Jij bent dat op die afbeelding ofzo?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:18 schreef Onnoman het volgende:
hou je kutbek ts.. en ga je moeder per mail je trotse banners laten zien..
quote:
Lindgren & HaJee, komt er maar in!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:48 schreef c0nd0r het volgende:
TVP voor de parels die hieruit gaan komen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef Anarith het volgende:
wat betekend het als iemand je quote zonder er iets bij te zetten?
quote:
Dat je niet kan spellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:31 schreef Anarith het volgende:
wat betekend het als iemand je quote zonder er iets bij te zetten?
quote:
het is zijn baasquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij bent dat op die afbeelding ofzo?
Je reageert zo geprikkeld.
Saven als PNG plaatje met transparant background. Dus uit pentoolen of magic wanden, kopieren op nieuwe laag. en dan de background layer verwijderen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:18 schreef ToT het volgende:
Okee, ik heb al behoorlijk veel photoshopjes gemaakt in diverse topics, maar ik ga nu toch maar ff een sneue beginnersvraag stellen: hoe kun je zo'n isolated on white plaatje (als in de OP) meteen in een foto te plempen zodat het witte meteen doorzichtig wordt? (Dus zonder gaten in layermasks te moeten knippen.)
Hmmm nu ik er over nadenk, zou de magic lasso tool niet al voldoende zijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:20 schreef Swagger het volgende:
[..]
Saven als PNG plaatje met transparant background. Dus uit pentoolen of magic wanden, kopieren op nieuwe laag. en dan de background layer verwijderen.
soms welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm nu ik er over nadenk, zou de magic lasso tool niet al voldoende zijn?
voor wat? te cutten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm nu ik er over nadenk, zou de magic lasso tool niet al voldoende zijn?
Gewoon dat plaatje in de OP in een ander plaatje plempen, da's alles wat ik wil, op een zo makkelijk mogelijke manier!quote:
Oh dat hoofd? Wat dacht je van dat plaatje saven, dan openen en dan gewoon slepen van het ene venster in het andere venster... of wil je weten hoe je dat maakt zo een transparante achtergrond met alleen dat hoofd?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon dat plaatje in de OP in een ander plaatje plempen, da's alles wat ik wil, op een zo makkelijk mogelijke manier!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:26 schreef Swagger het volgende:
[..]
Oh dat hoofd? Wat dacht je van dat plaatje saven, dan openen en dan gewoon slepen van het ene venster in het andere venster... of wil je weten hoe je dat maakt zo een transparante achtergrond met alleen dat hoofd?
Maar dit plaatje is al vrijstaand...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil die kop in een ander plaatje plempen, zodat het witte doorzichtig wordt, zodat je dus alleen het hoofd in dat plaatje ziet.Tot nu toe werkte ik altijd met layermasks en dan lekker handmatig knippen, maar da's me te veel werk. Het moet toch simpeler kunnen? Of is de magic lasso tool de makkelijkste oplossing daarvoor?
Joh!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:31 schreef Swagger het volgende:
[..]
Maar dit plaatje is al vrijstaand...
Dat dus!quote:Maar als je zoiets bij andere plaatje wil doen, is gewoon de lasso of de magic wand tool of the magnetic wand tool al genoeg. en dan select --> inverse zodat je alleen dat hoofd heb geselcteerd in een nieuwe laag gooien. het hoeft er niet prachtig uit te zien
Doe ik!quote:Edit: Zou je trouwens misschien ff de [paint] tag voor deze topic titel kunnen gooien?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:16 schreef Swagger het volgende:
[..]
HahaHij gaat ff los nu
![]()
Thank you
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:49 schreef HaJee het volgende:
Zo, klaar met werken. Kan ook eindelijk meedoen![]()
[ afbeelding ]
Je kan leuk Photoshoppen hahaha!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:45 schreef Gridlok het volgende:
Direct terug naar jostiband.
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |