abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:13:14 #1
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4109756
Weet je, na uren en uren het Pim-nieuws gevolgt te hebben ging ik slapen bij een vriendin.

Ik werd de hele nacht wakker van haar klok, maar ook telkens was ik over de Pim-moord aan het dromen. En s'ochtends had zij hetzelfde gehad.

Hebben er nog meer mensen over de ellende gedroomd?
Vraag ik me af.

Oh ja, rotopmerkingen even voor je houden, of plaatsen in Onzin.

Of het handig is, is een tweede...
pi_4109821
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:13 schreef Eriksie het volgende:
Weet je, na uren en uren het Pim-nieuws gevolgt te hebben ging ik slapen bij een vriendin.

Ik werd de hele nacht wakker van haar klok, maar ook telkens was ik over de Pim-moord aan het dromen. En s'ochtends had zij hetzelfde gehad.

Vraag ik me af.

nee maar ik slaap er wel redelijk slecht door.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_4109837
ik heb die nacht ook slacht geslapen, deze nacht ook wel, maar minder.
pi_4109838
Hoe vervelend het ook allemaal is, ik heb er geen minuut minder door geslapen. Mijn dromen gingen ook nergens over (as usual).
Your mother sucks c*ck in hell!
pi_4109871
Ik was maandag stoned, en dan droom ik nooit.

Ik moet wel zeggen dat ik er nu vaak aan denk, en veel discussies heb over wat nu.

Some men see things as they are and ask why. Others dream things that never were and ask why not.
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:28:01 #6
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_4109941
quote:

Vraag ik me af.

Dit heb ik dus ook.. ik slaap de hele nacht slecht,droom gek, word telkens wakker en dan hoor ik nieuwsberichten over de moord. Ik ben vandaag ook met een heel zwaar hoofd wakker geworden en heb beetje koppijn achtig gevoel.
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:32:45 #7
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_4110014
Nee, maar 'k moet ook eerlijk zeggen dat gebeurtenissen mijn slaap niet beinvloeden.

Hoewel ik het idee heb dat het nu begint door te dringen, 'k ben bang voor aanstaande nacht.

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:33:21 #8
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_4110022
Ik onthoud mijn dromen nooit, zo ook deze keer niet. En slaapproblemen heb ik altijd al gehad,dus als ik er minder door heb geslapen is het me niet opgevallen.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:36:12 #9
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_4110071
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:28 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Dit heb ik dus ook.. ik slaap de hele nacht slecht,droom gek, word telkens wakker en dan hoor ik nieuwsberichten over de moord. Ik ben vandaag ook met een heel zwaar hoofd wakker geworden en heb beetje koppijn achtig gevoel.

Had ik vandaag en gister ook al, alsof het zo'n kater is waar je de hele dag last van hebt.
fake a dream
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:38:55 #10
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_4110119
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:36 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Had ik vandaag en gister ook al, alsof het zo'n kater is waar je de hele dag last van hebt.

Jah idd. Komt volgens mij gewoon omdat je hoofd in zo'n korte tijd vol zit van zoveel aangrijpende informatie. Het lijkt allemaal ook een droom die 'snachts gewoon verder gaat.
pi_4110155
quote:

Vraag ik me af.

ik heb sinds maandag 19:30 aan niks anders meer gedacht..
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:40:50 #12
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4110157
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:38 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Jah idd. Komt volgens mij gewoon omdat je hoofd in zo'n korte tijd vol zit van zoveel aangrijpende informatie. Het lijkt allemaal ook een droom die 'snachts gewoon verder gaat.

Zoiets ja. Had ik trouwens na 11 september ook nogal. Nogal veel meer trouwens.
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:43:43 #13
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_4110210
Ik snap ook niet dat mensen gaan zitten zeuren over dat het vrolijker moet of domme soaps gaan zitten kijken of naar een voetbal wedstrijd gaan of suf in onzin gaan zitten posten. Maar goed ieder verwerkt het vast wel op zijn/haar manier.
fake a dream
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:45:10 #14
22392 Sinterklaashaas
Tupac Amaru Shakur R I P 71 96
pi_4110228
quote:

Vraag ik me af.

sorry hoor, ik bedoel dit niet als onzin of als rot-opmerking, maar hoe kun je daar nou van wakker liggen?

er gaan elke dag zoveel mensen dood, en ik vond die pim toch al een naar figuur (hiermee bedoel ik niet dat hij het heeft verdient, het is heel erg wat is gebeurd) maar om nou te zeggen dan ik verdriet van hem, nou ... NEE.

Cockteasen: "Een kip voor de haan neerzetten, zodra hij er op wil haal je de kip weg"
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:46:21 #15
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_4110251
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:45 schreef Sinterklaashaas het volgende:

er gaan elke dag zoveel mensen dood, en ik vond die pim toch al een naar figuur (hiermee bedoel ik niet dat hij het heeft verdient, het is heel erg wat is gebeurd) maar om nou te zeggen dan ik verdriet van hem, nou ... NEE.

Nou dat zal dan wel de reden zijn waarom jij er geen last van hebt en wij wel..
  woensdag 8 mei 2002 @ 12:46:36 #16
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4110260
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:45 schreef Sinterklaashaas het volgende:

[..]

sorry hoor, ik bedoel dit niet als onzin of als rot-opmerking, maar hoe kun je daar nou van wakker liggen?

Ik denk dus dat als ik uren lang naar verhalen over de dood van mevrouw X zou kijken, dat ik er dan ook van zou dromen.
pi_4110418
Als je erover droomt, vind ik dat je echt te veel mee bezig bent. Zo belangrijk isset niet. Of was het een familielid van je
pi_4110443
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:55 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Als je erover droomt, vind ik dat je echt te veel mee bezig bent. Zo belangrijk isset niet. Of was het een familielid van je
misschien voor jou niet, maar dat wil niet zeggen dat het niet voor andere zo is.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_4110462
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:56 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

misschien voor jou niet, maar dat wil niet zeggen dat het niet voor andere zo is.

Doh, dat snap ik ook wel. Maar als je gaat dromen over Pim omdat hij vermoordt is, terwijl hij geen familielid van je is. Dan bén je er toch gewoon te veel mee bezig Bedoel, zo belangrijk is hij toch gewoon niet voor elk individu die hem persoonlijk niet gekend heeft
pi_4110585
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 12:58 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Doh, dat snap ik ook wel. Maar als je gaat dromen over Pim omdat hij vermoordt is, terwijl hij geen familielid van je is. Dan bén je er toch gewoon te veel mee bezig Bedoel, zo belangrijk is hij toch gewoon niet voor elk individu die hem persoonlijk niet gekend heeft

ligt eraan wat jij in hem zeg. voor mij was hij een materialisering van mijn ideeen. en voor sommige andere mensen ook. en dan kan het hard aankomen.
pi_4110625
Het is inderdaad vreemd, dat zo'n persoon, zoveel invloed heeft op je leven...

Zo verweg, zo onbekend, tegelijkertijd toch zo dichtbij, en zo gewend....

woensdag 8 mei 2002 @ 13:12:29 #22
25348 Eriksie
Fatale uitzondering...
pi_4110705
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 13:08 schreef SolidArt het volgende:
Het is inderdaad vreemd, dat zo'n persoon, zoveel invloed heeft op je leven...

Zo verweg, zo onbekend, tegelijkertijd toch zo dichtbij, en zo gewend....

Voor mij is het gewoon erg dat er iemand vermoord wordt, wie het ook is.
  woensdag 8 mei 2002 @ 13:17:06 #23
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_4110780
Pim strookte absoluut niet met mijn opvattingen, hoewel ik soms ook best rechts uit de hoek kan komen (en dat voor een indonees ). Hij was in ieder geval zeker wel een (goede) frisse wind. Een uitdaging die je niet uit de weg moet gaan. Dat is ons nu ontnomen en de manier waarop !!!
Het heeft mij dus ook best aangegrepen, maar niet zo erg dat ik er van ging dromen hehe

Zoals mijn buurman zei: "Dit is een aanslag (wederom) op de democratie"

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  woensdag 8 mei 2002 @ 13:24:02 #24
26488 Multigirl
God is a DJ
pi_4110895
Ik lig er wakker van...
Dan droom ik over Pim en wordt ik huilend wakker. Ik ga dan maar weer tv kijken. Vervolgens val ik in slaap en gebeurt dit een half uur later weer. Dit was de tweede nacht al.
Ik moet dan steeds denken aan het nummer van Puff Daddy met I'll be missing you...
Het is net of ik een vriend heb verloren... Zo voelt het bij mij ook zo. Het doet echt letterlijk pijn in m'n hart...
Suck you all!
  woensdag 8 mei 2002 @ 13:33:01 #25
12807 aego
... ik niet ...
pi_4111068
Iemand bekend met de term 'collective (sub)conciousness' ?
Serious error. All shortcuts have disappeared. Screen. Mind. Both are blank. >>> Chaos reigns within. Reflect, repent, and reboot. Order shall return. >>> Everything is gone. Your life's work has been destroyed. Squeeze trigger (yes/no)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')