potje, als je het netjes kan smeren, of een weekje naar de zon. Zonnebank moet echt vreselijk slecht zijn als ik de dermatologen moet geloven, en die weten het wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:30 schreef Syrena het volgende:
Over wit gesproken, iemand een idee hoe ik wat bruiner wordt zonder meteen mijn huid naar de haaien te helpen? Mijn ouders hebben een zeer aftandse zonnebank, maar ik voel het gewoon schrompelen als ik daar onder ga.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Dat met geuren herken ik helaas. En zelfbruinende bodylotion blijf je inderdaad de hele dag ruikenMet parfum heb ik dat ook. Dan was 1x sprayen net teveel en dan móet ik het wegwassen, anders ben ik de hele dag misselijk.
Jaaaa die!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:48 schreef Californium het volgende:
So come on baby, come on over, let me be the one to hold youuuuuu
Ikke ook ja! En keihard (valsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:54 schreef Californium het volgende:ik krijg altijd zo'n warm gevoel van dat lied
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:53 schreef Merel het volgende:
Zijn de foto's al doorgestuurd of moet ik het doen?
Nu denken jullie allemaal dat het heel veel heel spannende foto's zijn. Maar dat valt dus best tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |