quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Zou ik van die bakken aan de buitenkant van mijn balkon kunnen hangen? Of worden die planten heeeeeel groot?
bus 3, halte plantage als ik me niet vergis!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vlakbij de Amsterdamsestraatweg (een zijstraat/pleintje van die weg) zit een Action, vanaf het centraal station ongeveer 5 minuutjes met de bus (al is dat afhankelijk van het verkeer en de stoplichten) Die is nog best groot ook, dus als je in Utrecht woont dan zou je daar maar ietsjes voor om moeten reizen/fietsen
Ik bedacht me later, paprika's kun je ook heel gemakkelijk zelf zaadjes voor krijgen: de volgende keer dat je verse paprika's gebruikt in een gerecht, wat zaadjes achter houden en laten drogen op een keukenpapiertje!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:24 schreef GimmeGore het volgende:
Ze hebben ook kleine potjes met chilipepers en paprika's en kleine potjes kruiden bij de Action
Chilipepers, paprika's, tomaten en aardbeien staan hier allemaal in de vensterbank
Wel raar spul btw. Ik verwacht er niet veel van
Wel bus 3, maar ik dacht de halte Concordiastraat, maar kan me ook vergissenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
bus 3, halte plantage als ik me niet vergis!
juistem :p ik weet de halte naam niet precies, het zit op de plantage in ieder geval. Maar ik ga lekker met het fietsie altijd, fietstassen volgeladen..quote:Op maandag 29 maart 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel bus 3, maar ik dacht de halte Concordiastraat, maar kan me ook vergissenHoe dan ook, de eerste halte na het viaduct
Als ik dat kon zou ik het ook doenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
juistem :p ik weet de halte naam niet precies, het zit op de plantage in ieder geval. Maar ik ga lekker met het fietsie altijd, fietstassen volgeladen..
nu denk ik ineens aan fietstassen.. Die hadden ze laatst ook liggen bij action. is dat wat? kan ik die halen voor vriendlief of vallen ze al uit elkaar als je ernaar kijkt?
Ik heb die laatst gehaald. Van het weekend heb ik 'm vastgemaakt aan m'n fiets. Ze lijken me vrij stevig.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:41 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
juistem :p ik weet de halte naam niet precies, het zit op de plantage in ieder geval. Maar ik ga lekker met het fietsie altijd, fietstassen volgeladen..
nu denk ik ineens aan fietstassen.. Die hadden ze laatst ook liggen bij action. is dat wat? kan ik die halen voor vriendlief of vallen ze al uit elkaar als je ernaar kijkt?
Die tassen kunnen heel veel hebben, vele kilo's. Ze gaan zeker geen geen jaren mee, mja voor dat geld haal je zo weer nieuwe.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik heb die laatst gehaald. Van het weekend heb ik 'm vastgemaakt aan m'n fiets. Ze lijken me vrij stevig.
Maar er hebben nog geen kilo's boodschappen in gezeten
Bij de Aldi heb ik geen last van dat soort volk hoor. De Action bij mijn ouders in het dorp is toch een stuk beter geregeld. Het type volk wat er komt is typerend, maar dan nog.. Zet er dan gewoon geen 7 kassa's neerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Misschien moet je je verwachtingen vwb dit soort winkels een beeeeeetje bijstellen. Het is gewoon een soort Aldi/Lidl he?
dank!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:46 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die tassen kunnen heel veel hebben, vele kilo's. Ze gaan zeker geen geen jaren mee, mja voor dat geld haal je zo weer nieuwe.
niet zeker, maar ze hebben wel n hoop van dat spul, dus grote kans van welquote:Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
dank!
weet iemand of ze ook afzuigkaplampjes hebben? als ik toch ga.. kom er net tijdens het koken achter dat hij weer eens stuk is..
Yep, hebben ze. Vandaag gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet zeker, maar ze hebben wel n hoop van dat spul, dus grote kans van wel
getverquote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef portabel het volgende:
Ik zag vandaag slakkenslijmcreme, 5 euro. Ervaringen?
Werkt (bij mij) helemaal niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:34 schreef portabel het volgende:
Ik zag vandaag slakkenslijmcreme, 5 euro. Ervaringen?
ik krijg er een erg fijne gladde huid van en onefffenheden trekken sneller wegquote:
jaaa?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik krijg er een erg fijne gladde huid van en onefffenheden trekken sneller weg
Wibra had ze eerst.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Verkopen ze er regenponcho's toevallig? Of iemand die weer waar wel (geen Xenos daar woon ik niet bij in de buurt)
Spoed!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |