Al het haar wat daar onder dat broekje groeit trek je er ook meteen mee uit. Hoeft ze dat ook niet meer scheren.quote:
Wat een kut programmaquote:
Zo kan je toch niet snel neuken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt nog best vaak gebruikt te worden, duct tape
Handig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al het haar wat daar onder dat broekje groeit trek je er ook meteen mee uit. Hoeft ze dat ook niet meer scheren.
t hoeft ook niet altijd snel, geduld en het vermogen om je in te houden worden onderschatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo kan je toch niet snel neuken?
Tegen die tijd dat je het eraf hebt, heb je al geen zin meer. Johnson daar beneden heeft het dan in ieder geval al lang geleden opgegeven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo kan je toch niet snel neuken?
Moet ik nog langer wachten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t hoeft ook niet altijd snel, geduld en het vermogen om je in te houden worden onderschat
Wat een zwakke Johnson heb jij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tegen die tijd dat je het eraf hebt, heb je al geen zin meer. Johnson daar beneden heeft het dan in ieder geval al lang geleden opgegeven.
Heb nog wel meer te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t hoeft ook niet altijd snel, geduld en het vermogen om je in te houden worden onderschat
Zeg jij nou maar niks.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een zwakke Johnson heb jij.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
whehe, weet niet of je deze wel wil zien btw...................SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Wat een lievvie.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Keimooie meid.![]()
Susan Coffey
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
whehe, weet niet of je deze wel wil zien btwBwhehe, zorgen dat hij op het puntje staat om klaar te komen en dan weggaan en hem laten liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ja, en wanneer moet ik dan FOK!ken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hele avond bezig zijn met sex is heerlijk
ABBAAAAAAA.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:05 schreef Fascination het volgende:
Ik ga The Definitive Collection van ABBA downloaden, Bp. Volgens mij is dat wel een goed verzamelalbum.
Blue balls.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bwhehe, zorgen dat hij op het puntje staat om klaar te komen en dan weggaan en hem laten liggen.![]()
Als jij op je rug ligt met je laptop op je buik.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en wanneer moet ik dan FOK!ken?
Het is maar goed dat jij niet op mannen valt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bwhehe, zorgen dat hij op het puntje staat om klaar te komen en dan weggaan en hem laten liggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |