Ik heb ook van die ziki hipsters gehaald, de setjes met hemdje er bij. Ik draag eigenlijk nooit hemden als ondergoed maar ze zijn ook erg leuk om gewoon in de zomer te dragen. (¤2.99 per setje)quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Action![]()
Vandaag nog even geweest. Die lelijke ziki-hipsters zitten trouwens goed!!
En nog een legging gehaald, en handschoenen en tandenstokers en nog wat meer zooi...
volgens mij hebben ze die wel hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Vergeet ik helemaal m'n vraag![]()
Ik las een paar maanden terug ook over gereedschap hier, weet iemand of de Action ook inbussleutels
Thanks voor de tip! Ik ga eerst bij Wibra kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 09:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die wel hoor.
maar bij wibra zijn ze goedkoper
ja, mijn zadel zit er al een tijdje opquote:Op maandag 15 februari 2010 15:17 schreef tralalala het volgende:
Verkoopt de Action ook zadels?![]()
Kan er me iets vaags van herinneren...(kom er nooit)
Heb ik er niet gezien. Kijk anders eens bij de Kijkshop. Daar zijn ze ook niet duur.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Hebben ze er ook digitale keukenweegschaaltjes? Ik zoek gewoon een simpel ding dat brieven weegt, maar die bij de Hema is takkeduur en bij de Blokker hier hadden ze alleen voor personen.
Oja, die hadden we ook nogquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik er niet gezien. Kijk anders eens bij de Kijkshop. Daar zijn ze ook niet duur.
Hier in Rotterdam heb ik die wel zien staan vanmorgen. Geen idee hoe duur ze waren trouwens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, die hadden we ook nogBedankt voor de tip!
Hier geen sneeuwschuiversquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Nu ben ik aan het twijfelen of ik even naar de Action ga dadelijk. Voor die sneeuwschuivert.
Maar volgens mij is hij haske gesloten, met carnaval en zo.
Hier ook niet, nu ik het zo na ga. Ze waren wel volop alles aan het bijvullen, dus misschien hebben ze ze ondertussen wel.quote:
Iddquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
Die hoedenopbergdozen, cute!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |