Ik pas daar de leggings/panty's en maillots ook nooit, zelfs niet als ik de allergrootste maat neemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef Opdekop het volgende:
Pfff, ik heb er afgelopen week een legging gehaald. Maat L. Veel te klein. Zit totaal geen rek op en veel te korte been stukken. Raar en zonde ook. Zat ook nog eens een gat in. Stomme Action.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
Die hoedenopbergdozen, cute!
[ afbeelding ]
Ik krijg altijd wazige allergische reacties op dove, maar voor mijn oude moedertje is het wel fijn! Binnenkort eens een karrevrachtje halenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:42 schreef Mylene het volgende:
Die Duitse Dove haarcrème blijf ik een toppertje vinden. In tube is ie het meest hygiënisch. In zo'n blauwe tube of potje.
Ik vind die Dove douche olie ook zo lekker.
En je kunt ze nog navullen ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:53 schreef caspergf1 het volgende:
Gister ook naar action geweest
4 aanstekers gehaald voor............. ¤0,78
Das toch goedkoop nietwaar?
Oeeeh, ik heb er sinds vanmiddag 3 stuks in de kast staanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
Die hoedenopbergdozen, cute!
[ afbeelding ]
die met peterselie? die heb ik namelijk van de week gekochtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb vandaag croutons gekocht, erg lekker!
Wat was je kwijt voor die mooie opbergdozen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:19 schreef Miam het volgende:
[..]
Oeeeh, ik heb er sinds vanmiddag 3 stuks in de kast staan
Heb al m`n schoeisel erin gestopthaske handig!
Die zijn nu in de aanbiedingquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat was je kwijt voor die mooie opbergdozen?
Ja en dan weet ik toch nog steeds de prijs niet?quote:
dat scheeuwt om een fotooooooo !quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een doosje knutselspul gehaald daar. Twee vilten figuurtjes die je kunt naaien en dan opvullen met kussenvulling. Mijn neefje en nichtje van 4 en 5 waren helemaal enthousiast. En dat voor een euro.
Hm, ik dacht dat de prijs bij het plaatje stond. Beetje scheel gekeken dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan weet ik toch nog steeds de prijs niet?Zag het ook niet op de site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |