quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:07 schreef roepdeman het volgende:
Nog een dagje en CroCop zal iemands hoofd vol raken met zn linkerbeen!!
Zolang dat maar gebeurt dan is mijn dag goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:47 schreef incognitoomuch het volgende:
En Bisping zal een KO ontvangen.
All for the fans!
Wanderlei Silva die gesubmit wordt? No way!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben voor Bisping, weten jullie het vast. Ik vind die arrogantie prachtig
Dat hij Silva KO beukt zie ik niet gebeuren maar een sub wel.
Paxquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Paxlie het volgende:
Doe ik niet aan, ik zei ook misschien een sub hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wanderlei Silva die gesubmit wordt? No way!![]()
Wanderlei's BJJ sub defense is erg goed (hij traint met name op submission defense)...
Dat je voor Bisping bent is nog tot daar aan toe maar tegen Wanderlei...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben voor Bisping, weten jullie het vast. Ik vind die arrogantie prachtig
me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jardine vs BaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Stevenson vs George moeilijke achternaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanderlei Silva vs BispingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Velasquez vs NogueiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik snel slapen!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Wat een avondje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
valt t al te downen ergens?☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
UFC.110.Nogueira.vs.Velasquez.DSR.XviD-XWT☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
CroCop vs HippoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jardine vs BaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Stevenson vs George moeilijke achternaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanderlei Silva vs BispingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Velasquez vs NogueiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door -_Tommy_- op 21-02-2010 13:56:03 (even foutje met quoten enzo :D) ]![]()
UFC 110
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lytle vs. FosterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soszynski vs. BonnarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Holy shit wat een tof event
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Wat een spanningIk heb echt sinds tijden weer genoten
. Mijn instellingen van grabit stonden verkeerd, dus heb de halve dag lopen kloten om UFC binnen te halen. Uiteindelijk gelukt en de krenten uit de pap gevist. Jardine vs Bader heb ik versneld gekeken, omdat ik het een erg saai gevecht vond. De volgende heb ik wel helemaal gekeken.
Wand vs BispingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CroCop vs PeroshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vs CainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Daddy vs George GirosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GSP op 21-02-2010 19:08:34 ]I am not impressed by your performance![]()
En dan is het nu aftellen geblazen naar UFC 111
GSP vs Hardy
Mir vs Carwin
Fitch vs Thiago Alves
[ Bericht 34% gewijzigd door GSP op 21-02-2010 21:21:57 ]I am not impressed by your performance![]()
eerst nog WEC
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Yeah eindelijk ook weer DREAMEn UFC Fight Night eind maart met Takanori Gomi ook niet te vergeten, looking forward to that.
"Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: