de enige juiste opvatting, aangezien ik degene ben die het emogejank in de openingspost had toegevoegd.quote:
zal het onthouden, als ik een emogejank topic aanmaak zal ik erbij zetten (dus geen leatherfaggots)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
de enige juiste opvatting, aangezien ik degene ben die het emogejank in de openingspost had toegevoegd.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Metallica staat volgens mij op nr 2 bij mn last.fm dus xD
Want (het latere werk van) metallica maakt veel goed zegquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
zal het onthouden, als ik een emogejank topic aanmaak zal ik erbij zetten (dus geen leatherfaggots)![]()
Neh laten we het maar gezellig houden. Metallica staat volgens mij op nr 2 bij mn last.fm dus xD
ben er niet zo eentje, Kill em allquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Want (het latere werk van) metallica maakt veel goed zeg
truequote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:27 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja wat maakt dat nou weer uit?Probeer je het daarmee goed te praten ofzo?
Dat je naar bepaalde muziek luisterd moet je natuurlijk zelf weten (het is ook echt niet dat ik mensen veroordeel op hun smaak ofzo), je kan van mij alleen een opmerking verwachten dat ik 't compleet bagger vind misschienUiteraard ben je ook vrij om dat andersom te doen he.
Om maar even een mooie intarwebzquote te gebruiken:
Opinions are like assholes, everybody has one!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
true![]()
nee niet 'goed' te praten want ik deed niks verkeerdWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your musical compatibility with DriverJJ is Very Low
Music you have in common includes Nine Inch Nails.
En NiN luister ik praktisch nooit.
NiNquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Whehe
Concert laatst in de HMH was wel vetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Whehe
Dat en die fucking domme emo's die denken dat ze gaaf zijn bij een metalconcert in een shirt van een band waar ze nog nooit van gehoord hebben/die achteraan staan bij bijvoorbeeld een Houten Death Fest (om maar even een kleinschalig, goedkoop festivalletje te noemen die toch aardig brute namen noemen) en dan gaan staan whinen als er een pit is.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Het gaat er in dit topic meer om dat 'emo' door buitenstaanders als metal wordt bestempeld (onder het mom van "het zijn toch harde gitaren!!!11!!!"), terwijl het er echt geen donder mee te maken heeft.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat en die fucking domme emo's die denken dat ze gaaf zijn bij een metalconcert in een shirt van een band waar ze nog nooit van gehoord hebben/die achteraan staan bij bijvoorbeeld een Houten Death Fest (om maar even een kleinschalig, goedkoop festivalletje te noemen die toch aardig brute namen noemen) en dan gaan staan whinen als er een pit is.
Ow en dat eerste is een persoonlijke ervaring. Ik was in Enschede bij Behemoth in november, stond er daar een emo/scene joch met een Last Days of Humanity shirt aan. Vriend van me zei: zou hij LDOH überhaupt kennen?
ik: nou, dan zoek ik dat toch ff uit..
ik naar die gozer toe, begon van: toch tof om te zien dat er nog steeds jonge lui (gozer was 17, op zijn hoogst) die LDOH kennen.
hij: LDOH?
Ik: Last Days of Humanity, van je shirt...
Hij: ow. ik vond het gewoon een gaaf shirt
[ afbeelding ]
Gelukkig leven we in een tijd waarin mensen hun imago kopen en net zo makkelijk weer verkopen op het internet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
![]()
Als je een bandshirt koopt, doe je dat toch van een band die je kent?(dat is volgens mij wel het idee dacht ik zo
)
Nee hoor, ik kende ze vroeger ook wel die met shirts liepen van bands die ze niet kenden... Ieder z'n ding denk ik dan maarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
![]()
Als je een bandshirt koopt, doe je dat toch van een band die je kent?(dat is volgens mij wel het idee dacht ik zo
)
Ik snap dat echt nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kende ze vroeger ook wel die met shirts liepen van bands die ze niet kenden... Ieder z'n ding denk ik dan maar
Mja helaas welquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in een tijd waarin mensen hun imago kopen en net zo makkelijk weer verkopen op het internet.
Nee joh, op iedere metalmarket waren veel shirts en cd's te krijgenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet
[..]
Mja helaas wel
Vroeger moest je nog een hoop moeite doen en een bepaald shirt ofzo te krijgen, tegenwoordig kun je 't via allerhande webshops zo overal kopen.
Voorbeeld: Vroeger jaaarenlang gezocht naar een Godflesh shirt, nu vind je ze op iedere hoek van het internet
Je kwam met een afkorting aan? Dat hoef je bij mij ook niet te doen, die weet ik nooit. Althans, ik ga ze niet onthouden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ik naar die gozer toe, begon van: toch tof om te zien dat er nog steeds jonge lui (gozer was 17, op zijn hoogst) die LDOH kennen.
Mn vriendin heeft ooit per ongeluk een shirt van Enter Shikari gekocht, omdat ze het shirt leuk vond.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
![]()
)
Ja we hebben hier in Breda ook een winkel zitten waar je bandshirt en dergelijke kan kopen, maar verder dan Metallica, Marilyn Manson en Cradle Of Filth kom je niet hierquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, op iedere metalmarket waren veel shirts en cd's te krijgenen anders wel op festivals. In Amsterdam zat ook een winkel die allerlei shirts verkocht en op het waterlooplein kon ik ook altijd slagen
Ik heb tenminste nooit hoeven zoeken naar shirts
Maar ik kan me voorstellen dat het nu nog gemakkelijker is
Nouja, als je van een band een shirt aan hebt mag je wel verwachten dat je het kent op zichquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je kwam met een afkorting aan? Dat hoef je bij mij ook niet te doen, die weet ik nooit. Althans, ik ga ze niet onthouden.
Ik heb geen flauw idee wie of wat Fall out boy isquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:54 schreef FalleNk810i het volgende:
tja je hebt emo's en emo's, dat soort irritante figuren en kleine kut meisjes die denken dat ze emo zijn als ze Fall Out Boy luisteren zijn irritant, was laatst bij een concert, al die klote kinderen het publiek opklimmen-_-
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:50 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja we hebben hier in Breda ook een winkel zitten waar je bandshirt en dergelijke kan kopen, maar verder dan Metallica, Marilyn Manson en Cradle Of Filth kom je niet hier
Paar jaar geleden had ik een longsleeve van Nortt besteld op de ouderwetse manier! Wel via email kunnen bestellen maar ik moest gewoon geld in een enveloppe sturen naar een of ander gehucht in Finland.
2 goede dingen in 1 klap om t zo maar ff te noemen:P goede muziek en dus waarschijnlijk een mooi shirtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mn vriendin heeft ooit per ongeluk een shirt van Enter Shikari gekocht, omdat ze het shirt leuk vond.Ze wist niet eens dat het een band was.
Inderdaad , als erquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nouja, als je van een band een shirt aan hebt mag je wel verwachten dat je het kent op zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |