abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:51:02 #251
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77938892
IQ van 60? Dan is 'ie nog steeds slimmer dan Bonnie St Claire
pi_77938924
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:51 schreef Klummie het volgende:
IQ van 60? Dan is 'ie nog steeds slimmer dan Bonnie St Claire
Volgens mij Kelly die omgebouwde hoor.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 22:56:45 #253
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77939079
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:

[..]

die had 77, Bonnie 52.
pi_77939109
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nee Kelly had een hoger iq dan Bonnie.
pi_77939374
Heeft niets te maken met IQ. Ik heb een paar marokkaanse vrienden (ja goh...) en zij hebben allemaal last van tunnelvisie. Altijd marokkanen versus de hele wereld. Het maakt niet uit wat marokkanen gedaan hebben of wat ze gaan doen, het wordt altijd afgezwakt, wat de anderen doen, dat kan echt niet volgens hun

Laila is daar een supergoed voorbeeld van.
pi_77946896
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
Heeft niets te maken met IQ. Ik heb een paar marokkaanse vrienden (ja goh...) en zij hebben allemaal last van tunnelvisie. Altijd marokkanen versus de hele wereld. Het maakt niet uit wat marokkanen gedaan hebben of wat ze gaan doen, het wordt altijd afgezwakt, wat de anderen doen, dat kan echt niet volgens hun

Laila is daar een supergoed voorbeeld van.
Heh...tijdje terug werden er hier vlakbij in de supermarkt twee Marokkanen van hooguit een jaartje of 12 door de politie opgepakt nadat ze iets hadden gestolen. Ze probeerden nog weg te rennen, maar kwamen niet ver, en werden dus hardhandig op de achterbank van de politieauto geduwd. Tijdens dat hele gebeuren stond er een oudere Marokkaan vanop afstand te schreeuwen dat de politie ze alleen maar oppakte omdat het Marokkanen waren, volledig voorbijgaand aan het feit dat ze op heterdaad waren betrapt op stelen door het winkelpersoneel. Als je dan zoiets hoort, zakt spontaan je broek af van verbazing, en eigenlijk weet je niet of je dan heel hard moet lachen of huilen om zoveel domheid en hypocrisie. Het ergste is eigenlijk nog dat dat die mensen overtuigd zijn van hun eigen gelijk, en echt schijnen te denken dat de politie alleen maar naar hen op jacht is.....
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 06:56:29 #257
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_77946986
Het is allemaal de schuld van de Nederlandse maatschappij. Waarom geven we niet gewoon geld, dure kleding, scooters, auto's, huizen en vrouwen aan Marokkaanse jongens?
pi_77947001
De nachtmerrie is de familie zelf en deze Laila is de moeder van het kind. Deze mensen moet je keihard aanpakken. Agressief gedrag in het ziekenhuis betekent gewoon naar buiten schoppen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 07:49:15 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77947063
Goedemorgen! Een nieuwe dag, een nieuw Fincident:
quote:
Marokkanen weer agressief in ziekenhuis

door Johan van den Dongen
HARDERWIJK - Voor de zoveelste keer in korte tijd is ziekenhuispersoneel ernstig bedreigd door familieleden van een binnengebrachte Marokkaanse patiënt. Gisternacht waren verpleegkundigen van het Sint Jansdalziekenhuis in Harderwijk aan de beurt.

Net als bij recente wantoestanden in het Sint Radboudziekenhuis Nijmegen en het Lievensbergziekenhuis in Bergen op Zoom liep de situatie in Harderwijk volkomen uit de hand. De politie moest ingrijpen toen een dode man met de ambulance werd binnengebracht op de afdeling Spoedeisende Hulp en de Marokkaanse familie toegang eiste tot zijn lichaam. Aangezien het er volgens de politie alle schijn van had dat de man een niet-natuurlijke dood was gestorven en er onderzoek naar de doodsoorzaak moest worden verricht, nam de politie het lijk in beslag. Bronnen in het ziekenhuis melden dat het om een drugsdode ging.
Geen aangifte

Toen de familie geen toegang tot het lichaam kreeg, bedreigden ze het zorgpersoneel. De medewerkers werden dusdanig geïntimideerd, dat ze geen aangifte durven doen.
Het Sint Jansdalziekenhuis deed evenmin aangifte. "Op dit moment zijn we de feiten aan het uitzoeken", aldus een woordvoerster. Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten 'schering en inslag'. "En elke keer moet het worden stilgehouden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)uis_agressief__.html

Ergens is het ook wel begrijpelijk. Deze "mensen" zijn zulke geweldige gezondheidszorg gewend in eigen land, daar kunnen wij niet tegenop, al doen we nog zo ons best. Komen ze helemaal hier naar toe om onze economie te helpen, krijgen ze geen zorg.

Gelukkig worden het er iedere dag wel meer. Als er eenmaal miljoenen Marokkanen hier wonen, zoals de bedoeling is, dan zal het allemaal wel goed komen met onze gezondheidszorg. Een paradijs waar Nederlanders alleen maar van kunnen dromen!
The End Times are wild
pi_77947101
Wat een klote volk is het toch... Ik snap niet dat hier na aaaaal die 'incidenten' nog niet keihard tegen wordt opgetreden.

En het dan nog vreemd vinden dat zoveel mensen overwegen om op Wilders te stemmen...
  zaterdag 13 februari 2010 @ 08:34:26 #261
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_77947174
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:23 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Ik weet niet welk punt je wilt maken, maar niemand heeft durven beweren dat deze jongen zich schuldig zou voelen. Dat weet ik niet en jij ook niet.
Een voorzichtige inschatting van mijn kant; als deze 'jongen' weer op vrije voeten is zal hij vol trots en stoerheid over zijn daden vertellen aan zijn vrienden die vol bewondering toe zullen luisteren en hij zal kunnen rekenen op een hogere plek op de apenrots..
Zelfs een uitgezeten gevangenisstraf is voor dit soort mensen tegenwoordig iets om trots op te zijn.
pi_77947216
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 08:10 schreef Devz het volgende:
Wat een klote volk is het toch... Ik snap niet dat hier na aaaaal die 'incidenten' nog niet keihard tegen wordt opgetreden.

En het dan nog vreemd vinden dat zoveel mensen overwegen om op Wilders te stemmen...
Tja, Wilders hoeft tegenwoordig amper nog iets te zeggen. Reclame maken voor zijn partij heeft hij blijkbaar uit handen gegeven.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 09:08:23 #263
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_77947362
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 07:49 schreef LXIV het volgende:
Goedemorgen! Een nieuwe dag, een nieuw Fincident:
[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)uis_agressief__.html

Ergens is het ook wel begrijpelijk. Deze "mensen" zijn zulke geweldige gezondheidszorg gewend in eigen land, daar kunnen wij niet tegenop, al doen we nog zo ons best. Komen ze helemaal hier naar toe om onze economie te helpen, krijgen ze geen zorg.

Gelukkig worden het er iedere dag wel meer. Als er eenmaal miljoenen Marokkanen hier wonen, zoals de bedoeling is, dan zal het allemaal wel goed komen met onze gezondheidszorg. Een paradijs waar Nederlanders alleen maar van kunnen dromen!
[Meki]Nazikrant telegraf weer , leugens , verzonnen door Wilders [/Meki]

ontopic:
Dat bedoelde ik met teringvolk Dagonet
Ik ben inmiddels overleden
pi_77947563
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 08:34 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Een voorzichtige inschatting van mijn kant; als deze 'jongen' weer op vrije voeten is zal hij vol trots en stoerheid over zijn daden vertellen aan zijn vrienden die vol bewondering toe zullen luisteren en hij zal kunnen rekenen op een hogere plek op de apenrots..
Zelfs een uitgezeten gevangenisstraf is voor dit soort mensen tegenwoordig iets om trots op te zijn.
Die kans bestaat ja. Heel treurig, maar waar.
Toch overheerst bij mij het gevoel van medelijden. Terwijl de algemene tendens toch anders is als ik praat met andere mensen. MIjn buurman noemde de Marokkanen onlangs 'de nieuwe Joden' .
Niet helemaal fraai natuurlijk, want de Joden hebben nooit iets gedaan om gehaat te worden, maar het geeft wel aan hoe ernstig de situatie is.
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 09:32:03 #265
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77947569
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 08:42 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tja, Wilders hoeft tegenwoordig amper nog iets te zeggen. Reclame maken voor zijn partij heeft hij blijkbaar uit handen gegeven.
Volgende stap: er wordt niet meer over bericht en al helemaal niet meer welke nationaliteit.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_77947708
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 09:31 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Die kans bestaat ja. Heel treurig, maar waar.
Toch overheerst bij mij het gevoel van medelijden. Terwijl de algemene tendens toch anders is als ik praat met andere mensen. MIjn buurman noemde de Marokkanen onlangs 'de nieuwe Joden' .
Niet helemaal fraai natuurlijk, want de Joden hebben nooit iets gedaan om gehaat te worden, maar het geeft wel aan hoe ernstig de situatie is.
Bij mij ook:met het medisch personeel.
En geen aangifte durven doen uit angst. Is dit het Nederland zoals het in de toekomst gaat worden?
pi_77947842
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 09:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bij mij ook:met het medisch personeel.
En geen aangifte durven doen uit angst. Is dit het Nederland zoals het in de toekomst gaat worden?
Precies dat vind ik zo zorgwekkend aan dit verhaal. Het feit dat het gros ( getuige dit topic ) alleen denkt aan de gevolgen voor de slachtoffers en compleet voorbij gaat aan het feit dat een specifieke bevolkingsgroep de sfeer van hel en verdoemmenis over zich afroept.
Ik vind dat persoonlijk echt zorgwekkender.
Slachtoffers vallen elke dag en ik zie jullie dan ook niet zo emotioneel reageren. Waar is die emotie als je je verplaatst in de Marokkaan van nu, die helemaal niets misdaan heeft maar wel lijdzaam moet toezien hoe zijn volk tot een soort nationale kakkerlak wordt uitgeroepen?
Ik word daar echt verdrietig van, want het is de escalatie allang voorbij.

Maar he, misschien zit ik er wel naast. Mijn reacties worden niet voor niets geedit in dit topic. Blijkbaar is mijn visie zo wereldschokkend en off-key dat het beter is als ik niets zeg.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 februari 2010 @ 10:16:14 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77947938
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 10:06 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Precies dat vind ik zo zorgwekkend aan dit verhaal. Het feit dat het gros ( getuige dit topic ) alleen denkt aan de gevolgen voor de slachtoffers en compleet voorbij gaat aan het feit dat een specifieke bevolkingsgroep de sfeer van hel en verdoemmenis over zich afroept.
Ik vind dat persoonlijk echt zorgwekkender.
Slachtoffers vallen elke dag en ik zie jullie dan ook niet zo emotioneel reageren. Waar is die emotie als je je verplaatst in de Marokkaan van nu, die helemaal niets misdaan heeft maar wel lijdzaam moet toezien hoe zijn volk tot een soort nationale kakkerlak wordt uitgeroepen?
Ik word daar echt verdrietig van, want het is de escalatie allang voorbij.

Maar he, misschien zit ik er wel naast. Mijn reacties worden niet voor niets geedit in dit topic. Blijkbaar is mijn visie zo wereldschokkend en off-key dat het beter is als ik niets zeg.
Hij hoeft toch niet lijdzaam toe te zien... Kwestie van de rotte appels er eens uitgaan pikken en laten zien dat mensen van marokkaanse afkomst wel in staat zijn om zich te integreren in een westers land.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 10:17:55 #269
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77947955
Er zijn er vele duizenden die dat dagelijks doen Sjeen maar wat, moeten ze de media op gaan zoeken om te schreeuwen dat zij normaal zijn en doen? Hoe zie je het voor je, hoe wil je laten zien dat je prima geïntegreerd bent, werkt, studeert en woont?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 10:21:00 #270
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77947983
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 09:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is dit het Nederland zoals het in de toekomst gaat worden?
Op de burelen van de IND worden overuren gemaakt om een hele generatie van Somaliërs te importeren. En ik kan je verzekeren dat de huidige problemen met Marokkanen zullen verbleken naast de golf van terreur die deze Somaliërs over ons zullen brengen.
The End Times are wild
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 februari 2010 @ 10:21:27 #271
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77947989
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 10:17 schreef Dagonet het volgende:
Er zijn er vele duizenden die dat dagelijks doen Sjeen maar wat, moeten ze de media op gaan zoeken om te schreeuwen dat zij normaal zijn en doen? Hoe zie je het voor je, hoe wil je laten zien dat je prima geïntegreerd bent, werkt, studeert en woont?
Nee, dat hoeven ze niet, want die vele duizenden worden namelijk gewoon gewaardeerd in hun omgeving en zullen in hun sociale netwerk net zo goed hun eigen mening geven over de gebeurtenissen. Prima toch... Het is altijd zo dat zaken naar een bevolkingsgroep getrokken worden, maar ik ga toch ook niet lopen huilen dat wij Limburgers altijd afgezeken worden omdat we dom zouden zijn. Kun je veel beter je schouders optrekken en omdraaien.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 10:32:18 #272
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77948140
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 10:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee, dat hoeven ze niet, want die vele duizenden worden namelijk gewoon gewaardeerd in hun omgeving en zullen in hun sociale netwerk net zo goed hun eigen mening geven over de gebeurtenissen. Prima toch... Het is altijd zo dat zaken naar een bevolkingsgroep getrokken worden, maar ik ga toch ook niet lopen huilen dat wij Limburgers altijd afgezeken worden omdat we dom zouden zijn. Kun je veel beter je schouders optrekken en omdraaien.
Maar jij zegt dat hij niet lijdzaam hoeft toe te zien hoe zijn bevolkingsgroep wordt afgeschilderd als kakkerlakken en dat hij moet laten zien dat er wel marokkanen zijn die prima kunnen integreren. Dus hoe had je dat voor je gezien?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_77948483
Slachtofferrol.

Ies koeltoer.
pi_77948500
Het is weer raak geweest: Ziekenhuispersoneel opnieuw bedreigd
pi_77948575
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 10:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zeggen ze dat continu in je face? Zoja, dan ben je een sterke meid. Zonee, dan onvergelijkbaar.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')