wat is de waarde van een Singapore dollar in euro's ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, Singapore dollar inderdaad. Heb er een paar honderd nodig vermoed ik zo. Sterke drank belastingvrij (en literflessen), salami, lekker stuk kaas en echte parmesaan.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Als we hem volmaken merkt P niet dat we hard bezig zijn geweest bovendien
dankjewelquote:
jaja alweerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, gisteren was ik druk jeweets.
maak ik nog een broodjequote:
1 euro is ongeveer 2 sing.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is de waarde van een Singapore dollar in euro's ?
Dank je, maar tegen de tijd dat ie hier is, is het een hoopje schimmel, dus eet hem zelf maar op.quote:
dat gaan we niet doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als wij stoppen met posten wel. mogelijk.
ik wist hetquote:
kloptquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het schijnt zo te zijn ja.
de laatste tijd valt het wel meequote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik wil mezelf dat altijd voorhouden, helaas blijkt de werkelijkheid wel eens anders te zijn.
nietquote:
dan bleef ik ook thuisquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Vriendin wil wel en dan weer niet weg.. dus vooralsnog gaan we niet, want ik heb geen zin in twijfelachtig geneuzel.
quote:
dat blijkt welquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
kan het namelijk ook prima alleen.
zoveel zijn het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay. laten we het eens proberen ja..
dan eet ik hem zelf wel opquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dank je, maar tegen de tijd dat ie hier is, is het een hoopje schimmel, dus eet hem zelf maar op.
Vanaf vandaag tot aan de 18e doe ik het ook rustig aan. Dan breng ik de vriendin naar Singapore en ga ik 'voor zaken' terug naar Batam. Enkele dagen later ga ik dan weer naar Singapore om boodschappen te doen en de vriendin op te halen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de laatste tijd valt het wel mee
dat rekent makkelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 euro is ongeveer 2 sing.
instinctquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe wist je dat dan vraag ik me nu af?
Neuh, nog maar enkele tientallen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zoveel zijn het eigenlijk niet
wat let onsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay. laten we het eens proberen ja..
wel een probleem dat het alleen maar uitstel isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zei ik dus net.. Probleem opgelost. Het gaat zo toch regenen...
dus ik ga hier alleen zittenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vanaf vandaag tot aan de 18e doe ik het ook rustig aan. Dan breng ik de vriendin naar Singapore en ga ik 'voor zaken' terug naar Batam. Enkele dagen later ga ik dan weer naar Singapore om boodschappen te doen en de vriendin op te halen.
Klopt, maar als het uitgesteld wordt tot na vandaag, gaat ze maandag alleen. Dus dat is in mijn voordeelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel een probleem dat het alleen maar uitstel is
eigenlijk mijn 7de zintuigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet eens een zesde zintuig.. teleurstellend.
Denk jij dat ze in Batam en Singapore geen internet hebben?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ik ga hier alleen zitten
bedoel ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh, nog maar enkele tientallen.
Ik heb een 5e dimensiequote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk mijn 7de zintuig
daar heb je over nagedachtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, maar als het uitgesteld wordt tot na vandaag, gaat ze maandag alleen. Dus dat is in mijn voordeel
weet ik veelquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Denk jij dat ze in Batam en Singapore geen internet hebben?
dacht ik ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh,.. eens kijken.. niemand?
3de dimensie ken ik nog welquote:
en waarom niet ik doe dat toch ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh wacht, als ik tot 2 uur in de nacht aan het bier zit, dan zal ik wel niet om 6 uur wakker zijn. Goed punt inderdaad.
dadelijk nog ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:10 schreef indahnesia.com het volgende:
en als ie vol is ga ik boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 04:13 schreef indahnesia.com het volgende:
http://adult.tokomaya.com/
SFW voor GF, NSFW voor zeikerds. een Indonesische webwinkel met dergelijke spulletjes. nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |