Nog nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je daar actief mee bezig dan?
Jij bent al wel volwassen voor de wet toch? Dan kom maar bij op de foto staanquote:
Goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:47 schreef Crack_ het volgende:
Whihi, hazelnoottaart
Oh, Bt! Hoe ging het?
Ik wil best geducktaped worden hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij bent al wel volwassen voor de wet toch? Dan kom maar bij op de foto staan
Fas ook hoor. Mag die er ook bij dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Oh en ik niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Cool!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goedhet was eigenlijk wel chill om te doen en de vrouw des huizes was tevreden.
Nu heb ik 1 dollah totaal. G.quote:
En het ducktape verwijder proces dan? Dan ben je daarna zo rood als een biet.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil best geducktaped worden hoor!
Of ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Fas ook hoor. Mag die er ook bij dan?
quote:
Jij snapt het echt niet he?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En het ducktape verwijder proces dan? Dan ben je daarna zo rood als een biet.
Ja dat is een beetje naar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En het ducktape verwijder proces dan? Dan ben je daarna zo rood als een biet.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik weet zo langzamerhand niet meer wie wel en niet de gerechtigde leeftijd meer heeft
JA, dan mag Fas er ook bij!![]()
Ik denk dat ik me dan maar beperk tot het maken van een paar leuke foto's en wel bij een vriend een biertje ga drinken en jullie alleen op het vloerkleed achterlaat
Drie is teveel voor je ja?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik weet zo langzamerhand niet meer wie wel en niet de gerechtigde leeftijd meer heeft
JA, dan mag Fas er ook bij!![]()
Ik denk dat ik me dan maar beperk tot het maken van een paar leuke foto's en wel bij een vriend een biertje ga drinken en jullie alleen op het vloerkleed achterlaat
Dat meisje van net was leukquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA XFACTOR.
Binnenwaartse erectie.
Drie is voor mij niet teveel, maar vermoed dat jullie het leuker zullen vinden met elkaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Drie is teveel voor je ja?
Maar dat was toch verder niet de bedoeling? Het ging toch om die foto's, of ben ik dan te naief?
Ik schakel net in.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat meisje van net was leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |