Nee, denk het nietquote:
WATquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk!Wanneer begin je? Zeiden ze nog wat over je?
[..]
Je klinkt echt als zo'n trutje.
ws de 25equote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk!Wanneer begin je? Zeiden ze nog wat over je?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-77BOLZJUCVTJ.amr!
Kleinbeetjewaarja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je klinkt echt als zo'n trutje.
Is Ado 65?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, denk het niet
Als het aan Ado ligt wel btw
En ik weet niet wat ik ervan vind als ze dat thsui zouden doen ofzoLijkt me een beetje raar.
Maar voorlopig zijn ze echt nog te jong gelukkig
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is Ado 65?Mijn vader was meer van: "JOAH VEFTIEN IS WEL EEN LEFTED WAAROP HET KEN, ZO OUD WAS IK OOK HE." Ja, dank je pa.
Ja, wat ik zeg.quote:
Had niet anders verwacht van je.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ws de 25e
En niet echt, ik had een goede indruk gemaakt
Nee, maar ik vind het dus ook een raar idee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is Ado 65?Mijn vader was meer van: "JOAH VEFTIEN IS WEL EEN LEFTED WAAROP HET KEN, ZO OUD WAS IK OOK HE." Ja, dank je pa.
Ado is zelf een sexmonster.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het dus ook een raar idee.
Mn ex zei dingen als: Hoe dichter bij de nul... enzo en: Tis ervoor geknipt, dan moet t ook genaaid worden enzo.
Ik heb dan liever wat Ado zegt![]()
Wacht er maar even mee
Ik welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:14 schreef Fascination het volgende:
Had niet anders verwacht van je. [ afbeelding ]
Meneer Woning of zo.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?!?! WAAA
Dat heeft bijna iedereen volgens mij wel. Als ik vrolijk wil klinken bijvoorbeeld moet ik voor mijn gevoel heel overdreven doen.quote:Op
vrijdag 12 februari 2010 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel
Ik begrijp nooit zo goed dat ik goed overkom bij dat soort dingen, voel me zo stom altijd. En zij praatte teveel![]()
Mijn vader heeft me 1 keer gehoord.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het dus ook een raar idee.
Mn ex zei dingen als: Hoe dichter bij de nul... enzo en: Tis ervoor geknipt, dan moet t ook genaaid worden enzo.
Ik heb dan liever wat Ado zegt![]()
Wacht er maar even mee
quote:
Ik weet nooit goed wat ik moet zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heeft bijna iedereen volgens mij wel. Als ik vrolijk wil klinken bijvoorbeeld moet ik voor mijn gevoel heel overdreven doen.
Hij bedoelt gewoon dat t hem niet boeit (mja, zn eerste keer was 13quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader heeft me 1 keer gehoord.
"Ik hoorde jullie toen ik mijn bril was vergeten mee te nemen naar de bibliotheek en hem toen van mijn kamertje kwam pakken. Maar ja. Was het leuk?"![]()
Je ex is een boeman. Srsly. Zulke dingen zeg je niet tenzij je zelf nog in de puberteit zit.
13 vind ik te jong. 14 ook. 15 kan het.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat t hem niet boeit (mja, zn eerste keer was 13)
En werd je rood?
Whehe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niks
[..]
Ik weet nooit goed wat ik moet zeggen.
Maar maak eigenlijk bijna altijd wel een goede eerste indruk.
Vooral op mannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |