Heb ik er niet gezien. Kijk anders eens bij de Kijkshop. Daar zijn ze ook niet duur.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze er ook digitale keukenweegschaaltjes? Ik zoek gewoon een simpel ding dat brieven weegt, maar die bij de Hema is takkeduur en bij de Blokker hier hadden ze alleen voor personen.
Oja, die hadden we ook nogquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik er niet gezien. Kijk anders eens bij de Kijkshop. Daar zijn ze ook niet duur.
Hier in Rotterdam heb ik die wel zien staan vanmorgen. Geen idee hoe duur ze waren trouwens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, die hadden we ook nogBedankt voor de tip!
Hier geen sneeuwschuiversquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen of ik even naar de Action ga dadelijk. Voor die sneeuwschuivert.
Maar volgens mij is hij haske gesloten, met carnaval en zo.
Hier ook niet, nu ik het zo na ga. Ze waren wel volop alles aan het bijvullen, dus misschien hebben ze ze ondertussen wel.quote:
Iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
Die hoedenopbergdozen, cute!
[ afbeelding ]
Ik pas daar de leggings/panty's en maillots ook nooit, zelfs niet als ik de allergrootste maat neemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef Opdekop het volgende:
Pfff, ik heb er afgelopen week een legging gehaald. Maat L. Veel te klein. Zit totaal geen rek op en veel te korte been stukken. Raar en zonde ook. Zat ook nog eens een gat in. Stomme Action.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
Die hoedenopbergdozen, cute!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |