Ik werd de hele nacht wakker van haar klok, maar ook telkens was ik over de Pim-moord aan het dromen. En s'ochtends had zij hetzelfde gehad.
Hebben er nog meer mensen over de ellende gedroomd?
Vraag ik me af.
Oh ja, rotopmerkingen even voor je houden, of plaatsen in Onzin.
quote:nee maar ik slaap er wel redelijk slecht door.
Op woensdag 08 mei 2002 12:13 schreef Eriksie het volgende:
Weet je, na uren en uren het Pim-nieuws gevolgt te hebben ging ik slapen bij een vriendin.Ik werd de hele nacht wakker van haar klok, maar ook telkens was ik over de Pim-moord aan het dromen. En s'ochtends had zij hetzelfde gehad.
Vraag ik me af.Oh ja, rotopmerkingen even voor je houden, of plaatsen in Onzin.
Ik moet wel zeggen dat ik er nu vaak aan denk, en veel discussies heb over wat nu.
quote:Dit heb ik dus ook.. ik slaap de hele nacht slecht,droom gek, word telkens wakker en dan hoor ik nieuwsberichten over de moord. Ik ben vandaag ook met een heel zwaar hoofd wakker geworden en heb beetje koppijn achtig gevoel.
Weet je, na uren en uren het Pim-nieuws gevolgt te hebben ging ik slapen bij een vriendin.Ik werd de hele nacht wakker van haar klok, maar ook telkens was ik over de Pim-moord aan het dromen. En s'ochtends had zij hetzelfde gehad.
Hoewel ik het idee heb dat het nu begint door te dringen, 'k ben bang voor aanstaande nacht.
quote:Had ik vandaag en gister ook al, alsof het zo'n kater is waar je de hele dag last van hebt.
Op woensdag 08 mei 2002 12:28 schreef Qarinx het volgende:[..]
Dit heb ik dus ook.. ik slaap de hele nacht slecht,droom gek, word telkens wakker en dan hoor ik nieuwsberichten over de moord. Ik ben vandaag ook met een heel zwaar hoofd wakker geworden en heb beetje koppijn achtig gevoel.
quote:Jah idd. Komt volgens mij gewoon omdat je hoofd in zo'n korte tijd vol zit van zoveel aangrijpende informatie. Het lijkt allemaal ook een droom die 'snachts gewoon verder gaat.
Op woensdag 08 mei 2002 12:36 schreef Kimmie het volgende:[..]
Had ik vandaag en gister ook al, alsof het zo'n kater is waar je de hele dag last van hebt.
quote:ik heb sinds maandag 19:30 aan niks anders meer gedacht..
quote:Zoiets ja. Had ik trouwens na 11 september ook nogal. Nogal veel meer trouwens.
Op woensdag 08 mei 2002 12:38 schreef Qarinx het volgende:[..]
Jah idd. Komt volgens mij gewoon omdat je hoofd in zo'n korte tijd vol zit van zoveel aangrijpende informatie. Het lijkt allemaal ook een droom die 'snachts gewoon verder gaat.
quote:sorry hoor, ik bedoel dit niet als onzin of als rot-opmerking, maar hoe kun je daar nou van wakker liggen?
er gaan elke dag zoveel mensen dood, en ik vond die pim toch al een naar figuur (hiermee bedoel ik niet dat hij het heeft verdient, het is heel erg wat is gebeurd) maar om nou te zeggen dan ik verdriet van hem, nou ... NEE.
quote:Nou dat zal dan wel de reden zijn waarom jij er geen last van hebt en wij wel..
Op woensdag 08 mei 2002 12:45 schreef Sinterklaashaas het volgende:
er gaan elke dag zoveel mensen dood, en ik vond die pim toch al een naar figuur (hiermee bedoel ik niet dat hij het heeft verdient, het is heel erg wat is gebeurd) maar om nou te zeggen dan ik verdriet van hem, nou ... NEE.
quote:Ik denk dus dat als ik uren lang naar verhalen over de dood van mevrouw X zou kijken, dat ik er dan ook van zou dromen.
Op woensdag 08 mei 2002 12:45 schreef Sinterklaashaas het volgende:[..]
sorry hoor, ik bedoel dit niet als onzin of als rot-opmerking, maar hoe kun je daar nou van wakker liggen?
quote:misschien voor jou niet, maar dat wil niet zeggen dat het niet voor andere zo is.
Op woensdag 08 mei 2002 12:55 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Als je erover droomt, vind ik dat je echt te veel mee bezig bent. Zo belangrijk isset niet. Of was het een familielid van je
quote:Doh, dat snap ik ook wel. Maar als je gaat dromen over Pim omdat hij vermoordt is, terwijl hij geen familielid van je is. Dan bén je er toch gewoon te veel mee bezig
Op woensdag 08 mei 2002 12:56 schreef daburnd88 het volgende:[..]
misschien voor jou niet, maar dat wil niet zeggen dat het niet voor andere zo is.
quote:ligt eraan wat jij in hem zeg. voor mij was hij een materialisering van mijn ideeen. en voor sommige andere mensen ook. en dan kan het hard aankomen.
Op woensdag 08 mei 2002 12:58 schreef Locutus-of-Borg het volgende:[..]
Doh, dat snap ik ook wel. Maar als je gaat dromen over Pim omdat hij vermoordt is, terwijl hij geen familielid van je is. Dan bén je er toch gewoon te veel mee bezig
Bedoel, zo belangrijk is hij toch gewoon niet voor elk individu die hem persoonlijk niet gekend heeft
Zo verweg, zo onbekend, tegelijkertijd toch zo dichtbij, en zo gewend....
quote:Voor mij is het gewoon erg dat er iemand vermoord wordt, wie het ook is.
Op woensdag 08 mei 2002 13:08 schreef SolidArt het volgende:
Het is inderdaad vreemd, dat zo'n persoon, zoveel invloed heeft op je leven...Zo verweg, zo onbekend, tegelijkertijd toch zo dichtbij, en zo gewend....
Zoals mijn buurman zei: "Dit is een aanslag (wederom) op de democratie"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |