Hoezo niet? Toen ik in London was heb ik ook games gekocht die op mijn PS3 werken (mijn PS3 is gekocht in NL)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:25 schreef Felmor het volgende:
Denk dat de UK versie niet op NLse PS3s draait?
Enige interesse in een ruil met ps3 games? of misschien iets anders?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:12 schreef DoDie het volgende:
Te koop:
Bioshock 2 Rapture Edition (Met artbook)
[ afbeelding ]
LET OP
DIT IS DE UK VERSIE
¤40 inc verzenden
En de volgende spellen zijn ook te koop:
Bioshock : ¤15
Condemned 2: ¤15
Resistance 1: ¤10
Sega Superstar Tennis: ¤15
Als er een region lock op zou zitten zou het alsnog niet uitmaken, je hebt 3 regio's waarvan eentje genaamd europa!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:25 schreef Felmor het volgende:
Denk dat de UK versie niet op NLse PS3s draait?
DLC kopen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:33 schreef VampiricDemon het volgende:
Dat de disks regiovrij zijn klopt helemaal, maar bedenk wel dat eventuele DLC misschien niet zal werken met disks uit andere regio's/landen tenzij gedownload uit de store van hetzelfde land/regio.
Waarschijnlijk niet, maar wat heb je te ruil? En de game speelt natuurlijk gewoon op een nederlandse ps3quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Enige interesse in een ruil met ps3 games? of misschien iets anders?
-modern warfare 2quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:38 schreef DoDie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar wat heb je te ruil? En de game speelt natuurlijk gewoon op een nederlandse ps3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |